fajny samochód

Data: 2020-08-30 06:44:35
Autor: robot
fajny samochód
Ktoś tu pytał co to jest fajny samochód.
Oczywiście, jeżeli ktoś zadaje takie pytanie, to nigdy tego nie pojmie.

Mimo wszystko podaje kilka przykładow.

https://ibb.co/NLf97K0
https://ibb.co/brgHg79
https://ibb.co/1ZjJKt6
https://ibb.co/PY6NrGm
https://ibb.co/KD18Z1b
https://youtu.be/KsLi7HgSuhI

Data: 2020-08-30 10:50:49
Autor: RadoslawF
fajny samochód
W dniu 2020-08-30 o 06:44, robot pisze:

[...]

Serwer ibb.co odrzucił połączenie.

https://youtu.be/KsLi7HgSuhI

Pozdrawiam

Data: 2020-08-30 15:13:56
Autor: wowa
fajny samochód
[...]

Fajność ma różne znaczenie i dla każdego inne. Z tych mniej udziwnionych to chciałbym tym pojeździć https://cdn.motor1.com/images/mgl/mGEPq/s1/lamborghini-lm002-6x6-rendering.jpg
Wojtek

Data: 2020-08-30 16:28:29
Autor: adam
fajny samochód
chciałbym tym pojeździć https://cdn.motor1.com/images/mgl/mGEPq/s1/lamborghini-lm002-6x6-rendering.jpg
A taki był widziany niedawno w płd Polsce.
https://www.youtube.com/watch?v=l-J6K6cDFOc

Ta Pani sprzedała wszystko i to będzie jej dom przez najbliższe paręnaście lat.

Data: 2020-08-30 16:57:47
Autor: RadoslawF
fajny samochód
W dniu 2020-08-30 o 16:28, adam pisze:

[...]

Chętnie bym zobaczył jak w tym "domu" zmienia koło i jak wyprowadza
i wprowadza quada do garażu.

Z punktu widzenia kierowcy to popełniła sporą gafę, jak na wóz szosowy
za ciężki i za dużo osi, jak na wóz terenowy za długi, za ciężki
i za dużo osi.
Trochę tak to wygląda jakby kupiła największy jaki znalazła w ofercie.
Ale może nie mam racji.

Pozdrawiam

Data: 2020-08-30 17:55:52
Autor: Irokez
fajny samochód
W dniu 2020-08-30 o 16:57, RadoslawF pisze:
[...]

Do jazdy po Australii jak znalazł.

--
Irokez

Data: 2020-08-30 18:45:59
Autor: RadoslawF
fajny samochód
W dniu 2020-08-30 o 17:55, Irokez pisze:

[...]

Kierownica po niewłaściwej stronie, a przepisy odnośnie wwozu aut mają
takie że lepiej coś kupić lub wynająć na miejscu.
Najbliższy piaszczysty teren pod takie auto ma w Maroku.
Tyle że najpierw musi dojechać ponad tysiąc kilometrów do Hiszpanii
i tam ma już prom do Maroka.  :-)

Pozdrawiam

Data: 2020-08-31 08:21:13
Autor: Pete
fajny samochód
Hello, RadoslawF.
On 30.08.2020 18:45 you wrote:

> Kierownica po niewłaściwej stronie, a przepisy odnośnie wwozu aut > mają takie że lepiej coś kupić lub wynająć na miejscu. Najbliższy > piaszczysty teren pod takie auto ma w Maroku. Tyle że najpierw musi > dojechać ponad tysiąc kilometrów do Hiszpanii i tam ma już prom do > Maroka.  :-)

Zniknąłeś pustynię błędowską. Chociaż to pustynia tylko z nazwy, to jednak trochę piachu tam jest.

--
Pete

Data: 2020-08-31 11:24:19
Autor: RadoslawF
fajny samochód
W dniu 2020-08-31 o 08:21, Pete pisze:

> [...]
  > Maroka.  :-)

Zniknąłeś pustynię błędowską. Chociaż to pustynia tylko z nazwy, to

Jak sam zauważyłeś dzisiaj już tylko z nazwy.
No i u nas nie wszędzie wolno tak sobie z asfaltu zjechać.
Najbliżej takie luksusy na Ukrainie, ale pustyni tam już
też raczej nie mają.

Pozdrawiam

Data: 2020-08-31 09:30:18
Autor: adam
fajny samochód
[...]

Nie każdy teren dla tego monstrum jest dostępny, ale napęd 8x8 czyni go dość dzielnym. Wystarczy popatrzeć jakie drogi pokonują Rosjanie swoimi Krazami, Uralami itp.
Ja bym też takim nie chciał się poruszać, ale różne są gusty. Dobrze nadaje się do poruszania się po dużych, otwartych przestrzeniach, a takich nie brakuje na świecie. Wirus na pewno mocno ją teraz ogranicza, ale potem otworem stoi duża część świata.

Data: 2020-08-31 11:27:15
Autor: RadoslawF
fajny samochód
W dniu 2020-08-31 o 09:30, adam pisze:

[...]

W Niemczech takich wolnych i otwartych terenów brakuje.
Najbliższy znany mi taki teren to Maroko.
To jest już na innym kontynencie jakbyś nie wiedział. :-)

Pozdrawiam

Data: 2020-08-31 12:47:55
Autor: adam
fajny samochód
W Niemczech takich wolnych i otwartych terenów brakuje > Najbliższy znany mi taki teren to Maroko.> To jest już na innym
kontynencie jakbyś nie wiedział. :-)
Inny kontynent to żadna bariera. Afryka może najmniej nadaje się do takich podróży, ze względu na bezpieczeństwo (poza Marokiem i kilkoma innymi). Jest Rosja, o której wspomniałem, warto objechać całą Azję Centralną (byłe republiki), Turcja, Iran, Oman itd. Jeżdżą też nasze samochody do obydwu Ameryk. Większym przedsięwzięciem jest Australia, ale też da się.

Data: 2020-08-31 15:01:27
Autor: RadoslawF
fajny samochód
W dniu 2020-08-31 o 12:47, adam pisze:

[...]

Do objechania Azji czy ameryk lepszy będzie normalny kamer bez
napędu terenowego, i szybciej pojedzie, i mniej spali, i
wygodniej się go będzie prowadzić, wchodzić do niego również.
Ja wiem że u Niemców jest moda na duże wyprawówki ale
i tam robią je głównie na dwóch lub trzech osiach.
Cztery osie to wygląda jak wybryk bogacza który nigdy takim
nie jeździła ale założył że więcej znaczy lepiej i pokazał
że go stać.

Pozdrawiam

Data: 2020-08-30 16:36:01
Autor: robot
fajny samochód
W dniu 30.08.2020 o 15:13, wowa pisze:
[...]

Ja bym powiedział, że jest pewna ilość samochodów fajnych,
i pewna ilość samochodów niefajnych.
I z tych fajnych każdy może wybrać to co lubi najbardziej.

> /mgl/mGEPq/s1/lamborghini-lm002-6x6-rendering.jpg

Fajny.

Data: 2020-08-31 15:32:10
Autor: J.F.
fajny samochód
Użytkownik "wowa"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5f4ba60a$0$17350$65785112@news.neostrada.pl...
Fajność ma różne znaczenie i dla każdego inne. Z tych mniej udziwnionych to chciałbym tym pojeździć https://cdn.motor1.com/images/mgl/mGEPq/s1/lamborghini-lm002-6x6-rendering.jpg

O w morde ... suvy az takie modne sie zrobily, czy producent wrocil do korzeni - tzn do traktorow :-)

J.

Data: 2020-08-31 20:14:21
Autor: wowa
fajny samochód
[...]

:) Tu jest opis podstawowego modelu https://pl.wikipedia.org/wiki/Lamborghini_LM002 Pierwszą wzmiankę o nim czytałem jeszcze w papierowym Motorze gdzieś na początku lat osiemdziesiątych. To miały być pojazdy dla wojska i szejków.
Wojtek

Data: 2020-08-31 15:30:08
Autor: J.F.
fajny samochód
Użytkownik "robot"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5f4b2eb4$0$500$65785112@news.neostrada.pl...
Ktoś tu pytał co to jest fajny samochód.
Oczywiście, jeżeli ktoś zadaje takie pytanie, to nigdy tego nie pojmie.

Mimo wszystko podaje kilka przykładow.
https://ibb.co/NLf97K0

Fajny bo stary ? Bo na tym chyba sie jego zalety koncza.

No i kabriolet, a u nas pogoda jest jaka jest ...

https://ibb.co/brgHg79

czy on taki fajny ... na jeden raz - przejedziesz sie i zabijesz.
Na codzien - wielki z zewnatrz a ciasny w srodku, widocznosc zerowa.

https://ibb.co/1ZjJKt6

O tak, pojezdzilby, nie moment - to ona by chyba pojezdzila :-)

https://ibb.co/PY6NrGm

Fajny, bo ma drzwi pod wiatr otwierane ?
Ale chetnie bym mial ... do demonstrowania jaki bagaznik powinien byc duzy :-)
Tylko niestety - zaparkowac tym to juz pewnie trudno :-)

https://ibb.co/KD18Z1b

Ja tu tylko felge i widze, i fajna nazwe ... tzn nazwa smierdzi fajnym silnikiem :-)

https://youtu.be/KsLi7HgSuhI

Na raz ... patrz poprzedni wyscigowiec :-(
No moze jakbym kolo toru mieszkal ... bo na codzien to same wady :-)

J.

fajny samochód