faktura z grudnia 2009 vat i kup

Data: 2010-05-24 23:50:55
Autor: Anka
faktura z grudnia 2009 vat i kup
Witam,
znalazlam fakture z grudnia 2009 za monitor, okolo 2 tys zl, jak poprawnie ja wprowadzic do ksiag, korekta vat i kpir...
- vat - skorygowac wszystkie deklaracje od grudnia?
- kpir - korygowac pit 36?

prosze o pomoc, bo nie bardzo wiem jak ugryzc temat :/

Data: 2010-05-25 08:29:47
Autor: Piotrek
On 2010-05-24 23:50, Anka wrote:
Witam,
[...]

Temat wałkowany n razy i pewnie nie będzie się chciało nikumu odpowiadać po raz kolejny.

Wpisz sobie do Google frazÄ™ zapomniana faktura.

Piotrek

Data: 2010-05-28 00:23:27
Autor: Anka
W dniu 2010-05-25 08:29, Piotrek pisze:
On 2010-05-24 23:50, Anka wrote:
Witam,
[...]

ok, doczytalam, dzieki za namiar, chcialam sie tylko upewnic, czy bedzie wszystko ok, jesli podjechalabym do sklepu i poprosila o duplikat, vat odliczylabym w czerwcu, albo maju... czy nie bedzie z tym problemu?

Data: 2010-05-29 10:13:45
Autor: Gotfryd Smolik news
On Fri, 28 May 2010, Anka wrote:

W dniu 2010-05-25 08:29, Piotrek pisze:

Wpisz sobie do Google frazę zapomniana faktura.

ok, doczytalam, dzieki za namiar, chcialam sie tylko upewnic, czy bedzie wszystko ok, jesli podjechalabym do sklepu i poprosila o duplikat, vat odliczylabym w czerwcu, albo maju... czy nie bedzie z tym problemu?

  Znaczy czy sklep będzie chciał wystawić, czy co innego?

pzdr, Gotfryd

Data: 2010-05-30 22:57:42
Autor: Anka
On Fri, 28 May 2010, Anka wrote:

[...]

czy bedzie w porzadku jesli vat odlicze teraz z duplikatu, czy us sie nie czepnie?

;)

Data: 2010-06-01 13:39:45
Autor: Gotfryd Smolik news
On Sun, 30 May 2010, Anka wrote:

czy bedzie w porzadku jesli vat odlicze teraz z duplikatu,

  Duplikat *jest* faktur±...

czy us sie nie czepnie?

;)

  Tego nie wie nikt :>
  USom zdarzało się czepiać różnych prawidłowych i "legalnych" rzeczy,
więc nikt Ci nie da gwarancji że US nie przyczepi się do prawidłowej
faktury :)
  Ale to jednak bywały tylko wyj±tki, na jakie¶ 99,997% powinno być OK ;)

pzdr, Gotfryd

Data: 2010-06-01 21:02:52
Autor: Anka
On Sun, 30 May 2010, Anka wrote:

[...]