fatalne mocowanie anteny corab

Data: 2011-06-28 21:40:49
Autor: Big Jack
fatalne mocowanie anteny corab
W wiadomosci
news://news-archive.icm.edu.pl/iucu7t$4b2$1@news.vectranet.pl
*gomader* napisal(-a):

Mam problem z mocowaniem anteny corab 80 ...  o ile z nachyleniem nie
ma problemu to przy ustawianiu wschod-zachod jak ustawie antene
optymalnie to przy dokrecaniu srub wszystko sie psuje ...

Mam ta sama antene i mialem ten sam problem przy ustawaniu. Bylo troche absurdalnie, bo musialem ustwic nieprecyzyjnie po to zeby w czasie dokrecania srub ustwila sie tak jak nalezy. Upierdliwe to bylo, ale dalo sie opanowac.

co poradzicie doswiadczeni? wymienic na inna antene ale jaka? a moze
mozna dokupic precyzyjne mocowanie na sruby + precyzyjne pokretla?

Mnie sie marzy wlasnie takie zawieszenie anteny, którym za pomoca np. drobnozwojowych srub daloby sie maksymalnie precyzjnie ustwic antene w azymucie i elewacji. I jestem niemal pewnien, ze kiedys w necie gdzies cos takiego widzialem, ale za nic sobie nie przypomne gdzie. A paradoksalnie wieksza antene trudniej ustawic z racji wezszej wiazki trafiajacej do LNB :/

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2011-06-29 07:08:16
Autor: pawell32
W dniu 2011-06-28 21:40, Big Jack pisze:
[...]

polecam anteny triax

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 11.4 - power of linux