farba odblaskowa do opon

Data: 2009-12-11 18:45:47
Autor: szaman
farba odblaskowa do opon
Piotr "Curious" Slawinski wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::

to ze moge kupic gotowe opony z odblaskowym paskiem to wiem - jednak mam juz sporo rowerow bez takowych i z dosc dobrymi oponami aby nie oplacalo sie ich wymieniac...

Ale zauważ, że prawie na pewno farba Ci popęka. Jednak opona pracuje - farba, nawet najlepsza tego zbyt długo nie wytrzyma, podobnie jak zmiennych warunków. No i do tego dochodzą odkształcenia związane z ciśnieniem, etc...

Jeśli mimo to spróbujesz - napisz co z tego wyjdzie:)

pozdrawiam,
szaman

farba odblaskowa do opon