faktura zakupu ue - jak wprowadzic?

Data: 2011-01-26 23:40:56
Autor: RD
faktura zakupu ue - jak wprowadzic?
Witajcie,

  Wiem, 偶e mo偶e nie do ko艅ca dobrze wybra艂em grup臋, ale nie wiem ju偶 gdzie szuka膰 informacji na ten temat.

  Chcia艂bym doda膰 faktur臋 zakupu w EUR od dostawcy z UE do programu Insert GT, w zwi膮zku z czym mam par臋 dylemat贸w, na kt贸re nie mog臋 znale藕膰 wyja艣nienia.

  Przyk艂adowo:
- przelew dokonany 1 grudnia 2010, na kwote 1000pln = 200eur (za艂贸偶my, 偶e tak), po kursie z mBanku (przelew SEPA) 4,15 (za艂贸偶my)
- faktur臋 wystawiono 13 grudnia 2010, na kwot臋 210eur
- towar otrzyma艂em 20 grudnia 2010

  Teraz dodaj臋 faktur臋 zakupu:
- liczona wed艂ug cen netto w EUR
- kurs waluty 艣redni z dnia 10-12-2010 (poprzedzaj膮cy dzie艅 wystawienia faktury przez dostawc臋 - 10 to pi膮tek, a 13 z faktury to poniedzia艂ek) z NBP 4,02 (za艂贸偶my)
- domy艣lna cena w PLN, kurs 艣redni z dnia (12 grudnia 2010 - program automatycznie uzupe艂nia)

Jak dot膮d dobrze?

  Dodaj臋 p艂atno艣膰 (przelew -> dodanie operacji bankowej):
- Kontrahent LTD., wyp艂ata z rachunku z 1 grudnia 2010
- Numer rachunku (w艂a艣nie! - do wyboru mam w tym oknie numer rachunku dostawcy i sw贸j.. logicznie by艂oby z mojego wyp艂ata, ale z drugiej strony, wyp艂ata NA dostawcy...)
- Waluta rozliczenia - EUR, kurs waluty - 艣redni? zakupu? z dnia? 1, 10, 13, a mo偶e 20 grudnia?

  Co dalej ... ?

  Prosz臋 o pomoc

  Pozdrawiam,
Rafa艂