falujące obroty w Octavii

Data: 2009-10-30 19:08:35
Autor: Romek
falujące obroty w Octavii
witam,
od dłuższego czasu mam problem z falującymi obrotami w Octavi I z roku 2000 1,6 75KM silnik AEE.
auto jeździ na gaz-sekwencja ale obroty skaczą niezależnie od  rodzaju paliwa.
silnik potrafi pracować przez kilkanaście dni równo natomiast nagle "jak sobie przypomni" podczas postoju na światłach
obroty spadają do ~200 obrotów, silnik dławi się po czym obroty skaczą do 1,500 obrotów, znowu spadają
i potem wahają sie w granicach 600-1000.
często po spadku do ~200 obrotów silnik zgaśnie.

dziś podłączony został komputer-\ który wyświetlił brak usterek.
dodam że przepustnica nawet ostatnio był czyszczona..

dziś jeździłem po mieście i gasł prawie na każdych światłach!!!!
co to może być?

Data: 2009-10-30 19:52:58
Autor: Karolek
falujące obroty w Octavii

Użytkownik "Romek" <gdynianin@autograf.pl> napisał w wiadomości news:hcfa35$dmc$1news.onet.pl...

dziś jeździłem po mieście i gasł prawie na każdych światłach!!!!
co to może być?

Wymienic przewody zaplonowe, swiece i najlepiej jeszcze palec i kopulke.
To raczej typowe dla tych silnikow, wiec naprawa ukladu zaplonowego powinna uzdrowic ten silnik :>
Mozesz zaczac od przewodow jezeli nie chcesz wszystkiego odrazu wymienic.

Karolek

Data: 2009-10-30 21:24:38
Autor: Michal
falujące obroty w Octavii
dodam że przepustnica nawet ostatnio był czyszczona..

a czy byla adaptowana ?
generalnie falowanie to obrotow to zasyfiona przepustnica...
a moze pada jej nastawik ? ale to vag powinien wskazac...

a dolot szczelny ? odma nie zasyfiona ?

Data: 2009-11-02 10:38:03
Autor: Marx
falujące obroty w Octavii
Mysle ze tu na 100% znajdziesz odpowiedz
http://forum.octaviaclub.pl/viewforum.php?f=31
na poczatku sugeruje przejrzec archiwum
Marx

falujące obroty w Octavii