falujace obroty

Data: 2010-04-07 22:58:16
Autor: Stolat
falujace obroty

Użytkownik "gobo" <gobo007@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hpipbe$pf3$1news.onet.pl...
Witam,
Moze ktos z Was bedzie mial jakis pomysl.
Pacjent: Audi A4, 1.8 (bez T), 125KM, ADR (20V)
Problem: w czasie jazdy nie wystepuje, podczas stania w korku, podjazdach do swiatel po chwili (brak reguly 20-60s) obroty spadaja prawie do poziomu gasniecia auta, po czym wracaja do normy, pozniej znowu chwile spadna, skocza do 1200 i sie ustabilizuja...

A silnik krokowy sprawdzałeś?
Ja tam nie wiem czy u Ciebie jest, ale on odpowiada między innymi za wolne obroty.

Pozdrawiam
Michał

Data: 2010-04-07 23:11:07
Autor: gobo
falujace obroty
W tym modelu silnik krokowy jest zintegrowany z przepustnica. Podobno jest mozliwosc zakupu samego silnika - ale na razie nie znalazlem go w zadnym ze sklepow.
Pamietam, ze kiedys majac Forda Scorpio (Wieloryba) czyszczenie, a ostatecznie wymiana "krokowca" pomogla.
Tutaj tez postaram sie znalezc nowy.
Piotr

falujace obroty