faktura korygująca

Data: 2011-06-27 11:00:57
Autor: Marzena
faktura korygująca
Operator telekomunikacyjny wystawił mi fakturę VAT. Jeszcze do mnie nie dotarła, jej wysokość znam z otrzymanego SMS-a oraz podglądu na stronie.
W międzyczasie zdążyłam jednak złożyć relamację, któa od razu została uznana i dziś pocztą klasyczną, a nie InPostem dotarła do mnie faktura korygująca.
Jak to wpisać do KPiR? Różnica wystawienia pomiędzy fakturą pierwotną i korygująca to 3 dni.

marzatela
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
http://www.szultaset.pl

Data: 2011-06-27 14:25:53
Autor: adam
faktura korygująca
[...]

Dla Ciebie liczy się data otrzymania. Najpierw wpisujesz tę fakturę, która pierwsza przyszła, otrzymujesz - wpisujesz.
Adam

Data: 2011-06-27 15:01:02
Autor: tomek
faktura korygująca
Dnia 2011-06-27, o godz. 14:25:53
"adam" <adamw777@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]

Dla Ciebie liczy się data otrzymania. Najpierw wpisujesz tę fakturę,
która pierwsza przyszła, otrzymujesz - wpisujesz.

Jeszcze by się przydała podstawa prawna.

Tomek

Data: 2011-06-27 15:03:37
Autor: tomek
faktura korygująca
Dnia 2011-06-27, o godz. 11:00:57
"Marzena" <marzatela@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Koszty takie koszty ogólne wpisujesz w dacie wystawienia faktury (art.
22.6b updof). Ta korekta dotyczy pomyłki, a nie zdarzenia post factum,
więc sam bym to zaksięgował jednym wpisem, a korektę podpiął pod
fakturę.
Przy czym jeśli to są drobne kwoty, a do tego wszystko odbyło się w
jednym miesiącu/kwartale, to nie ma co dzielić włosa na czworo i w
praktyce jak wpiszesz tak będzie dobrze.

Tomek

Data: 2011-06-27 19:03:41
Autor: Marzena
faktura korygująca

Użytkownik "tomek" <tomekziel@op.pl> napisał w wiadomości news:20110627150337.7bd489e3unk...
Dnia 2011-06-27, o godz. 11:00:57

[...]

Dzięki. Na wszelki wypadek wydrukowałam sobie ze strony tą pierwszą fakturę i wpisze obie.
Samej korekty nie mogę - jest tam jednak odwołanie do tej pierwszej.

Pozdrawiam

A swoją drogą - kto by pomyślał, że Poczta Polska dostarcza szybciej niż InPost :)

Marzena

faktura korygująca