faktura w PLAY

Data: 2010-02-14 13:42:04
Autor: dwr
faktura w PLAY
W dniu 2010-02-13 12:50, mK pisze:
Mija już 20 dzień od daty PŁATNOŚCI faktury a play w dalszym ciągu nie
dostarczył mi faktury. Dzwoniłem na ich infolinię i otrzymałem odpowiedż, że
rachunek muszę uregulowac bez względu na to czy kiedykolwiel otrzymam
fakturę. Na pytanie, czy play ma jakikolwiek obowiazek dostarczania faktur
Pani odpowiedziała, że jedyny obowiązek to mam ja i muszę zapłacić.
(oczywiście jest wzmianka w regulaminie że muszę zapłacić). Trochę to
śmieszna sprawa, bo sprzedawca w sklepie rachunek musi dać w momencie
płacenia pieniędzmi, a play takiego obowiązku chyba niema i wystarczy że sms
wyśle że trzeba zapłacić. Załużmy, że potrafię tylko dzwonić z telefonu, nie
mam internetu, i poptrafię zapłacić tylko na poczcie, to jak mam uregulować
rachunek z play? Nie wiem co na to prawo, ale zapewne wszystko jest w
porządku.

Zdecydowanie bardziej Play dba o fakturę za prepaida :)
Zawsze kilka dni po końcu miesiąca otrzymuje fakturę pocztą.
Trochę to dziwne bo zlewka w tej sprawie wcale nie przynosi im ani zysku finansowego ani wizerunkowego.

Data: 2010-02-14 13:49:15
Autor: Tomaszek
faktura w PLAY
W dniu 2010-02-14 13:42, dwr pisze:
Zdecydowanie bardziej Play dba o fakturę za prepaida :)
Zawsze kilka dni po końcu miesiąca otrzymuje fakturę pocztą.

Jak Ty to robisz, że dostajesz fakturę za prepaida? ;)

Trochę to dziwne bo zlewka w tej sprawie wcale nie przynosi im ani zysku
finansowego ani wizerunkowego.

Wizerunek mają już tak zły, że gorszy chyba być nie może. Natomiast mają fantastyczne ceny i to ich ratuje w oczach klientów. To cena wyznacza popyt na daną usługę, a nie jej jakość, niestety:(

Data: 2010-02-14 16:06:45
Autor: dwr
faktura w PLAY
W dniu 2010-02-14 13:49, Tomaszek pisze:
W dniu 2010-02-14 13:42, dwr pisze:
Zdecydowanie bardziej Play dba o fakturę za prepaida :)
Zawsze kilka dni po końcu miesiąca otrzymuje fakturę pocztą.

Jak Ty to robisz, że dostajesz fakturę za prepaida? ;)

[...]

Doładowanie przez stronę Play. DO tego ostatnio dawali 10% więcej.
Punkt 6 FAQ z ich strony
http://doladowania.playmobile.pl/shop/order.php?&forward=shop_faq#faq_6

i dlatego dla mnie prepaid to zdecydowanie wygodniejsze rozwiązanie.
To ONI "muszą" nie ja. Tak to odbieram - płacę z góry więc wymyagam usług i faktury - na razie się sprawdziło :)

Data: 2010-02-14 18:46:20
Autor: Tomaszek
faktura w PLAY
W dniu 2010-02-14 16:06, dwr pisze:
To ONI "muszą" nie ja. Tak to odbieram - płacę z góry więc wymyagam
usług i faktury - na razie się sprawdziło :)

Ja zawsze tak do sprawy podchodzę. Jakbym miał umowę, to oni wiedzieliby że muszę płacić i wtedy... mamy cię ptaszku. Ty musisz płacić, a my zobaczymy czy będziemy ci świadczyć usługę;)
--
| TOMASZEK nie lubi:
| lewej strony mocy^

faktura w PLAY