faktura VAT na podstawie tylko samegoIREGONU

Data: 2009-11-12 00:47:48
Autor: bombell
faktura VAT na podstawie tylko samegoIREGONU
Witam,

Czy można wystawić klientowi fakturę VAT na podstawie tylko samego
REGONU? (nie ma jeszcze NIP). Czy wystawia się w tym przypadku inny
typ rachunku? (prowadzę DG na zasadach ogólnych).

Data: 2009-11-12 09:51:30
Autor: cef
bombell wrote:

Czy można wystawić klientowi fakturę VAT na podstawie tylko samego
REGONU? (nie ma jeszcze NIP). Czy wystawia się w tym przypadku inny
typ rachunku? (prowadzę DG na zasadach ogólnych).

Może zapytaj w firmach sprzedających
programy do wystawiania faktur.
Powinni byc zorientowani.

:-)

Data: 2009-11-12 09:53:52
Autor: Budzik
faktura VAT na podstawie tylko samegoIREGONU
Użytkownik cef cezfar@interia.pl ...

[...]

znaczy o diete ma pytac w firmie ktora napisała program do tworzenia diety a o sprawy wiary i religii firmy piszacej strone www okolicznej parafii?
Po cóz w ogole taka odpowiedz?

Data: 2009-11-12 11:20:01
Autor: cef
Budzik wrote:
[...]

Takie samo żródło jak każde inne.

Wstawiłem jeden uśmieszek, bo nie wiem jak się wstawia
rżenie konia :-)

 Po prostu jakoś rzuciło mi się w oczy, że
pytający podaje mail, który wskauje na to, że jest z firmy,
która tworzy oprogramowanie dotyczące tego tematu.

Jeśli firma, która robi soft do tego, nie wie
co zgodnie z przpisami ten soft ma zawierać i jakie funkcje realizować,
to jest OK? Oczywiście jest szansa, że bombell tam tylko sprząta usługowo
w ramach swojej działalności ;-)

Data: 2009-11-12 18:30:37
Autor: Budzik
faktura VAT na podstawie tylko samegoIREGONU
Użytkownik cef cezfar@interia.pl ...

Wstawiłem jeden uśmieszek, bo nie wiem jak się wstawia
rżenie konia :-)

chyba sie rotfluje :)

 Po prostu jakoś rzuciło mi się w oczy, że
pytający podaje mail, który wskauje na to, że jest z firmy,
która tworzy oprogramowanie dotyczące tego tematu.

o w morde - oczywiscie nie załapałem dowcipu.

Data: 2009-11-12 13:36:18
Autor: jureq
Dnia Thu, 12 Nov 2009 00:47:48 -0800, bombell napisał(a):

Czy można wystawić klientowi fakturę VAT na podstawie tylko samego
REGONU? (nie ma jeszcze NIP). Czy wystawia się w tym przypadku inny typ
rachunku? (prowadzę DG na zasadach ogólnych).

Poprawna odpowiedĹş np. tutaj:

http://e-prawnik.pl/biznes/prawo-podatkowe/podatek-vat-i-akcyza/
odpowiedzi/faktura-bez-numeru-nip.html

faktura VAT na podstawie tylko samegoIREGONU