fakt mobile

Data: 2015-08-08 12:13:01
Autor: kol
fakt mobile
Co powiecie na temat fakt mobile, ktoś używa?
  Jakiś rodzaj playa, do wszystkich 15 gr za minutę.
Starterów nie ma tylko trzeba przenieść numer, czy to duży kłopot?

Data: 2015-08-08 20:09:55
Autor: dizel
fakt mobile
On Sat, 08 Aug 2015 12:13:01 +0200, kol <kol@kk.kk> wrote:

Co powiecie na temat fakt mobile, ktoś używa?
 Jakiś rodzaj playa, do wszystkich 15 gr za minutę.
Starterów nie ma tylko trzeba przenieść numer, czy to duży kłopot?

Fakt mobile to tak naprawdę taryfa play.
Startery powinny być dostępne na poczcie i w kioskach. Jeśli brak można skorzystać ze startera play. Dzwonimy na infolinię
fakt i zgłaszamy chęć zmiany taryfy na fakt mobile z taryfy dowolnej
głosowej play/redbull. Trwa to jakiś czas ale działa.
Innej opcji zmiany taryfy nie ma chyba że przeniesienie z innej sieci
wtedy udajemy się do salonu i przeniosą nam numer do faktu.

Pozdrawiam

Data: 2015-08-09 14:25:01
Autor: TOMASZEK
fakt mobile
W dniu 2015-08-08 o 20:09, dizel pisze:

Innej opcji zmiany taryfy nie ma chyba że przeniesienie z innej sieci
wtedy udajemy się do salonu i przeniosą nam numer do faktu.

No się właśnie zastanawiam dlaczego nie ma tego w Play24...

--
Tomaszek
#lubię to: enklawa.net

Data: 2015-08-09 19:25:47
Autor: dizel
fakt mobile
On Sun, 09 Aug 2015 14:25:01 +0200, TOMASZEK <tomaszek1983@onet.pl>
wrote:

No się właśnie zastanawiam dlaczego nie ma tego w Play24...

Przez chwilę było ale się zmyło.
Chcą utrudnić żeby jak najmniej osób z play uciekło.
Tak wiem fakt to też play ale pewnie mniej na tym zarabiają

Pozdrawiam

Data: 2015-08-11 12:21:44
Autor: kol
fakt mobile
W dniu 08.08.2015 o 20:09, dizel pisze:
[...]

miałeś rację na poczcie bez problemu pakiet startowy za 4,99

Data: 2015-08-09 14:39:26
Autor: ...:::WISKOLER:::...
fakt mobile
Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą kol
naskrobał(a):

Co powiecie na temat fakt mobile, ktoś używa?
  Jakiś rodzaj playa, do wszystkich 15 gr za minutę.
Starterów nie ma tylko trzeba przenieść numer, czy to duży kłopot?

A szukałeś w jaikchś piątkowych wydaniach rzeczonego Fucktu?
Coś mi po uszach przeleciało w reklamach że tylko w ten sposób będą
rozprowadzane startery. I doladowania za 2 zł też ma być w ten sposób
rozprowadzane. Jakoś tak kupony z trzech Fuctuw i masz doładowanie za dwa
zeta :)

--
....:::WISKOLER:::...
Stirlitz na ulicach berlina dokarmiał ukradkiem niemieckie dzieci.

Data: 2015-08-09 15:06:47
Autor: kol
fakt mobile
a nie wiecie jak jest traktowane połączenie z playa do faktu mobile, czy tak jakbym dzwonił do play?

Data: 2015-08-09 15:28:07
Autor: ...:::WISKOLER:::...
fakt mobile
Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą kol
naskrobał(a):

a nie wiecie jak jest traktowane połączenie z playa do faktu mobile, czy tak jakbym dzwonił do play?

Oj nie pytaj mnie, bo ja jestem jeden z głupszych tutaj. Trzymam się
abonamentu w znienawidzonym T dawniej Era i nie mam zamiary z niego
rezygnować. A szukanie coraz to nowej sieci żeby zaoszczedzić 10 gr
miesięcznie mnie nie bawi. --
....::: WISKOLER :::...
Stirlitz energicznie wtargnął do gabinetu Hitlera. "Czego chcesz?" -
zapytał Hitler. "Ciebie! Tylko ciebie!" - krzyknął Stirlitz. "To ty
też?" - spytał Hitler. Po czym przeczesał grzywkę, przygładził wąsik i
rozpiął spodnie.

Data: 2015-08-10 21:43:49
Autor: J.F.
fakt mobile
Dnia Sun, 9 Aug 2015 15:28:07 +0200, ...:::WISKOLER:::... napisał(a):
[...]

A ile placisz ? Bo to sie moze na 10gr nie skonczyc :-)

J.

Data: 2015-08-11 16:22:26
Autor: ...:::WISKOLER:::...
fakt mobile
Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą J.F.
naskrobał(a):

A ile placisz ? Bo to sie moze na 10gr nie skonczyc :-)

49 zeteł polskich, full minut, full sms i 4GB netu. Przy ostatnim
podpisywaniu cyro dostałem HTC Desire 550 za 29.99 zeteł polskich.
--
....:::WISKOLER:::...
Stirlitz, spacerując zimą nad brzegiem jeziora, ujrzał na nim ludzi.

Data: 2015-08-09 19:24:16
Autor: dizel
fakt mobile
On Sun, 09 Aug 2015 15:06:47 +0200, kol <kol@kk.kk> wrote:

a nie wiecie jak jest traktowane połączenie z playa do faktu mobile, czy tak jakbym dzwonił do play?

z play do faktu idzie tak jak wewnątrz sieci więc jeśli w play masz na
przykład stan darmowy to nie zapłacisz nic.
w drugą stronę z faktu do play już płaci się normalnie jak za rozmowę
do innej sieci 15gr.

Pozdrawiam

Data: 2015-08-10 17:17:06
Autor: DJ Abelson
fakt mobile
W dniu 2015-08-09 o 15:06, kol pisze:
a nie wiecie jak jest traktowane połączenie z playa do faktu mobile, czy
tak jakbym dzwonił do play?

Ta właśnie jest, sprawdzone. Z VM też tak działa.

--
HWDmkarwan

Data: 2015-08-12 10:32:39
Autor: sunwick
fakt mobile
mam, korzystam od poczatku, wkurza mnie tylko to ze trzeba pilnowac
pakietow bo same sie nie odnawiają :(

Data: 2015-08-12 13:16:59
Autor: kol
fakt mobile
W dniu 12.08.2015 o 10:32, sunwick pisze:
mam, korzystam od poczatku, wkurza mnie tylko to ze trzeba pilnowac
pakietow bo same sie nie odnawiają :(

a jak jest z pakietami jak coś zostanie niewykorzystane, czy się sumują czy przepadają

Data: 2015-08-12 19:14:45
Autor: sunwick
fakt mobile
a jak jest z pakietami jak coś zostanie niewykorzystane, czy się sumują czy przepadają
>kol

nie wiem, ja wszystko nielimitowane mam - rozmowy + sms'y wiec nie ma
co mi przepadac :) z netu na tej karcie sim nie korzystam na razie...

Data: 2015-08-14 08:36:26
Autor: kol
fakt mobile
zmieniłem na fakt mobile, play24 dziala bez problemu

fakt mobile