faktura dla firmy w USA i VAT

Data: 2010-01-05 21:44:14
Autor: mysiar
faktura dla firmy w USA i VAT
Witam

świadczę usługi doradztwa technicznego.
W Polsce jest na to VAT 22%.
Wystawiając fakturę w UE ceduje VAT na odbiorce usług korzystając z:

Zgodnie z artykułem art. 56 dyrektywy  2006/112/WE   do naliczenia podatku VAT zobowiązuje się nabywca usługi

Jak to ugryźć w przypadku wystawienia faktury dla firmy w USA gdzie nie ma VAT i nikt nie zapłaci ekstra 22%

--
mysiar

Data: 2010-01-06 01:07:15
Autor: Rafał K.
faktura dla firmy w USA i VAT
On 5 Sty, 21:44, mysiar <psynow...@WYTNIJTOop.pl> wrote:
Jak to ugryźć w przypadku wystawienia faktury dla firmy w USA gdzie nie
ma VAT i nikt nie zapłaci ekstra 22%

W przypadku wystawienia faktur dla firmy z USA, będzie to chyba albo
eksport towarów (stawka 0%), albo eksport usług (stawka NP), więc ani
sprzedawca ani nabywca chyba żadnego VATu nie zapłaci, ale mogę się
mylić :)

http://megalotto.pl - Lotto
http://tajemniczyswiat.pl - Tajemniczy Świat
http://www.robimybiznes.pl - Zarabianie w Internecie