farba odblaskowa do opon

Data: 2009-12-11 18:37:24
Autor: Piotr \"Curious\" Slawinski
farba odblaskowa do opon
szukam jakiegos namiaru na farbe odblaskowa do opon, tak zeby moc sobie pomalowac nia boki opon. znalazlem taka ktora maluje sie np. pasy na ulicach , ale ilosci tylko 'hurtowe' jak na rower (pojemnik za 250pln minimum).

moze jakies inne pomysly?
to ze moge kupic gotowe opony z odblaskowym paskiem to wiem - jednak mam juz sporo rowerow bez takowych i z dosc dobrymi oponami aby nie oplacalo sie ich wymieniac...

Data: 2009-12-11 10:24:54
Autor: Michał 'miok' Rzeźnik
farba odblaskowa do opon
On 11 Gru, 18:37, "Piotr \"Curious\" Slawinski"
<curi...@bwv190.internetdsl.tpnet.lp> wrote:
[...]

W NOMI widzialem jakies oczojebne farby w sprayu,fluorescencyjne,
jeśli to jest to co Cię interesuje. Żółte, pomarańczowe, ..., ale bez
białego.
A na Allegro sa tez jakies: http://tinyurl.com/ydbh67b , kiedys
chcialem tak rower caly pomalowac :P

Data: 2009-12-11 20:00:56
Autor: Piotr \"Curious\" Slawinski
farba odblaskowa do opon
Michał 'miok' Rzeźnik wrote:

[...]

te geodezyjne widzialem w akcji, nie sa odblaskowe tylko fluoro, i zmywaja sie dosc szybko. generalnie chodzi mi o odblaski a nie fluoro, najbardziej mi poki co pasuja dokladnie takie jakimi maluja drogowcy - tworza gruba warstwe, sa takie jakby 'gumowe' i maja b. dobry odblask , nie
wiem tylko jak sie beda gumy trzymac. --

Data: 2009-12-11 11:25:15
Autor: Michał 'miok' Rzeźnik
farba odblaskowa do opon
On 11 Gru, 20:00, "Piotr \"Curious\" Slawinski"
Michał 'miok' Rzeźnik wrote:
> [...]

tworza gruba warstwe, sa takie jakby 'gumowe' i maja b. dobry odblask , nie
A moze naklejki odblaskowe na obrecz? Samemu mam takie oryginalnie od
poczatku, ale widzialem u kogos naklejone i tez dobrze "dzialaly"

Data: 2009-12-11 21:14:06
Autor: Piotr \"Curious\" Slawinski
farba odblaskowa do opon
Michał 'miok' Rzeźnik wrote:

A moze naklejki odblaskowe na obrecz? Samemu mam takie oryginalnie od
poczatku, ale widzialem u kogos naklejone i tez dobrze "dzialaly"

a dziala to z v-brake? jak to sie dokladniej nazywa?

Data: 2009-12-11 14:27:59
Autor: Michał 'miok' Rzeźnik
farba odblaskowa do opon
On 11 Gru, 21:14, "Piotr \"Curious\" Slawinski"
Michał 'miok' Rzeźnik wrote:

> A moze naklejki odblaskowe na obrecz? Samemu mam takie oryginalnie od
> poczatku, ale widzialem u kogos naklejone i tez dobrze "dzialaly"

a dziala to z v-brake? jak to sie dokladniej nazywa?
Naklejka-odblask z firm zajmujących się bannerami i reklamą. Odporne
na działanie czynników zewnętrznych i dobrze sie trzyma, z tego co
widziałem.
Będzie działać, pod warunkiem, że masz stożek, inaczej nie ma na co
nakleić, bo będzie na powierzchnię hamulcową włazić

Data: 2009-12-11 22:44:21
Autor: szaman
farba odblaskowa do opon
Piotr "Curious" Slawinski wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::

a dziala to z v-brake? jak to sie dokladniej nazywa?

Wydaje mi się, że chodzi o naklejki na obręcz stożkową - na część stricte stożkową. Tutaj naklejka do działania v-brake'a ma się nijak...

sz

Data: 2009-12-11 21:31:32
Autor: MadMan
farba odblaskowa do opon
Dnia Fri, 11 Dec 2009 11:25:15 -0800 (PST), Michał 'miok' Rzeźnik
napisał(a):

A moze naklejki odblaskowe na obrecz?

A może opona z paskiem odblaskowym? :)

--
Pozdrawiam,
ICQ: 398539334, Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2009-12-11 14:25:44
Autor: Michał 'miok' Rzeźnik
farba odblaskowa do opon
napisał(a):

> A moze naklejki odblaskowe na obrecz?

A może opona z paskiem odblaskowym? :)
:) łatwiej nakleić odblaskową taśmę (znajomy od dwóch lat taki wozi i
wytrzymuje - naklejka oczywiście) niż malować to i szukać farb, więc
prościej naklejka, a jeszcze prościej odblask :P

Data: 2009-12-12 07:37:26
Autor: chary
farba odblaskowa do opon

napisał(a):

[...]

A moze takie nakladki na szprychy?

http://tinyurl.com/ybvk8fc
http://tinyurl.com/ybarzq5

--
pozdrawiam,
Marek Sosnowski

Data: 2009-12-11 22:00:28
Autor: broman
farba odblaskowa do opon
W dniu 2009-12-11 20:00, Piotr "Curious" Slawinski pisze:
Michał 'miok' Rzeźnik wrote:

[...]

Tylko ze drogowcy to malują białym apotem posypują taką "kaszka" szklanaą wiec nie wiem jak to na oponie by się trzymało

Data: 2009-12-11 18:45:47
Autor: szaman
farba odblaskowa do opon
[...]

Ale zauważ, że prawie na pewno farba Ci popęka. Jednak opona pracuje - farba, nawet najlepsza tego zbyt długo nie wytrzyma, podobnie jak zmiennych warunków. No i do tego dochodzą odkształcenia związane z ciśnieniem, etc...

Jeśli mimo to spróbujesz - napisz co z tego wyjdzie:)

pozdrawiam,
szaman

Data: 2009-12-12 22:27:09
Autor: jacek duma
farba odblaskowa do opon
[...]

Na jednej schwalbe, zaczęła mi się odklejać ta "farba". To nie jest farba. To jest pasek odblaskowy jak dla wyrobów odzieżowych. Poszedł bym tą drogą. Klej do dętek dragon (wulkanizator) za kilka złociszy + wąziutka taśma odblaskowa ze sklepu. - tak bym spróbował.
jd

Data: 2009-12-12 23:04:17
Autor: Dominik Mirowski
farba odblaskowa do opon
Piotr "Curious" Slawinski wyklepal(a) :

moze jakies inne pomysly?
to ze moge kupic gotowe opony z odblaskowym paskiem to wiem - jednak
mam juz sporo rowerow bez takowych i z dosc dobrymi oponami aby nie
oplacalo sie ich wymieniac...

Tasma odblaskowa 3M 8765 do termotransferu - odtluscic, przylozyc i potraktowac zelazkiem :).

http://www.horus.net.pl/produkt5883_3m_scotchlite_8765.html
--
Dominik Mirowski
e-mail NA

Data: 2009-12-13 08:47:09
Autor: Tomasso
farba odblaskowa do opon
On Dec 11, 6:37 pm, "Piotr \"Curious\" Slawinski" wrote:

moze jakies inne pomysly?

http://sklepy.allegro.pl/item828569203_keiti_pasek_odblaskowy_felga_bialy_moto_cente.html

farba odblaskowa do opon