fa³szywe orzeczenie w kwesti psychiatrycznej

Data: 2009-10-16 13:24:09
Autor: keen@poczta.onet.pl
fa³szywe orzeczenie w kwesti psychiatrycznej
Swego czasu oko³o pol roku temu by³em skierowany na obserwacjê
psychiatryczn± do jednego ze szpitali - bezzasadnie w zwiazku z awanturami domowymi jakie urz±dza moja stukniêta matka, zgodzilem
siê w zasadzie jako ze uznalem ze doswiadczenie zyciowe mi nie
zawadzi (7 lat temu mialem realny epizod psychotyczny ale od danego
czasu nie mam zadnych problemow psychicznych - choc sporo materialnych
- i jestem zupelnie zdrowym czlowiekiem) W szpitalu nie bylo zle
poznalem paru fajnych kumpli dowiedzialem paru niezadobrych rzeczy nt s±dów i psychiatrykow, przebyczy³em sie na ³ozku - niestety
ni z tego ni z owego przy wyjsciu wlepiono mi papier z orzeczeniem
schizofrenia paranoidalna - jest to kompletn± bzdur± i nie ma defakto
nawet zadnego uzasadnienia co do takiego orzeczenia co do ktorego moglbym sie
odniesc i je jakos merytorycznie podwarzyc - totalna bzdura i totalna
glupota - rowniez niestety totalna zbrodnia; Prawada jest taka ze jestem
rownie odlegly od schizofreni co kazdy nie cierpiacy na ni± czlowiek
i o tyle (ale tez i pewnie jedynie o tyle) mialbym szane wygrac
w tym 'sporze' ale z drugiej strony o ile psychologiczno - psychiatryczna machina moze tak glupio i bezsensowanie dzialac i tak zadziala³a w tym przypadku moze tez byc tak ze dziala ona tak w ogolnosci - tym samym fakt ze orzeczenie to jest falszywe i bzdurne nie musi mi pomoc
tymbardziej ze psychiatrzy moga zapewne chciec kryc swoje psychiatryczne tylki.
Co mogê zrobiæ? Sytuacja jest nieweso³a -

Data: 2009-10-16 16:18:27
Autor: f
fa³szywe orzeczenie w kwesti psychiatrycznej
Mo¿e cos kto¶ poradziæ - mo¿e jest jakas organizacja wolno¶ciowa która mi co¶ dopomo¿e ? gdzie sie mozna zwróciæ ? ogólnie norm±
s± raczej wypowiedzi pó³g³owków jak pawe³ z microsoftu (patrz w±tek obok) bo tacy tworz± niesety tkankê naszej spo³eczno¶ci, niby ju¿
mia³em czas siê przyzwyczaiæ ale gro¼by instytucjonaln± przemoc±
jak i sygnowane piecz±tkami i podpisami bzdury i fa³sze s± dla mnie nowo¶ci± --

Data: 2009-10-16 22:55:54
Autor: czarny.swierk
fa³szywe orzeczenie w kwesti psychiatryczn ej
Dnia 16-10-2009 o 13:24:09 keen@poczta.onet.pl  <profesor_kinbote@poczta.onet.pl> napisa³(a):

  nie ma defakto
nawet zadnego uzasadnienia co do takiego orzeczenia co do ktorego  moglbym sie
odniesc i je jakos merytorycznie podwarzyc .....

Zak³adam, ¿e obserwacjê w szpitalu prawo traktuje siê tak samo, jak ka¿d±  inn± opiniê bieg³ych.
Móg³by¶ wtedy zanegowaæ opiniê najlepiej wraz z uzasadnieniem, mo¿na  zwróciæ siê do s±du o powo³anie innych bieg³ych.
Jest te¿ mo¿liwo¶æ z³o¿enia wniosku o przes³uchanie bieg³ych na  okoliczno¶æ wydanej opinii.

adam

Data: 2009-10-19 17:27:35
Autor: Fire
> [...]

Jest te¿ mo¿liwo¶æ z³o¿enia wniosku o przes³uchanie bieg³ych na  okoliczno¶æ wydanej opinii.

Od sytuacji jak± ona jest (w wykonaniu psychiatrów co podejmuje prokuratura) po prostu wieje groz±. 7 lat temu zdarzyl mi sie epizod psychotyczny - trwalo to 3 dni, bylo wywolane zewnetrznymi czynnikami - masakrycznymi problemami zyciowymi - i sie pozniej nie powtorzylo - i stamtad poniekad mogê czerpaæ
do¶wiadczenie czym psychoza/schizofrenia jest a co ni± tez nie jest.
Jestem od niej rownie odlegly jak np ci ktorzy odpowiedzali na ten w±tek.
Problemow zyciowych ciag dalszy i poniekad dlatego zgodzilem siê
na ow± obserwacjê (darmowe ¿arcie, ciekawe do¶wiadczenie ¿yciowe, naprawde dobre towarzystwo ;-) Fatalny by³ tylko skutek w postaci orzeczenia ordynatorki - jest naprawdê b³edne, nie mam tego mo¿liwo¶ci tu
dowie¶æ podobnie jak kto¶ kto to czyta te¿ nie dowiód³by odpowiednio
glupim psychologom czy psychiatrom ¿e tez nie jest chory na ow± schizofreniê. Poza tym ¿e dzi¶ nie robi sie lobotomi i elektrowstrz±sów
od czasów McMurphego co do zasadniczych spraw niewiele sie w¶ród psychiatrów zmieni³o - bardzo wiele ludzi ktorzy tam siedz± to ludzie
zaszczuci przez swoje rodziny, jest tam wielu ludzi ktorzy wcale nie powinni tam byæ a owe fa³sze b³edy brak logiki i ³amanie wolno¶ci owych ludzi w orzeczeniach psychiatrów s± swoist± norm±

Od sytuacji wieje groz± bo wyglada na to ze kazdemu mozna zaimputowac
ze jest potencjalnie grozny i ze jest chory na schizofrenie - to ze
tego w zaden sposob nie widac to dlatego ze sa to wyniki symulowania
itp.

NIe mam teraz czasu rozwijac tematu ale chcialbym sie
dowiedziec co moge zrobiæ. Oczekiwalbym przede wszystkim ze
zanim ktos mnie 'wsadzi' musialby udowodnic, wykazac, uzasadnic
ze jestem chory (w obliczu tego ze nie jestem nie ma na to szans)
problem w tym ze bycmoze psychiatra nie musi tego wcale uzasadnic
- wystarczy ze morze to orzec, stwierdziæ, czyli po prostu powiedzieæ
i napisac w papierach - i tyle, jestes ugotowany zdrowy czlowieku.

W tym co napisali na moj temat nie ma zadnego uzasadnienia,
uzasadnianie nie jest im potrzebne - tym samym wyglada na to ze
mozna wsadzic czlowieka do szpitala na podstawie papierowego orzeczenia wyssanego z palca.

Praktyka z tego co wiem jest wlasnie taka - ktos bral udzial w jakims zdarzeniu, np bójce, nie trzeba mu udowadniac ze popelnil cos zlego,
wystarczy orzec ze jes chory na schizofrenie - nie trzeba mu udowadniac ze
jest - i bach sedzi zamkniety w szpitalu i jest faszerowany prochami

Trudne do uwierzenia ale wyglada na to ze tak jest, nie uwierzylbym pewnie co mi mowili ludzie gdy bylem tam na owej obserwacji (zupelnie zdrowy i trzezwy bo nie mieli na szczescie prawa si³a dac mi nawet polopiryny) gdybym na koniec nie doznal osobistego szoku -
wpis 'schizofrenia paranoidalna' 'potencjalnie niebezpieczny' 'zalecamy
przymusowe leczenie' Groza jak z chin lub Bialorusi.

Ufam ze moja inteligencja pozwoli mi wybronic sie z tych tarapatow
- najchetniej wsadzilbym tez do paki owych orzecznikow, bo to co sie
dzieje nie zagraza tylko mnie ale poniekad kazdemu

Poki co napisalem o¶wiadczenie do ¶adu w podobnym tonie jak ten mail
i rozmyslam nad napisaniem do prokuratury o tym falszywym orzeczeniu

Gdyby ktos znal jakies prawa ochronne ktor moga mnie chronic to bardzo proszê o podanie, moze to mi ew. pomoc (np prawo do
odmowienia lekow, podobno mogliby mi je dac sila tylko wtedy gdybym
'byl agresywny' - jakos niestety slabo w to wierzê; podobnie jak
jakos zastanawia mnie fakt czy naprawde psychiatrzy nie musz±
uzasadniac swojej opini - tj UDOWODNIC ze jestem chory, bo w tym problem, jesli nie musza udowodnic, to moga wsadzic zdrowego czlowieka z najwyzsz± latwosci±. F

Data: 2009-10-19 17:42:19
Autor: keen
fa³szywe orzeczenie w kwesti psychiatrycznej
Póki co jest to jedynie fa³szywe orzeczenie (co te¿ nie jest b³achostk±) ale poki co nikt mi niec z³ego jeszcze nie zrobi³
Gdyby jednak zechciali mnie przymusowo 'leczyæ' zastrzykami czy
jako¶ tak zrobi siê z tego zbrodnia. Ciekawiloby mnie, czy kto¶ mo¿e
wie jaka kara jest przewidziana za taki czyn (przymusowe 'leczenie'
zdrowego czlowieka - i kto by poniosl ta karn± prawn± odpowiedzialnosc --
pewnie b³ednie orzekaj±ce osoby - jaka kara za to grozi ? mam nadzieje
ze co¶ istotnego,  --

Data: 2009-10-19 23:02:15
Autor: Zygmunt
fa³szywe orzeczenie w kwesti psychiatrycznej
Jestem od niej rownie odlegly jak np ci ktorzy odpowiedzali na ten w±tek.
Tego nie wiesz, bo nie wiesz kto na ten w±tek odpowiada...............

Problemow zyciowych ciag dalszy i poniekad dlatego zgodzilem siê
na ow± obserwacjê (darmowe ¿arcie, ciekawe do¶wiadczenie ¿yciowe,
naprawde dobre towarzystwo ;-)
Ja bym siê normalnie nie zgodzi³, chyba, ¿e bym czu³ ¿e mo¿e byæ co¶ ze mn± nie
tak i chcia³ siê przekonaæ czy jest OK

orzeczenia ordynatorki - jest naprawdê b³edne, nie mam tego mo¿liwo¶ci tu
dowie¶æ
Wiadomo ¿e tutaj ani nie dowiedziesz swojego zdrowia ani
nie zdradzisz swojej choroby je¶li ma lekki przebieg.

Poza tym ¿e dzi¶ nie robi sie lobotomi i elektrowstrz±sów
od czasów McMurphego co do zasadniczych spraw niewiele sie w¶ród
psychiatrów zmieni³o -
Bardzo du¿o sie zmieni³o : s± do¶æ skuteczne leki, które niestety nale¿y przyjmowaæ na sta³e.....nawet
kiedy siê chory dobrze miewa, bo dobrze siê miewa dziêki lekom - tak jak z cukrzyc±.......a kiedy
przestje przyjmowaæ to znów odlatuje i nawet o tym nie wie ....

bardzo wiele ludzi ktorzy tam siedz± to ludzie
zaszczuci przez swoje rodziny, jest tam wielu ludzi ktorzy wcale nie
powinni tam byæ
Taaa, to ty albo jeste¶ chory albo nigdy nie spotka³e¶ chorego i jego rodziny,
to raczej ta rodzina jest wiecznie pomawiana przez takiego chorego, oskar¿ana o wszystko
co da sie wymy¶leæ i ma autentycznie jego serdecznie do¶æ. A chory tak¿e autentycznie cierpi!
bo jest chory i jego odczucia s± 100% realistyczne choæ niczym prawdziwym nie wywo³ane...
¿aden aktor tak by nie zagra³ takiej roli - bo chory to realnie prze¿ywa! choæ o tym nie wie ¿e to fikcja...

to bardzo proszê o podanie, moze to mi ew. pomoc (np prawo do
odmowienia lekow, podobno mogliby mi je dac sila tylko wtedy gdybym
'byl agresywny' -

Dopóki chory nie zagra¿a innym ani sobie to nikt go na si³ê leczyæ nie bêdzie,
ani leków uspokajaj±cych na si³ê nie bêdzie podawa³. Choæ przykre jest patrzenie
na chorego który nie jest sob± i jakby nie by³o cierpi a leków nie chce przyjmowaæ...

Je¶li s±d postanowi o przymusowym leczeniu to mog± zawie¶æ chorego na leczenie i wtedy
bêd± postêpowaæ legalnie i nie musz± pytaæ chorego o ¿adn± zgodê,  a je¶li s±d nie wyda
takiego postanowienia to leczenia na si³ê nikt nie bêdzie prowadziæ, choæ pewnie najbli¼si
nie wytrzymaj± stresu obcowania z osob± chor± i sami siê ulotni±....a chory ¿yæ bêdzie z
poczuciem powa¿nych problemów rodzinnych i swojej nieskoñczenie wielkiej krzywdy...

Data: 2009-10-17 00:25:02
Autor: Animka
keen@poczta.onet.pl pisze:

Co mogê zrobiæ? Sytuacja jest nieweso³a -

Mo¿esz teraz i¶æ na rentê i dorabiaæ pracuj±c.

--
animka

Data: 2009-10-17 09:09:40
Autor: Piotr M
fa³szywe orzeczenie w kwesti psychi atrycznej
Pewnego razu Animka tak oto obwie¶ci³(a):
keen@poczta.onet.pl pisze:

Co mogê zrobiæ? Sytuacja jest nieweso³a -

Mo¿esz teraz i¶æ na rentê i dorabiaæ pracuj±c.

LOL, a Ty jak dorabiasz.... ?

--
pzdr, Piotr M
"Najczêstsze k³amstwo w Internecie?

Data: 2009-10-17 00:58:29
Autor: Johnson
fa³szywe orzeczenie w kwesti psychi atrycznej
keen@poczta.onet.pl pisze:

Co mogê zrobiæ?

leczyæ siê?
Czemu wykluczasz ¿e lekarze siê myl±? Oni siê znaj± na chorobach psychicznych. A do¶æ czêstym objawem jest zaprzeczanie chorobie.
A nawet je¶li jeste¶ zdrowy to co ci za ró¿nica ¿e kto¶ twierdzi ¿e jeste¶ chory? W Polsce nie ma przymusu leczenia.

--
@2009 Johnson
Gdy widzisz mêdrca, my¶l o tym, by mu dorównaæ. Gdy widzisz tego, komu brak rozs±dku, zastanów siê nad sob± samym.

Data: 2009-10-17 09:13:04
Autor: Piotr M
fa³szywe orzeczenie w kwesti psychi atrycznej
Pewnego razu Johnson tak oto obwie¶ci³(a):

leczyæ siê?
Czemu wykluczasz ¿e lekarze siê myl±? Oni siê znaj± na chorobach psychicznych. A do¶æ czêstym objawem jest zaprzeczanie chorobie.

Dok³adnie. To trudna sytuacja bo to wszystko nie takie oczywiste. Dla
w³asnego spokoju (i zdrowia) mo¿na siê poddaæ obserwacji, np w innym
szpitalu.. IMO szpitale jak ka¿de inne, te te¿ s± "gorsze i lepsze".

Data: 2009-10-19 17:36:42
Autor: f
keen@poczta.onet.pl pisze:

> Co mogê zrobiæ? leczyæ siê?
Czemu wykluczasz ¿e lekarze siê myl±? Oni siê znaj± na chorobach psychicznych. A do¶æ czêstym objawem jest zaprzeczanie chorobie.

Mowisz tak bo nie rozumiesz sytuacji - kazdy ma sklonnosc
do niedowierzania takim rzeczom, sam nie do konca wierzylem
temu (w jednostronnosc tego) co niektorzy z innych pacjentow tam siedz±cych mi pisali -- tylko ze naprawde tak bywa,
co wiem juz po sobie, te b³edy praktyki tak psychiatrycznej, jak
lekarskiej czy pewnie i s±dowej s± norm± i to jak±¶ sta³± norm±
(nie wiem rzêdu np 20%) tak faktycznie jest, nie wiem jak z s±dami
ale jesli chodzi o lekarzy to na pewno Poczulbys to co mowie gdybys nie stad ni z owad dostal taki
papierek od swojego komentanta z policji szefa urzedu miasta
czy skadkolwiek indziej 'Johnson - schizofrenia paranoidalna'
zalecamy przymusowe leczenie - wtedy bys to poczul bo tak to nie wiesz o czym mowie

Data: 2009-10-19 16:45:43
Autor: Smok Eustachy
fa³szywe orzeczenie w kwesti psychiatrycznej
Dnia Mon, 19 Oct 2009 17:36:42 +0200, f napisał(a):
/.../
[...]

No i po tym się poznaje schizę - że ktoś mówi, że jest zdrowy.
--
http://nowy.tezeusz.pl/blog/smok.eustachy
http://pclinuxos.org.pl/

Data: 2009-10-19 19:08:32
Autor: Tomek
fa³szywe orzeczenie w kwesti psychiatrycznej
Dnia 19-10-2009 o 18:45:43 Smok Eustachy <Smok@eustachy.pl> napisa³(a):

Dnia Mon, 19 Oct 2009 17:36:42 +0200, f napisa³(a):
/.../
[...]

No i po tym siê poznaje schizê - ¿e kto¶ mówi, ¿e jest zdrowy.

A ty jeste¶ chory na schozofreniê?

--
Tomek

Data: 2009-10-19 20:11:19
Autor: Smok Eustachy
fa³szywe orzeczenie w kwesti psychiatrycznej
Dnia Mon, 19 Oct 2009 19:08:32 +0200, Tomek napisał(a):
/.../
No i po tym się poznaje schizę - że ktoś mówi, że jest zdrowy.

A ty jesteÅ› chory na schozofreniÄ™?

Nie utrzymuję, że jestem zdrowy.

Data: 2009-10-20 00:58:55
Autor: Tomek
fa³szywe orzeczenie w kwesti psychiatrycznej
Dnia 19-10-2009 o 22:11:19 Smok Eustachy <Smok@eustachy.pl> napisa³(a):

Dnia Mon, 19 Oct 2009 19:08:32 +0200, Tomek napisa³(a):
/.../
No i po tym siê poznaje schizê - ¿e kto¶ mówi, ¿e jest zdrowy.

A ty jeste¶ chory na schozofreniê?

Nie utrzymujê, ¿e jestem zdrowy.

A, czyli nie jeste¶ pewien, wiêc co¶ siê dzieje.
O której porze najczê¶ciej widzisz te s³onie :) ?

--
Tomek

Data: 2009-10-19 23:04:00
Autor: Smok Eustachy
Dnia Tue, 20 Oct 2009 00:58:55 +0200, Tomek napisał(a):

Dnia 19-10-2009 o 22:11:19 Smok Eustachy <Smok@eustachy.pl> napisał(a):

Dnia Mon, 19 Oct 2009 19:08:32 +0200, Tomek napisał(a): /.../
No i po tym się poznaje schizę - że ktoś mówi, że jest zdrowy.

A ty jesteÅ› chory na schozofreniÄ™?

Nie utrzymuję, że jestem zdrowy.

A, czyli nie jesteś pewien, więc coś się dzieje. O której porze
najczęściej widzisz te słonie :) ?

Ja jestem przekonany, że jestem smokiem.

Data: 2009-10-19 18:07:29
Autor: Johnson
f pisze:

[...]

Jak bym dosta³ od policjanta to bym sie na niego popatrzy³ jak na debila, ale jak od psychiatry to zastanowi³bym siê nad sob±.

Data: 2009-10-19 20:09:32
Autor: mi
Trollson pisze:
Jak bym dosta³ od policjanta to bym sie na niego popatrzy³ jak na debila

A co gdyby¶ otrzyma³ je od sêdziego trolluj±cego na grupach i odsy³aj±cego
adwersarzy do psychiatry, bo nie staæ go na argumenty merytoryczne?

Podpowiem, ¿e mam go nie tylko za idiotê ale za zwyk³± mendê*. :))

*) za PWN: menda - obra¼l. o kim¶ odra¿aj±cym moralnie

mi

Data: 2009-10-19 21:00:41
Autor: Grzechu

http://forum.polityka.pl/temat,5,29812,29812,40,0,eksperyment-rosenhana-- -jak-latwo-zostac-schizofrenikiem.html

Data: 2009-10-19 22:06:59
Autor: Johnson
Grzechu pisze:
[...]

I? Nie zawsze lekarze siê myl±.

Data: 2009-10-19 22:24:16
Autor: Grzechu
fa³szywe orzeczenie w kwesti psychiatrycznej

I? Nie zawsze lekarze siê myl±.

Nie zawsze wiêc maj± racje.

Data: 2009-10-19 22:25:41
Autor: Johnson
fa³szywe orzeczenie w kwesti psychi atrycznej
Grzechu pisze:
I? Nie zawsze lekarze siê myl±.

Nie zawsze wiêc maj± racje.

Ale sprawdziæ i leczyæ sie nie zaszkodzi.

Data: 2009-10-19 22:33:45
Autor: Grzechu
fa³szywe orzeczenie w kwesti psychiatrycznej
To skocz na Sobieskiego siê profilaktycznie poleczyæ, skoro nie szkodzi :) Nie wiadomo, czy szybko wyjdziesz..
Psychiatria to bubel na niczym solidnie nieoparty, od wielu lat nic siê nie zmieni³o.

Data: 2009-10-19 22:34:52
Autor: Grzechu
fa³szywe orzeczenie w kwesti psychiatrycznej

Nie wiadomo, czy szybko wyjdziesz..
-- >>> Patrz eksperyment

Data: 2009-10-19 22:38:18
Autor: Johnson
Grzechu pisze:

To skocz na Sobieskiego siê profilaktycznie poleczyæ, skoro nie szkodzi :) Nie wiadomo, czy szybko wyjdziesz..
Psychiatria to bubel na niczym solidnie nieoparty, od wielu lat nic siê nie zmieni³o.

Pomijaj±c ju¿ to ¿e nie wiem co co znaczy "skocz na Sobieskiego", to co do mnie lekarz psychiatra - nawet niedouczony - nie rzuca podejrzeñ.

Data: 2009-10-20 17:23:45
Autor: f
Grzechu pisze:
> Ale sprawdziæ i leczyæ sie nie zaszkodzi.

NIe tego który jest zdrowy (mówimy o 'leczeniu' przymusowym, otêpiaj±cymi
prochami ludzi którzy nie maj± chocby stawali na g³owie mo¿liwo¶ci udowodnienia ¿e s± tam trzymani zbrodniczo bo s± zdrowi) Z moich obserwacji wynika ze jest tak (to oczywiscie bardzo zgrubny
zarys) :

ok 30% w szpitalu (w tym w którym ja by³em) to byli 'neurotycy'
ludzie którzy sa tam z w³asnej woli bo z powodu jakich¶ przynajmniej
zachaczajacych o psychiczne problemow doznaj± w ¿yciu znacznego
dyskomfortu, jakies drêtwienia, problemy z oddychaniem, s³abo¶c nóg
- s± to jakby pacjenci sanatoryjni

ok 30 % s± to realni schizofrenicy, ludzie z psychoz±, ci nie do koñca kontaktuj± i zmagaj± siê ze swoj± w³asn± wyobra¼ni±

ok 30% s± to ludzie którzy niekoniecznie powinni tam byæ i s±
tam mz trzymani bezprawnie - nie s± np schizofrenikami ale s± tam wtr±ceni przez swoje patologiczne rodziny itp, zes³ani
przez s±dy - dlugo by mowic - niejako 'wiê¼niowie polityczni',

w 2/3 szpital robi dobra robote ale w ok 1/3 pope³nia zbrodnie podobn± do trzymania niewinnego cz³owieka w pace - o tyle gorzej
ze wmuszaj± otêpiaj±ce prochy i nie ma ustalonego czasu ile sie tam siedzi - to ile bys tam posiedzial zalezy od widzimisie psychiatry
(a czesc tych psychiatrow to ludzie glupi jak buty lub przeciêtni)

Data: 2009-10-20 19:51:18
Autor: Zygmunt
[...]

A wiesz jak siê mo¿e objawiaæ  np. mania prze¶ladowcza? Rodziny ich
prze¶laduj± mówisz.... otoczenie ich prze¶laduje, znêca siê i razem w zmowie
z sadystycznymi lekarzami wsadzi³o ich do szpitala - hmm i to za ich w³asn± zgod±
któr± podpisali  przy przyjêciu na oddzia³............ciekawe

Ludzie chorzy bardzo czêsto maj± swoje wewnêtrzne poczucie krzywdy i obwiniaj±
za wszystko swe najbli¿sze otoczenie, tak jest w przewlek³ym stanie a w ostrzejszym
to ju¿ zaczynaj± odrêbne ¿ycie..................

Data: 2009-10-21 17:12:59
Autor: fir
> [...]

za wszystko swe najbli¿sze otoczenie, tak jest w przewlek³ym stanie a w ostrzejszym
to ju¿ zaczynaj± odrêbne ¿ycie..................

proponujê uwierzyæ w to co mówi± - ka¿dy mo¿e dostac psychozy je¶li go odpowiednio pomêczyæ, dostanie psychozy albo pope³ni samobójstwo lub cos podobnego; Gotowy przepis to odciac czlowieka od rozumnych
kontaktowych ludzi (przyjació³) i zostawic wy³±cznie z takimi ktorzy
traktuj± go jak bydlêta - czy to jakie¶ m³odociane ba³wany w szkole czy
patologiczna matka czy ojciec itp Mz im inteligentniejszy cz³owiek ty
byæ mo¿e ³atwiej mo¿e wpa¶æ w tak± pu³apkê - psycholog czy psychiatra ktory nie wierzy w to co mowia tylko traktuje to co mowia jako obraz
choroby nie robi dobrej roboty

Data: 2009-10-21 20:27:38
Autor: Zygmunt
fa³szywe orzeczenie w kwesti psychiatrycznej

proponujê uwierzyæ w to co mówi± -
Uwie¿yæ np w nawiedzanie przez kosmitów ???, w to ¿e kto¶ jest w danej chwili koniem albo indykiem albo bogiem??????
Nie przesadzaj, choroba ta zak³óca prawid³owy tok my¶lenia i spostrzegania i w zale¿no¶ci od intensywno¶ci
daje inne objawy, inaczej spostrzegane z zewn±trz, ale to wszystko bywa czyst± fikcj± - jak film w TV.

ka¿dy mo¿e dostac psychozy je¶li  go odpowiednio pomêczyæ, dostanie psychozy albo pope³ni samobójstwo
To musi byæ naprawdê wykoñczony, odwodniony, przytruty (narkotyki) lub zabu¿enia sk³adu p³ynów, urazy
fizyczne g³owy itd. albo chorobê psychiczn± która w rzeczy samej te¿ jest jakim¶ zaburzeniem biologii
Bo osoba tylko zmêczona to sie prze¶pi i dojdzie do siebie.

Gotowy przepis to odciac czlowieka od rozumnych kontaktowych ludzi (przyjació³)
A kto taki na d³u¿sz± metê wytrzyma z chorym - no od czasu do czasu siê po¶wiêci i tyle..

i zostawic wy³±cznie z takimi ktorzy  traktuj± go jak bydlêta - czy to jakie¶ m³odociane ba³wany
w szkole czy patologiczna matka czy ojciec
A rodzice czêsto przez ca³e ¿ycie przechodz± gehennê opiekuj±c sie chorym synem lub córk±, która to non
stop dowala im za co popadnie i oskar¿a o najgorsze, jednocze¶nie korzystaj±c z opieki....smutne

psycholog czy psychiatra ktory nie wierzy w to co mowia
Scenariusze wypowiedzi czesto sie u chorych powtarzzaj± - prze¶ladowanie przez najbli¿szych albo
wizje i nawiedzenia religijne -
My¶lisz ¿e dla dobra chorego lekarze powinni udawaæ ¿e jest on zdrowy i nie potrzebuje leczenia, czy mu
sama ¶wiadomo¶æ zdrowia do ¿ycia wystarczy - a kiedy tydzieñ pó¼niej wejdzie na drzewo i bêdzie udawa³ kota
to stra¿acy zdejmuj±c go z drzewa powinni do niego mówiæ kici kici ?

Data: 2009-10-21 21:50:59
Autor: Grzechu
fa³szywe orzeczenie w kwesti psychiatrycznej
\
[...]

Piszesz to na swojej, lub znajomego opinii czy masz jakie¶ linki na ten temat? Generalnie siê zgadzam z tob± dos³ownie, ale chêtnie bym o tym poczyta³ gdzie¶
Pozdr.

Data: 2009-10-19 21:31:34
Autor: matusm
fa³szywe orzeczenie w kwesti psychiatrycznej

U¿ytkownik "f" <keen@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:5b90.00000149.4adc878anewsgate.onet.pl...
keen@poczta.onet.pl pisze:

> [...]

czy skadkolwiek indziej 'Johnson - schizofrenia paranoidalna'
zalecamy przymusowe leczenie - wtedy bys to poczul bo tak to nie

Generalnie jestes chory bo Ty i przedpiscy  wierzycie w jakies prawo i lad ,,,jestescie fantastami ,typowa schizofrenia paranoidalna

Mozna  zaczac od  zwyklego rozejrzenia sie po
pierwszych stronach gazet i latwo sie przekonac  ze miec racje to nie znaczy ze podlegamy jakiejs ochronie norm ogolnoludzkich.

Do kazdego  zagadnienia nalezy podchodzic z zimnym rozrachunkiem sedna sprawy.Psychuszka tak jak inne dziedziny  zycia w nowej Polsce niewiele sie zmienily,poczawszy od przestepcow chcacych uniknac kary po eliminacje niewygodnych ludzi (czytaj gazety).Jezeli chodzi o przelozonych to panstwo jako organizacja  stojac na strazy interesow grupy panujacej wytworzylo prawo gwarantujace bezkarnosc swoich urzednikow ,przyklad -postkomunistyczny Rzecznik Praw Obywatelskich ktory ogranicza sie do przyjmowania skarg po czym je odsyla bezposrednio  do strony zainteresowanej aby ta odniosla sie do  skargi...ale nie o tym.Typowym przykladem o ktory Ci chodzi to przelozony w Policji ktory w  wyniku nieprzespanej nocy albo kaca moze kazdego podwladnego skierowac na badania psychologiczno-psychiatryczne
..Wystarczy aby najpierw zastosowal mobbing nawet z ustnym nakazem lamania jakis mniejszych  zarzadzen czy prawa,z szukaniem dziury w calym i kiedy zmiekczy delikwenta fizycznie i psychicznie tylko krok do badan.

Co robic ????ano nalezy przejsc badania ze  spokojem nawet jak obok lata jakis przeszkadzajacy przyglup psycholog a testy skladaja  sie  z 700;900 czy jednorazowo 1800 pytan wiedzac przy tym ze sie nie ubiegalo o misje Bonda.Czlowiek twardnieje , ale kiedys ludzie siedzieli w kamieniolomach czy na  zeslaniu
-plus  ze byli w grupie .Wytrwac w stresie to jest prawdziwy objaw  zdrowia i do tego czytac,,czytac

na pocieszenie
Medycyna Sadowa jednoznacznie  stwierdza ze "nie ma idealnie normalnych ludzi" -- -- -- -tak mi mowiono na  wykladach

W Kaliszu w protescie min badan 100 policjantow  zlozylo raporty o zwolnienie

--
"S³u¿ba Bezpieczeñstwa mo¿e i powinna kreowaæ ró¿ne stowarzyszenia,
kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie g³êboko infiltrowaæ

fa³szywe orzeczenie w kwesti psychiatrycznej