fa³szywe orzeczenie w kwesti psychi atrycznej

Data: 2009-10-17 00:58:29
Autor: Johnson
fa³szywe orzeczenie w kwesti psychi atrycznej
keen@poczta.onet.pl pisze:

Co mogê zrobiæ?

leczyæ siê?
Czemu wykluczasz ¿e lekarze siê myl±? Oni siê znaj± na chorobach psychicznych. A do¶æ czêstym objawem jest zaprzeczanie chorobie.
A nawet je¶li jeste¶ zdrowy to co ci za ró¿nica ¿e kto¶ twierdzi ¿e jeste¶ chory? W Polsce nie ma przymusu leczenia.

--
@2009 Johnson
Gdy widzisz mêdrca, my¶l o tym, by mu dorównaæ. Gdy widzisz tego, komu brak rozs±dku, zastanów siê nad sob± samym.

Data: 2009-10-17 09:13:04
Autor: Piotr M
fa³szywe orzeczenie w kwesti psychi atrycznej
Pewnego razu Johnson tak oto obwie¶ci³(a):

leczyæ siê?
Czemu wykluczasz ¿e lekarze siê myl±? Oni siê znaj± na chorobach psychicznych. A do¶æ czêstym objawem jest zaprzeczanie chorobie.

Dok³adnie. To trudna sytuacja bo to wszystko nie takie oczywiste. Dla
w³asnego spokoju (i zdrowia) mo¿na siê poddaæ obserwacji, np w innym
szpitalu.. IMO szpitale jak ka¿de inne, te te¿ s± "gorsze i lepsze".

--
pzdr, Piotr M
"Najczêstsze k³amstwo w Internecie?

Data: 2009-10-19 17:36:42
Autor: f
keen@poczta.onet.pl pisze:

> Co mogê zrobiæ? leczyæ siê?
Czemu wykluczasz ¿e lekarze siê myl±? Oni siê znaj± na chorobach psychicznych. A do¶æ czêstym objawem jest zaprzeczanie chorobie.

Mowisz tak bo nie rozumiesz sytuacji - kazdy ma sklonnosc
do niedowierzania takim rzeczom, sam nie do konca wierzylem
temu (w jednostronnosc tego) co niektorzy z innych pacjentow tam siedz±cych mi pisali -- tylko ze naprawde tak bywa,
co wiem juz po sobie, te b³edy praktyki tak psychiatrycznej, jak
lekarskiej czy pewnie i s±dowej s± norm± i to jak±¶ sta³± norm±
(nie wiem rzêdu np 20%) tak faktycznie jest, nie wiem jak z s±dami
ale jesli chodzi o lekarzy to na pewno Poczulbys to co mowie gdybys nie stad ni z owad dostal taki
papierek od swojego komentanta z policji szefa urzedu miasta
czy skadkolwiek indziej 'Johnson - schizofrenia paranoidalna'
zalecamy przymusowe leczenie - wtedy bys to poczul bo tak to nie wiesz o czym mowie

Data: 2009-10-19 16:45:43
Autor: Smok Eustachy
fa³szywe orzeczenie w kwesti psychiatrycznej
Dnia Mon, 19 Oct 2009 17:36:42 +0200, f napisał(a):
/.../
[...]

No i po tym się poznaje schizę - że ktoś mówi, że jest zdrowy.
http://pclinuxos.org.pl/

Data: 2009-10-19 19:08:32
Autor: Tomek
fa³szywe orzeczenie w kwesti psychiatrycznej
Dnia 19-10-2009 o 18:45:43 Smok Eustachy <Smok@eustachy.pl> napisa³(a):

Dnia Mon, 19 Oct 2009 17:36:42 +0200, f napisa³(a):
/.../
[...]

No i po tym siê poznaje schizê - ¿e kto¶ mówi, ¿e jest zdrowy.

A ty jeste¶ chory na schozofreniê?

--
Tomek

Data: 2009-10-19 20:11:19
Autor: Smok Eustachy
fa³szywe orzeczenie w kwesti psychiatrycznej
Dnia Mon, 19 Oct 2009 19:08:32 +0200, Tomek napisał(a):
/.../
No i po tym się poznaje schizę - że ktoś mówi, że jest zdrowy.

A ty jesteÅ› chory na schozofreniÄ™?

Nie utrzymuję, że jestem zdrowy.

http://pclinuxos.org.pl/

Data: 2009-10-20 00:58:55
Autor: Tomek
fa³szywe orzeczenie w kwesti psychiatrycznej
Dnia 19-10-2009 o 22:11:19 Smok Eustachy <Smok@eustachy.pl> napisa³(a):

Dnia Mon, 19 Oct 2009 19:08:32 +0200, Tomek napisa³(a):
/.../
No i po tym siê poznaje schizê - ¿e kto¶ mówi, ¿e jest zdrowy.

A ty jeste¶ chory na schozofreniê?

Nie utrzymujê, ¿e jestem zdrowy.

A, czyli nie jeste¶ pewien, wiêc co¶ siê dzieje.
O której porze najczê¶ciej widzisz te s³onie :) ?

--
Tomek

Data: 2009-10-19 23:04:00
Autor: Smok Eustachy
Dnia Tue, 20 Oct 2009 00:58:55 +0200, Tomek napisał(a):

Dnia 19-10-2009 o 22:11:19 Smok Eustachy <Smok@eustachy.pl> napisał(a):

Dnia Mon, 19 Oct 2009 19:08:32 +0200, Tomek napisał(a): /.../
No i po tym się poznaje schizę - że ktoś mówi, że jest zdrowy.

A ty jesteÅ› chory na schozofreniÄ™?

Nie utrzymuję, że jestem zdrowy.

A, czyli nie jesteś pewien, więc coś się dzieje. O której porze
najczęściej widzisz te słonie :) ?

Ja jestem przekonany, że jestem smokiem.

http://pclinuxos.org.pl/

Data: 2009-10-19 18:07:29
Autor: Johnson
f pisze:

[...]

Jak bym dosta³ od policjanta to bym sie na niego popatrzy³ jak na debila, ale jak od psychiatry to zastanowi³bym siê nad sob±.

Data: 2009-10-19 20:09:32
Autor: mi
Trollson pisze:
Jak bym dosta³ od policjanta to bym sie na niego popatrzy³ jak na debila

A co gdyby¶ otrzyma³ je od sêdziego trolluj±cego na grupach i odsy³aj±cego
adwersarzy do psychiatry, bo nie staæ go na argumenty merytoryczne?

Podpowiem, ¿e mam go nie tylko za idiotê ale za zwyk³± mendê*. :))

*) za PWN: menda - obra¼l. o kim¶ odra¿aj±cym moralnie

mi

Data: 2009-10-19 21:00:41
Autor: Grzechu

http://forum.polityka.pl/temat,5,29812,29812,40,0,eksperyment-rosenhana-- -jak-latwo-zostac-schizofrenikiem.html

Data: 2009-10-19 22:06:59
Autor: Johnson
Grzechu pisze:
[...]

I? Nie zawsze lekarze siê myl±.

Data: 2009-10-19 22:24:16
Autor: Grzechu
fa³szywe orzeczenie w kwesti psychiatrycznej

I? Nie zawsze lekarze siê myl±.

Nie zawsze wiêc maj± racje.

Data: 2009-10-19 22:25:41
Autor: Johnson
fa³szywe orzeczenie w kwesti psychi atrycznej
Grzechu pisze:
I? Nie zawsze lekarze siê myl±.

Nie zawsze wiêc maj± racje.

Ale sprawdziæ i leczyæ sie nie zaszkodzi.

Data: 2009-10-19 22:33:45
Autor: Grzechu
fa³szywe orzeczenie w kwesti psychiatrycznej
To skocz na Sobieskiego siê profilaktycznie poleczyæ, skoro nie szkodzi :) Nie wiadomo, czy szybko wyjdziesz..
Psychiatria to bubel na niczym solidnie nieoparty, od wielu lat nic siê nie zmieni³o.

Data: 2009-10-19 22:34:52
Autor: Grzechu
fa³szywe orzeczenie w kwesti psychiatrycznej

Nie wiadomo, czy szybko wyjdziesz..
-- >>> Patrz eksperyment

Data: 2009-10-19 22:38:18
Autor: Johnson
Grzechu pisze:

To skocz na Sobieskiego siê profilaktycznie poleczyæ, skoro nie szkodzi :) Nie wiadomo, czy szybko wyjdziesz..
Psychiatria to bubel na niczym solidnie nieoparty, od wielu lat nic siê nie zmieni³o.

Pomijaj±c ju¿ to ¿e nie wiem co co znaczy "skocz na Sobieskiego", to co do mnie lekarz psychiatra - nawet niedouczony - nie rzuca podejrzeñ.

Data: 2009-10-20 17:23:45
Autor: f
Grzechu pisze:
> Ale sprawdziæ i leczyæ sie nie zaszkodzi.

NIe tego który jest zdrowy (mówimy o 'leczeniu' przymusowym, otêpiaj±cymi
prochami ludzi którzy nie maj± chocby stawali na g³owie mo¿liwo¶ci udowodnienia ¿e s± tam trzymani zbrodniczo bo s± zdrowi) Z moich obserwacji wynika ze jest tak (to oczywiscie bardzo zgrubny
zarys) :

ok 30% w szpitalu (w tym w którym ja by³em) to byli 'neurotycy'
ludzie którzy sa tam z w³asnej woli bo z powodu jakich¶ przynajmniej
zachaczajacych o psychiczne problemow doznaj± w ¿yciu znacznego
dyskomfortu, jakies drêtwienia, problemy z oddychaniem, s³abo¶c nóg
- s± to jakby pacjenci sanatoryjni

ok 30 % s± to realni schizofrenicy, ludzie z psychoz±, ci nie do koñca kontaktuj± i zmagaj± siê ze swoj± w³asn± wyobra¼ni±

ok 30% s± to ludzie którzy niekoniecznie powinni tam byæ i s±
tam mz trzymani bezprawnie - nie s± np schizofrenikami ale s± tam wtr±ceni przez swoje patologiczne rodziny itp, zes³ani
przez s±dy - dlugo by mowic - niejako 'wiê¼niowie polityczni',

w 2/3 szpital robi dobra robote ale w ok 1/3 pope³nia zbrodnie podobn± do trzymania niewinnego cz³owieka w pace - o tyle gorzej
ze wmuszaj± otêpiaj±ce prochy i nie ma ustalonego czasu ile sie tam siedzi - to ile bys tam posiedzial zalezy od widzimisie psychiatry
(a czesc tych psychiatrow to ludzie glupi jak buty lub przeciêtni)

Data: 2009-10-20 19:51:18
Autor: Zygmunt
[...]

A wiesz jak siê mo¿e objawiaæ  np. mania prze¶ladowcza? Rodziny ich
prze¶laduj± mówisz.... otoczenie ich prze¶laduje, znêca siê i razem w zmowie
z sadystycznymi lekarzami wsadzi³o ich do szpitala - hmm i to za ich w³asn± zgod±
któr± podpisali  przy przyjêciu na oddzia³............ciekawe

Ludzie chorzy bardzo czêsto maj± swoje wewnêtrzne poczucie krzywdy i obwiniaj±
za wszystko swe najbli¿sze otoczenie, tak jest w przewlek³ym stanie a w ostrzejszym
to ju¿ zaczynaj± odrêbne ¿ycie..................

Data: 2009-10-21 17:12:59
Autor: fir
> [...]

za wszystko swe najbli¿sze otoczenie, tak jest w przewlek³ym stanie a w ostrzejszym
to ju¿ zaczynaj± odrêbne ¿ycie..................

proponujê uwierzyæ w to co mówi± - ka¿dy mo¿e dostac psychozy je¶li go odpowiednio pomêczyæ, dostanie psychozy albo pope³ni samobójstwo lub cos podobnego; Gotowy przepis to odciac czlowieka od rozumnych
kontaktowych ludzi (przyjació³) i zostawic wy³±cznie z takimi ktorzy
traktuj± go jak bydlêta - czy to jakie¶ m³odociane ba³wany w szkole czy
patologiczna matka czy ojciec itp Mz im inteligentniejszy cz³owiek ty
byæ mo¿e ³atwiej mo¿e wpa¶æ w tak± pu³apkê - psycholog czy psychiatra ktory nie wierzy w to co mowia tylko traktuje to co mowia jako obraz
choroby nie robi dobrej roboty

Data: 2009-10-21 20:27:38
Autor: Zygmunt
fa³szywe orzeczenie w kwesti psychiatrycznej

proponujê uwierzyæ w to co mówi± -
Uwie¿yæ np w nawiedzanie przez kosmitów ???, w to ¿e kto¶ jest w danej chwili koniem albo indykiem albo bogiem??????
Nie przesadzaj, choroba ta zak³óca prawid³owy tok my¶lenia i spostrzegania i w zale¿no¶ci od intensywno¶ci
daje inne objawy, inaczej spostrzegane z zewn±trz, ale to wszystko bywa czyst± fikcj± - jak film w TV.

ka¿dy mo¿e dostac psychozy je¶li  go odpowiednio pomêczyæ, dostanie psychozy albo pope³ni samobójstwo
To musi byæ naprawdê wykoñczony, odwodniony, przytruty (narkotyki) lub zabu¿enia sk³adu p³ynów, urazy
fizyczne g³owy itd. albo chorobê psychiczn± która w rzeczy samej te¿ jest jakim¶ zaburzeniem biologii
Bo osoba tylko zmêczona to sie prze¶pi i dojdzie do siebie.

Gotowy przepis to odciac czlowieka od rozumnych kontaktowych ludzi (przyjació³)
A kto taki na d³u¿sz± metê wytrzyma z chorym - no od czasu do czasu siê po¶wiêci i tyle..

i zostawic wy³±cznie z takimi ktorzy  traktuj± go jak bydlêta - czy to jakie¶ m³odociane ba³wany
w szkole czy patologiczna matka czy ojciec
A rodzice czêsto przez ca³e ¿ycie przechodz± gehennê opiekuj±c sie chorym synem lub córk±, która to non
stop dowala im za co popadnie i oskar¿a o najgorsze, jednocze¶nie korzystaj±c z opieki....smutne

psycholog czy psychiatra ktory nie wierzy w to co mowia
Scenariusze wypowiedzi czesto sie u chorych powtarzzaj± - prze¶ladowanie przez najbli¿szych albo
wizje i nawiedzenia religijne -
My¶lisz ¿e dla dobra chorego lekarze powinni udawaæ ¿e jest on zdrowy i nie potrzebuje leczenia, czy mu
sama ¶wiadomo¶æ zdrowia do ¿ycia wystarczy - a kiedy tydzieñ pó¼niej wejdzie na drzewo i bêdzie udawa³ kota
to stra¿acy zdejmuj±c go z drzewa powinni do niego mówiæ kici kici ?

Data: 2009-10-21 21:50:59
Autor: Grzechu
fa³szywe orzeczenie w kwesti psychiatrycznej
\
[...]

Piszesz to na swojej, lub znajomego opinii czy masz jakie¶ linki na ten temat? Generalnie siê zgadzam z tob± dos³ownie, ale chêtnie bym o tym poczyta³ gdzie¶
Pozdr.

Data: 2009-10-19 21:31:34
Autor: matusm
fa³szywe orzeczenie w kwesti psychiatrycznej

U¿ytkownik "f" <keen@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:5b90.00000149.4adc878anewsgate.onet.pl...
keen@poczta.onet.pl pisze:

> [...]

czy skadkolwiek indziej 'Johnson - schizofrenia paranoidalna'
zalecamy przymusowe leczenie - wtedy bys to poczul bo tak to nie

Generalnie jestes chory bo Ty i przedpiscy  wierzycie w jakies prawo i lad ,,,jestescie fantastami ,typowa schizofrenia paranoidalna

Mozna  zaczac od  zwyklego rozejrzenia sie po
pierwszych stronach gazet i latwo sie przekonac  ze miec racje to nie znaczy ze podlegamy jakiejs ochronie norm ogolnoludzkich.

Do kazdego  zagadnienia nalezy podchodzic z zimnym rozrachunkiem sedna sprawy.Psychuszka tak jak inne dziedziny  zycia w nowej Polsce niewiele sie zmienily,poczawszy od przestepcow chcacych uniknac kary po eliminacje niewygodnych ludzi (czytaj gazety).Jezeli chodzi o przelozonych to panstwo jako organizacja  stojac na strazy interesow grupy panujacej wytworzylo prawo gwarantujace bezkarnosc swoich urzednikow ,przyklad -postkomunistyczny Rzecznik Praw Obywatelskich ktory ogranicza sie do przyjmowania skarg po czym je odsyla bezposrednio  do strony zainteresowanej aby ta odniosla sie do  skargi...ale nie o tym.Typowym przykladem o ktory Ci chodzi to przelozony w Policji ktory w  wyniku nieprzespanej nocy albo kaca moze kazdego podwladnego skierowac na badania psychologiczno-psychiatryczne
..Wystarczy aby najpierw zastosowal mobbing nawet z ustnym nakazem lamania jakis mniejszych  zarzadzen czy prawa,z szukaniem dziury w calym i kiedy zmiekczy delikwenta fizycznie i psychicznie tylko krok do badan.

Co robic ????ano nalezy przejsc badania ze  spokojem nawet jak obok lata jakis przeszkadzajacy przyglup psycholog a testy skladaja  sie  z 700;900 czy jednorazowo 1800 pytan wiedzac przy tym ze sie nie ubiegalo o misje Bonda.Czlowiek twardnieje , ale kiedys ludzie siedzieli w kamieniolomach czy na  zeslaniu
-plus  ze byli w grupie .Wytrwac w stresie to jest prawdziwy objaw  zdrowia i do tego czytac,,czytac

na pocieszenie
Medycyna Sadowa jednoznacznie  stwierdza ze "nie ma idealnie normalnych ludzi" -- -- -- -tak mi mowiono na  wykladach

W Kaliszu w protescie min badan 100 policjantow  zlozylo raporty o zwolnienie

--
"S³u¿ba Bezpieczeñstwa mo¿e i powinna kreowaæ ró¿ne stowarzyszenia,
kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie g³êboko infiltrowaæ

fa³szywe orzeczenie w kwesti psychi atrycznej