fa³szywe orzeczenie w kwesti psychiatrycznej

Data: 2009-10-16 16:18:27
Autor: f
fa³szywe orzeczenie w kwesti psychiatrycznej
Mo¿e cos kto¶ poradziæ - mo¿e jest jakas organizacja wolno¶ciowa która mi co¶ dopomo¿e ? gdzie sie mozna zwróciæ ? ogólnie norm±
s± raczej wypowiedzi pó³g³owków jak pawe³ z microsoftu (patrz w±tek obok) bo tacy tworz± niesety tkankê naszej spo³eczno¶ci, niby ju¿
mia³em czas siê przyzwyczaiæ ale gro¼by instytucjonaln± przemoc±
jak i sygnowane piecz±tkami i podpisami bzdury i fa³sze s± dla mnie nowo¶ci± --

fa³szywe orzeczenie w kwesti psychiatrycznej