faktura Vat 7%

Data: 2009-10-07 08:33:42
Autor: cyybul
faktura Vat 7%
Witam,

Mam taki problem, będę pierwszy raz wystawiał fakturę. Będzie to faktura za rozdzielnicę elektryczną do domu jednorodzinnego wraz z montażem z 7% Vat.
Prowadzę DG, nie mam księgowej, a rozlicza mnie biuro rachunkowe i nie mam kogo się zapytać.
Rozdzielnica składa się z obudowy, zabezpieczeń, innych materiałów elektryczynych i dwóch sterowników do oświetlenia i rolet.
Czy mogę napisać tak w fakurze:
Obudowa rozdzielnicy elektrycznej - 1000zł
Zabezpieczenia elektryczne   - 1000zł
Inne materiały elektryczne do rozdzielnicy -500zł
Sterownik 1, model taki i taki - 500zł
Sterownik 2 , model taki i taki -500zł
Zasilacz, model taki i taki        - 500zł
Montaż rozdzielnicy 1000zł
Razem netto 5000zł z Vat 7% 5350zł

Znajomy który też wystawia fakury 7%, powiedział mi że nie mogę tak napisać. Według niego faktura powinna wyglądać tak:
Wykonanie rozdzielnicy elektrycznej z elementów do domu jednorodzinnego o powierzchni 200m2 4000zł
Montaż rozdzielnicy 1000zł
Razem netto 5000zł z Vat 7%

Proszę o pomoc który wariant jest lepszy o ile w ogóle któryś jest dobry.
Z góry dziękuję

CG

faktura Vat 7%