fanboye mbanku

Data: 2009-05-19 20:35:49
Autor: Kamil Jońca
fanboye mbanku
"MarekZ" <brak@adresu.pl> writes:

powinni się zapoznać z tym linkiem:
http://www.mbank.pl/blog/artykul.html?id=390

kolejne, w większości niekorzystne dla klientów uściślenia oraz zmiany
TOiP mbanku.

Taak.  _jedynym_ plusem kredytów hipotecznych w PLN w m*bankach było
bilansowanie. A teraz robią to płatne. Chcą przestać udzielać kredytów
czy jak?
KJ

--
yo-yo, n.:
        Something that is occasionally up but normally down.

Data: 2009-05-19 20:55:41
Autor: MarekZ
fanboye mbanku
Użytkownik "Kamil "Jońca"" <kjonca@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:87fxf1q6t6.fsfalfa.kjonca...

Taak.  _jedynym_ plusem kredytów hipotecznych w PLN w m*bankach było
bilansowanie. A teraz robią to płatne. Chcą przestać udzielać kredytów
czy jak?
KJ

Nie wiem, ta opłata to paranoja. Nie dość że oprocentowanie dużo wyższe niż winnych bankach, to teraz jeszcze opłata (chwała bogini, że jak na razie jednorazowa). Jeszcze brakuje do kompletu opłaty za niekorzystanie.

Data: 2009-05-19 21:04:02
Autor: Valdi.Pavlack
fanboye mbanku
"MarekZ" news:guuuo2$iof$1srv.cyf-kr.edu.pl

[...]

Destrukcji mBanku ciąg dalszy.
Teraz tylko czekać na opłatę za VE kiedy nie wykręci się nią ileś tam kasy.
Płatne przelewy come back? :) (odpukać)

Nurtuje mnie pewna kwestia kiedy patrzę na to co dzieje się w mBanku.
Włodarze są naprawdę tak tępi czy ich decyzje mają jakieś głębsze podłoże?

Data: 2009-05-19 21:17:07
Autor: MK
fanboye mbanku
"Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> wrote in message news:guuvbb$unf$2news.interia.pl...

Nurtuje mnie pewna kwestia kiedy patrzę na to co dzieje się w mBanku.
Włodarze są naprawdę tak tępi czy ich decyzje mają jakieś głębsze podłoże?

Ekonomiczne. Do banku bedzie wplywalo wiecej kasy, jesli ubedzie klientow na ktorych sie nie zarabia, bo np. korzystaja tylko z wplatomatow zeby potem przelewac kase, albo przelewaja zeby zaraz wyplacic w bankomacie to bedzie lepiej... Bank bedzie mial nizsze koszty transakcyjne, zredukuje staff do obslugi klientow itp. Wazny jest EBIT a nie liczba klientow czy przyrost sumy bilansowej...

MK

Data: 2009-05-20 11:07:51
Autor: xXx
fanboye mbanku
> [...]

Ekonomiczne. Do banku bedzie wplywalo wiecej kasy, jesli ubedzie klientow na ktorych sie nie zarabia, bo np. korzystaja tylko z wplatomatow zeby potem przelewac kase, albo przelewaja zeby zaraz wyplacic w bankomacie to bedzie lepiej... Bank bedzie mial nizsze koszty transakcyjne, zredukuje staff do obslugi klientow itp. Wazny jest EBIT a nie liczba klientow czy przyrost sumy bilansowej...

Moga tez ubyc ci to maja tam jednak jakas kase. Mialem troche oszczednosci na
eMaxPlusie ale ze zwgledu na smieszne procenty wszystko przelalem gdzie indziej.
Na konto w mBanku przychodzi jeszcze pensja, ale zawsze mozna to zmienic.
Najsmieszniejsze jest to ze zadzwonila do mnie panienka z propozycja platnego
ubezpieczenia od kradziezy srodkow na koncie, bo przeciez moga ukrasc karte. A
kto trzyma pieniadze na nieoprocentowanym eKoncie ? Mogli sobie sprawdzic ze ja
na pewno nie, do tego jakie jest prawdopodobienstwo kradziezy ? Generalnie po
platnych listach kodow jednorazowych widac ze kobinuja jak tu zdobyc dodatkowa kase.

Data: 2009-05-20 15:36:50
Autor: Peet
fanboye mbanku
MK pisze:
[...]

Wszystko się zgadza, oprócz kasy. Niedawno zakończył się w mbanku konkurs w którym był samochód do wygrania dla tego który zdobędzie najwięcej klientów dla mbanku. Pewnie dużo się nie pomylę jeśli powiem że połowa tych nowych klientów to ciotki, wujki i babcie którym wnuczki pozabierały dowody i pozakładały konta. Jaki tego był cel?

Data: 2009-05-19 21:04:37
Autor: Valdi.Pavlack
fanboye mbanku
"Kamil Jońca" news:87fxf1q6t6.fsfalfa.kjonca

Chcą przestać udzielać kredytów czy jak?

Z prowizji się utrzymają? :)

fanboye mbanku