faktura imienna

Data: 2009-05-11 11:14:09
Autor: Jakub Osuch
faktura imienna
Witam Sperzdaje sprzęt sportowy i komputery i soft. Firmom tylko. Teraz mi się znalazł klient bez firmy na sprzęt sportowy nurkowy. Czy mogę mu wystawić fakturę imienną i jak to zrobić. Jakie dane wpisać do faktury ?

Jakub Osuch
mobile +48501203739
www.techgroup.pl

Data: 2009-05-11 11:16:24
Autor: wspolna-flaszka.pl
faktura imienna

Użytkownik "Jakub Osuch" <jakub.osuch@spamtechgroup.pl> napisał w wiadomości news:gu8qct$q1v$1atlantis.news.neostrada.pl...
Witam Sperzdaje sprzęt sportowy i komputery i soft. Firmom tylko. Teraz mi się znalazł klient bez firmy na sprzęt sportowy nurkowy. Czy mogę mu wystawić fakturę imienną i jak to zrobić. Jakie dane wpisać do faktury ?

jego dane bez nipu. A czy przy sprzedazy tego sprzetu nie jest wymagana kasa od pierwszej sprzedazy ?

--
DUMPINGOWIEC.pl - Program do faktur/rachunków/paragonów imiennych/fiskalnych z magazynem za 29,99 zł. !

faktura imienna