farba jakiej marki?

Data: 2009-11-05 17:36:10
Autor: basti78
farba jakiej marki?
witam

szukam dobrej farby do maźniecia swojego mieszkanka

wiem, ze bylo niedawno, ale moze jakies nowe spostrzezenia?

zalezy mi na jakosci, fajnie jak bedzie zmywalna

--

Sebastian

Data: 2009-11-05 18:17:08
Autor: Boombastic
farba jakiej marki?

Użytkownik "basti78" <basti@o2.pl> napisał w wiadomości news:hcuuug$7p1$1inews.gazeta.pl...
witam

szukam dobrej farby do maźniecia swojego mieszkanka

wiem, ze bylo niedawno, ale moze jakies nowe spostrzezenia?

zalezy mi na jakosci, fajnie jak bedzie zmywalna

Jako bardzo dobrej jakości polecane są farby firmy Benjamin Moore. Ja pomalowałem nimi swoje mieszkanie, efekt ładny, ale nie mam punktu odniesienia. Wadą jest dosyc wysoka cena, szczeóglnie gdy wybiera sie kolory z dużą ilością pigmentu. Jasne kolory do przeżycia.

Data: 2009-11-05 21:34:11
Autor: Artur Lew
farba jakiej marki?
basti78 wrote:
wiem, ze bylo niedawno, ale moze jakies nowe spostrzezenia?
A czy sadzisz ze co miesiac wypuszczanych jest na rynek 100 nowych
rodzajow ?
W tamtym watku masz wszystko opisane az do bolu ;)

Artur Lew
arturdotlewatgmaildotcom

farba jakiej marki?