fakt mobile

Data: 2015-08-12 10:32:39
Autor: sunwick
fakt mobile
mam, korzystam od poczatku, wkurza mnie tylko to ze trzeba pilnowac
pakietow bo same sie nie odnawiają :(

Data: 2015-08-12 13:16:59
Autor: kol
fakt mobile
W dniu 12.08.2015 o 10:32, sunwick pisze:
mam, korzystam od poczatku, wkurza mnie tylko to ze trzeba pilnowac
pakietow bo same sie nie odnawiają :(

a jak jest z pakietami jak coś zostanie niewykorzystane, czy się sumują czy przepadają

Data: 2015-08-12 19:14:45
Autor: sunwick
fakt mobile
a jak jest z pakietami jak coś zostanie niewykorzystane, czy się sumują czy przepadają
>kol

nie wiem, ja wszystko nielimitowane mam - rozmowy + sms'y wiec nie ma
co mi przepadac :) z netu na tej karcie sim nie korzystam na razie...

fakt mobile