fanboye mbanku

Data: 2009-05-19 20:28:41
Autor: MarekZ
fanboye mbanku
powinni się zapoznać z tym linkiem:
http://www.mbank.pl/blog/artykul.html?id=390

kolejne, w większości niekorzystne dla klientów uściślenia oraz zmiany TOiP mbanku.

Data: 2009-05-19 20:35:49
Autor: Kamil Jońca
fanboye mbanku
"MarekZ" <brak@adresu.pl> writes:

powinni się zapoznać z tym linkiem:
http://www.mbank.pl/blog/artykul.html?id=390

kolejne, w większo¶ci niekorzystne dla klientów u¶ci¶lenia oraz zmiany
TOiP mbanku.

Taak.  _jedynym_ plusem kredytów hipotecznych w PLN w m*bankach było
bilansowanie. A teraz robi± to płatne. Chc± przestać udzielać kredytów
czy jak?
KJ

--
yo-yo, n.:
        Something that is occasionally up but normally down.

Data: 2009-05-19 20:55:41
Autor: MarekZ
fanboye mbanku
Użytkownik "Kamil "Jońca"" <kjonca@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:87fxf1q6t6.fsfalfa.kjonca...

Taak.  _jedynym_ plusem kredytów hipotecznych w PLN w m*bankach było
bilansowanie. A teraz robi± to płatne. Chc± przestać udzielać kredytów
czy jak?
KJ

Nie wiem, ta opłata to paranoja. Nie do¶ć że oprocentowanie dużo wyższe niż winnych bankach, to teraz jeszcze opłata (chwała bogini, że jak na razie jednorazowa). Jeszcze brakuje do kompletu opłaty za niekorzystanie.

Data: 2009-05-19 21:04:02
Autor: Valdi.Pavlack
fanboye mbanku
"MarekZ" news:guuuo2$iof$1srv.cyf-kr.edu.pl

[...]

Destrukcji mBanku ci±g dalszy.
Teraz tylko czekać na opłatę za VE kiedy nie wykręci się ni± ile¶ tam kasy.
Płatne przelewy come back? :) (odpukać)

Nurtuje mnie pewna kwestia kiedy patrzę na to co dzieje się w mBanku.
Włodarze s± naprawdę tak tępi czy ich decyzje maj± jakie¶ głębsze podłoże?

Data: 2009-05-19 21:17:07
Autor: MK
fanboye mbanku
"Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> wrote in message news:guuvbb$unf$2news.interia.pl...

Nurtuje mnie pewna kwestia kiedy patrzę na to co dzieje się w mBanku.
Włodarze s± naprawdę tak tępi czy ich decyzje maj± jakie¶ głębsze podłoże?

Ekonomiczne. Do banku bedzie wplywalo wiecej kasy, jesli ubedzie klientow na ktorych sie nie zarabia, bo np. korzystaja tylko z wplatomatow zeby potem przelewac kase, albo przelewaja zeby zaraz wyplacic w bankomacie to bedzie lepiej... Bank bedzie mial nizsze koszty transakcyjne, zredukuje staff do obslugi klientow itp. Wazny jest EBIT a nie liczba klientow czy przyrost sumy bilansowej...

MK

Data: 2009-05-20 11:07:51
Autor: xXx
fanboye mbanku
> [...]

Ekonomiczne. Do banku bedzie wplywalo wiecej kasy, jesli ubedzie klientow na ktorych sie nie zarabia, bo np. korzystaja tylko z wplatomatow zeby potem przelewac kase, albo przelewaja zeby zaraz wyplacic w bankomacie to bedzie lepiej... Bank bedzie mial nizsze koszty transakcyjne, zredukuje staff do obslugi klientow itp. Wazny jest EBIT a nie liczba klientow czy przyrost sumy bilansowej...

Moga tez ubyc ci to maja tam jednak jakas kase. Mialem troche oszczednosci na
eMaxPlusie ale ze zwgledu na smieszne procenty wszystko przelalem gdzie indziej.
Na konto w mBanku przychodzi jeszcze pensja, ale zawsze mozna to zmienic.
Najsmieszniejsze jest to ze zadzwonila do mnie panienka z propozycja platnego
ubezpieczenia od kradziezy srodkow na koncie, bo przeciez moga ukrasc karte. A
kto trzyma pieniadze na nieoprocentowanym eKoncie ? Mogli sobie sprawdzic ze ja
na pewno nie, do tego jakie jest prawdopodobienstwo kradziezy ? Generalnie po
platnych listach kodow jednorazowych widac ze kobinuja jak tu zdobyc dodatkowa kase.

Data: 2009-05-20 15:36:50
Autor: Peet
fanboye mbanku
MK pisze:
[...]

Wszystko się zgadza, oprócz kasy. Niedawno zakończył się w mbanku konkurs w którym był samochód do wygrania dla tego który zdobędzie najwięcej klientów dla mbanku. Pewnie dużo się nie pomylę je¶li powiem że połowa tych nowych klientów to ciotki, wujki i babcie którym wnuczki pozabierały dowody i pozakładały konta. Jaki tego był cel?

Data: 2009-05-19 21:04:37
Autor: Valdi.Pavlack
fanboye mbanku
"Kamil Jońca" news:87fxf1q6t6.fsfalfa.kjonca

Chc± przestać udzielać kredytów czy jak?

Z prowizji się utrzymaj±? :)

Data: 2009-05-19 22:04:12
Autor: Mithos
fanboye mbanku
MarekZ pisze:
kolejne, w większości niekorzystne dla klientów uściślenia oraz zmiany

A w skrócie o co chodzi ? Bo nie wiem czy zamykać, czy nie.

WidzÄ™, ĹĽe receptÄ… bankĂłw na kryzys jest utrata klientĂłw :)

--
Mithos

Data: 2009-05-19 22:21:35
Autor: MarekZ
fanboye mbanku
Użytkownik "Mithos" <fake@adres.pl> napisał w wiadomości news:guv3cv$d4l$1news.onet.pl...

A w skrócie o co chodzi ? Bo nie wiem czy zamykać, czy nie.

Od razu zamykać to może nie.

Nowe opłaty za istnienie mechanizmu bilansującego dla kredytów hipo, droższe aneksy, wydzielenie opłat windykacyjnych, pewnie zaraz pojawi się opłata za telefon, za sms, za mail, za list, za wizytę, będzie jak w Providencie. :) Płatne listy to już od dawna wiadomo, nawet te, które się automatycznie zamówią. Ogólnie te same wynalazki co w Multi.

Data: 2009-05-19 22:31:47
Autor: Mithos
fanboye mbanku
MarekZ pisze:
[...]

Opłata za monit sms, to chyba już u nich jest :D

Szkoda będzie odchodzić z BRE bo system online mają niezły ale jak dalej będą tak pogrywać to się pożegnamy.

Ciekawe czy jednak mi się uda pozbyć debetówki do rachunku w Multi. Jeśli nie to rachunek kasuję w przeciągu kilku dni.

--
Mithos

Data: 2009-05-19 22:35:33
Autor: MarekZ
fanboye mbanku
Użytkownik "Mithos" <fake@adres.pl> napisał w wiadomości news:guv50p$hsp$2news.onet.pl...

Ciekawe czy jednak mi się uda pozbyć debetówki do rachunku w Multi. Jeśli nie to rachunek kasuję w przeciągu kilku dni.

Uda ci się bez problemu. Ja liczę, że bank się może z tego jeszcze wycofa, bo mam jakieś takie poczucie absurdu, szczególnie własnie w połączeniu z ta ich akcją marketingową do 31 czerwca.

Ale ostatnio BRE udowodniło,ż e twarde jest jak chodzi o ciagnięcie kasy z klientów.

Data: 2009-05-19 22:42:15
Autor: Mithos
fanboye mbanku
MarekZ pisze:
Ale ostatnio BRE udowodniło,ż e twarde jest jak chodzi o ciagnięcie kasy z klientów.

Ponieważ każdy oleje 2 PLN (czy nawet 10 PLN). To po prostu my jesteśmy pasjonaci :)

Ja mam znajomych co posiadają rachunki w jakichś Pekao czy PKO BP i płacą jak za zboże. Dodam, że są to ludzie wykształceni, przedsiębiorczy i potrafią zarabiać pieniądze. Po prostu opłata za konto nie ma dla nich znaczenia (zresztą dla mnie też nie ma, chodzi raczej o symbol i zasady, bo nawet jakbym miał płacił 50 PLN to przecież to jest jedno wyjście do kina dla 2 osób albo jeden film na DVD), a szarpię się bo to lubię :)

--
Mithos

Data: 2009-05-19 21:42:42
Autor: szczurwa
fanboye mbanku
On 19 Maj, 22:42, Mithos <f...@adres.pl> wrote:

Ja mam znajomych co posiadaj± rachunki w jakich¶ Pekao czy PKO BP i
płac± jak za zboże. Dodam, że s± to ludzie wykształceni, przedsiębiorczy
i potrafi± zarabiać pieni±dze.

Różne s± motywacje takich ludków. Ja byc może otworzę jaki¶ rachunek w
PKO BP i z premedytacj± dam im zarobić, aby wydobyc od nich Dinersa. 1
DC punkt = 1 mila M&M, a limit w Citku-psitku mam smieszny.

Data: 2009-05-20 07:47:44
Autor: MK
fanboye mbanku
"szczurwa" <szczurwa@gmail.com> wrote in message news:c4b6f4fe-1fa2-47fb-b01c-8c4fd5d349cfs31g2000vbp.googlegroups.com...

Różne s± motywacje takich ludków. Ja byc może otworzę jaki¶ rachunek w
PKO BP i z premedytacj± dam im zarobić, aby wydobyc od nich Dinersa. 1
DC punkt = 1 mila M&M, a limit w Citku-psitku mam smieszny.

A tak duzo tych mil zdobedziesz, ze warto zaplacic 350 za karte? ;) DC mozna dostac bezposrednio od DC. Wydaje mi sie, ze lata moment rozpocznie sie coroczna, letnia promocja kart DC (od bodaj 3 lat takie robi DC).

MK

Data: 2009-05-19 23:40:02
Autor: szczurwa
fanboye mbanku
On 20 Maj, 07:47, "MK" <ma...@interia.pl> wrote:

A tak duzo tych mil zdobedziesz, ze warto zaplacic 350 za karte? ;) DC mozna
dostac bezposrednio od DC. Wydaje mi sie, ze lata moment rozpocznie sie
coroczna, letnia promocja kart DC (od bodaj 3 lat takie robi DC).

Póki co, jestem skromnym aplikantem do jednego z zwodów prawniczych.
Obawiam się, że moje oficjalne dochody mogę nie wystarczyć na DC
direct...:-(

Data: 2009-05-19 22:37:02
Autor: Marcin Mokrzycki
fanboye mbanku
On Tue, 19 May 2009 22:31:47 +0200, Mithos wrote:

Ciekawe czy jednak mi się uda pozbyć debetówki do rachunku w Multi.

Być może wystarczy zastrzeżenie karty w systemie transakcyjnym.

--
Marcin Mokrzycki
gg:659336  o2:mmokrzycki

Data: 2009-05-19 22:46:34
Autor: Mithos
fanboye mbanku
Marcin Mokrzycki pisze:
Być może wystarczy zastrzeżenie karty w systemie transakcyjnym.

Nie mam aktywnej karty, więc tego zrobić nie mogę.

--
Mithos

Data: 2009-05-19 22:40:29
Autor: Marcin
fanboye mbanku
Witam

Użytkownik "Mithos" <fake@adres.pl> napisał w wiadomo¶ci news:guv50p$hsp$2news.onet.pl...

Ciekawe czy jednak mi się uda pozbyć debetówki do rachunku w Multi.

Jak zamykalem jakis czas temu rachunek w Multi to zastrzeglem
debetowke w necie a pare dni pozniej wypowiedzialem
umowe w placowce.

Je¶li nie to rachunek kasuję w przeci±gu kilku dni.

Otworzylem niedawno ponownie i chyba znowu bede zamykal:)
Moze nzjapierw przeksztalcenie w Multikonto Ja Comfort.

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2009-05-19 22:58:59
Autor: Marcin
fanboye mbanku
Witam

Użytkownik "Mithos" <fake@adres.pl> napisał w wiadomo¶ci news:guv50p$hsp$2news.onet.pl...

Ciekawe czy jednak mi się uda pozbyć debetówki do rachunku w Multi. Je¶li nie to rachunek kasuję w przeci±gu kilku dni.

Przed chila zastrzeglem debetowke w Multi
przez Internet. Byly 3 opcje do wyboru jako
powod zastrzezenia:
- skradziona
- zagubiona
- rezygnacja z karty.

Wiec jak wybralem 3 opcje to chyba nie przysla mi nowej karty:)

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2009-05-20 02:36:02
Autor: Borys Pogoreło
fanboye mbanku
Dnia Tue, 19 May 2009 22:58:59 +0200, Marcin napisał(a):

[...]

 Ja się na chwilę zawiesiłem przy tym pytaniu, bo mi bankomat zeżarł kartę.
 Zdecydowałem się jednak na A :)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2009-05-20 03:02:15
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
fanboye mbanku

"Borys Pogoreło" az4sa1uxm7xe.lhbbaoi5liw7$.dlg@40tude.net

- skradziona
- zagubiona
- rezygnacja z karty.

Ja się na chwilę zawiesiłem przy tym pytaniu, bo mi bankomat
zeżarł kartę. Zdecydowałem się jednak na A :)

Nie widzisz różnicy pomiędzy kradzież± a rabunkiem?

Data: 2009-05-20 18:31:32
Autor: Borys Pogoreło
fanboye mbanku
Dnia Wed, 20 May 2009 03:02:15 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

[...]

 Sugerujesz, że miałem sobie dopisać czwart± opcję? :)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2009-05-20 23:20:53
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
fanboye mbanku

"Borys Pogoreło" sppeh8m0cm5h$.19epgglorgvgg$.dlg@40tude.net

[...]

Nie. :) Zażartowałem. :)

Lukas dawał swego czasu tylko dwie opcje -- nie zezwalał na rezygnację z karty.

Na dodatek kartę można było zablokować, ale za 2 złote.

Gdy zastrzegałem kartę w oddziale, zaproponowano mi zablokowanie jej.
Nie tyle zaproponowano, co zasugerowano, albo raczej próbowano za
mnie zdecydować i zablokować przy moim wyraĽnym sprzeciwie.

Zanim doszło do przepychanek :) w banku, wiedziałem, czym
różni się zablokowanie od zastrzeżenia. :)

fanboye mbanku