fatalna jakosc glosu w Orange

Data: 2009-12-09 15:12:11
Autor: ciekawy
fatalna jakosc glosu w Orange
Co jest z tym Orange? nie włączałem żadnego trybu w telefonie, a mam jakość jakby przez Voip z trzeciego świata, słysze własne echo, a czasami niczego się nie da zrozumieć, jakby zniekształcony głos przez transformator czy coś

Data: 2009-12-09 15:20:06
Autor: Jurek
fatalna jakosc glosu w Orange
Co jest z tym Orange? nie włączałem żadnego trybu w telefonie, a mam
pewnie masz prepaid. Orange prioryteruzuje ruch w zależności od klasy numeru

jk

Data: 2009-12-09 16:06:40
Autor: art_noise
fatalna jakosc glosu w Orange
Potwierdzam. W Czestochowie dziala beznadziejnie, dokladnie takie objawy jak piszesz. Nr mam biznesowy, gadam sporo.
Ja przechodze do Plusa. Dziewczyna ma plusa (taryfa dosc niska - prywatna) i nie ma porownania z jakoscia uslug na plus plusa ;)

Pozdrawiam
Art_noise

fatalna jakosc glosu w Orange