fajny film z DOL-u

Data: 2009-03-01 17:37:11
Autor: Gatar
fajny film z DOL-u
krzysiek pisze:
  > i jeszcze Fronczewski w sianie:

Witam.
W latach 1980 -1998 na MiGu-21 po wypadnięciu z z pasa w trawę (siano) wyłączało sie silnik i opuszczało samolot.
Kołując z włączonym silnikiem do silnika zostałyby zassane wszelkie śmieci z ziemi i silnik na złom lub do remontu.
To co zrobił Fronczewski to albo czysta fikcja, albo przed 80 rokiem takie postępowanie było dopuszczalne.

pozdrawiam Gatar

Data: 2009-03-01 21:20:21
Autor: stabillo
fajny film z DOL-u

Użytkownik "Gatar" <gatar@wytnijtpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:goedjo$gfm$1news.onet.pl...

To co zrobił Fronczewski to albo czysta fikcja, albo przed 80 rokiem takie postępowanie było dopuszczalne.

zwroc uwage ze spadl deszcz i ciezko zassac taka trawe, co innego ja zdmuchnac, co ladnie widac. Poza tym, moze akurat resurs sie skonczyl na silnik?? :)

Data: 2009-03-10 08:37:27
Autor: Sawa
fajny film z DOL-u
[...]

Witam
W 88 byłem w Babimoście, podstawiono zdaje się MIG 22 (nie wiem dokładnie miałem 9 lat ;-) ) chciano dla nas (dzieci oficerów) zrobić pokazówkę "ognia z dopalacza" w czasie maksymalnego ciągu wciągnęło zająca który przepłoszony wleciał w poliże samolotu. Poszedł dym silnik zgasł, samolot odholowano a przeloty odwołano, zostały tylko helikoptery ;-/.

Sawa

fajny film z DOL-u