falujace obroty

Data: 2010-04-07 23:10:18
Autor: Paweł Oczkowski
falujace obroty
- VAG - brak bledow.
Spróbuj innego VAG. Powinny wyskoczyć błędy.

- Wyczyszczenie przepustnicy (wczoraj, cale rece mam podrapane:))

Przy wytartych lub pękniętych potencjometrach przepustnicy nic to nie da.

- Adaptacja przepustnicy przez VAGa (przy okazji znalazlem wezyk z dziura - podmieniony na nowy)

Czy napewno przepustnica dała się zadoptować ?? Moim zdaniem chyba nie.

Ja bym w dalszym ciągu czepiał się przepustnicy (wytarte lub pęknięte potencjometry). Sprawdź jeszcze raz auto VAG-iem, może innym. Jeżeli tak jest to niestety przepustnica do wymiany.

Data: 2010-04-07 23:23:53
Autor: Bastion
falujace obroty

Użytkownik "Paweł Oczkowski" <oczkolek@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hpisc7$kg5$1inews.gazeta.pl...

Ja bym w dalszym ciągu czepiał się przepustnicy (wytarte lub pęknięte potencjometry). Sprawdź jeszcze raz auto VAG-iem, może innym. Jeżeli tak jest to niestety przepustnica do wymiany.

Wlasnie!
Temat falujacych obrotow pojawia sie doosc czesto na roznych forach.
Z tego co pamietam to najczesciej chodzi o przepustnice

Data: 2010-04-09 23:13:55
Autor: gobo
falujace obroty

falujace obroty