faktury za paliwo w leasingu operacyjnym (osobowe)

Data: 2010-08-15 04:02:08
Autor: news
faktury za paliwo w leasingu operacyjnym (osobowe)
witam, prośba o utwierdzenie mnie...

auto bez homologacji ciężarowej, w leasingu operacyjnym - rozumiem że nie mam prawa do odliczania vat (w rejestrze vat) od zakupu paliwa, ale czy w takim razie zakup paliwa w kwocie BRUTTO stanowi moje koszty uzyskania przychodu, ewidencjonowane w kpir ?

jeśli tak, co mam wpisać w rubryce vat (w kpir) ? NP ? 'zero' ?

Data: 2010-08-15 07:51:07
Autor: cef
news wrote:

[...]

Tak. Art 23.1 a) ustawy o podatku dochodowym od osób fiz

jeśli tak, co mam wpisać w rubryce vat (w kpir) ? NP ? 'zero' ?

To chyba tylko tak zorganizowany jest wpis do tej KPiR,
że musisz wpisywać jakieś kwoty poprzez rejestr VAT.
Po co umieszczać taki zakup w rejestrze VAT?
Wpisz brutto do KPiR i po sprawie.

faktury za paliwo w leasingu operacyjnym (osobowe)