fatso, czy wystarczy tych blyskotek ?

Data: 2009-10-20 15:16:02
Autor: Jerzy Olszewski
fatso, czy wystarczy tych blyskotek ?
Data: 2009-10-20 21:57:35
Autor: przemoN
fatso, czy wystarczy tych blyskotek ?
Jerzy Olszewski pisze:
-- ->http://fakty.interia.pl/news/wbrytania-ogromne-dlugi-gospodarstw-domowych,1384886 Jak nie , to wracaj do Otwocka.

a BaoBab  nurkuje jak Sturzkampfflugzeug
dobrze, że w IDM mnie olali, a od brokera z Anglii dopiero dziś papiery przyszły :)
Ale i tak lubię fatso :)

Data: 2009-10-23 02:15:03
Autor: fatso
przemoN wrote:
Jerzy Olszewski pisze:
[...]

Pozdrawiam kolegow w godzine po powrocie z 2-giego najwiekszego polskiego miasta.
Nie, nie z Lodzi, tego miasta kurew i baluckich zlodziei. Z polskiego Chicago wrocilem.
Wczoraj jedlismy obiad w knajpie Podhalanka, b. mila wlascicielka i na dwoje policzyla
za doskonaly obiad jedne ÂŁ30(napiwek wliczony). Mowi, ze ma corke-stomatologa w Polsce i ona sie do
mieszkania na Jackowie i roboty w garkuchni wcale nie pali. Stara ma coraz mniej polskich klientow bo sie
wynosza z dzielnicy biedakow, dorabiaja sie po prostu. Za to mowi, ze 90 % klientow to dzis rodowici
Amerykanie. Recesja ich uderzyla po kieszeni a tutaj, mimo ze zjedza na ceracie w raczej obskurnej knajpie
to przeciez jedzenie jest doskonale o czym osobiscie moge i ja i Mondrusia zaswiadczyc. Zjedlismy: zurek z kielbasa
polska i zupe ogoirkowa, zrazy zawijane z przystawkami dla mnie a dla pani mego serca ogromny schaboszczak.
Dla porownania: zajechalem w innym suburbiu tego miasta-krola prerii do Murzynow i tam za obrzydliwe
kawalki obsmazonej ryby i troche frytek zaplacilem $13 dla dwoje. Sam sobie jestem winien bo trzeba bylo
patrzec kto tam wchodzi i kupuje i kto to scierwo smazy. sami Murzyni.
A teraz sprawy biezace:

* srebro w gore p. Olszewski i bedzie jeszcze wyzej. Wlasnie kupilem te 12 lyzeczek na ebayu, na koziej nozce.
Jesli waga bedzie > 3 tr oz to wygralem.
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=250513936246&ssPageName=STRK:MEWNX:IT#ht_500wt_976 <http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=250513936246&ssPageName=STRK:MEWNX:IT#ht_500wt_976>

** Baobab>>> kupowac a przynajmniej obserwowac!
Wlasnie f-ma dostala prawie 3 mln funtow na rozruch od londynskich Zydow, tam wejda Chinczycy jako Joint Venture
albo ich zmiecie z rynku Gruby, np Rio Tinto Zinc lub australijski Billington. Spadek cen to ruchy Browna. Ja dokupilem 100K BAO po 6.72p
bedac w Chicago.

pozdrawiam z Europy ale Chicago wspaniale bylo, galeria sztuki taka ze nieomal nie umarlem z wrazenia, srebra tam krolewskie
a pikasow, matissow i innych cwanych zydow od pedzla bez liku. Za setki milionow dolarow.

fatso

Data: 2009-10-24 09:11:57
Autor: Endriu
fatso, czy wystarczy tych blyskotek ?

Pozdrawiam kolegow w godzine po powrocie z 2-giego najwiekszego
polskiego miasta.
Nie, nie z Lodzi, tego miasta kurew .....

Pytanie tylko skąd w tej Łodzi takie "kurewstwo" ?:

Świt - Żydzi w Łodzi
http://www.trzynastka.easyisp.pl/cyberfair/cyber_fair2000/cf/dawn_pl1.html

"[...] W latach przedwojennych liczba ludności żydowskiej osiągnęła 202,497 na 604,470 mieszkańców. Zapamiętajcie te liczby. [...]".

Genetyka ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-10-24 08:36:48
Autor: fatso
Endriu wrote:
[...]

 przyszly lyzeczki na koziej nozce. 99 Gm srebra kupione po cenie zlomu. Czyli wygralem.
Dzis urodzinowa party na srebrach. Imieniny mojej zony. Zydzi to dobry i szlachetny narod:
wlasnie w piatek zagralem na gieldzie, kupilem i sprzedalem  za pare godzin 100 tys akcji Baobab resources.
Po odjeciu kosztow zarobilem dokladnie Ł100. Starczylo na narecze  falszywych szampanow m-ki Brut,
hiszpanskie, no i rozne ryby bo ma byc uczta w stylu srodziemnomorskim.
Dziekuje wam Starsi Bracia, bede zarl na wasz koszt. Nie powiem tego jednemu z gosci- Zydowi angielskiemu
pochodzenia litewskiego(Litwak). Facet z milosci dla zony nauczyl sie po polsku i biega w domu za wyrobnika.
Nieslychana sytuacja: Zyd daje sie wykorzystywac Polce. Na ogol bywa na odwrot. Oto uzewnetrznia sie potega
polskiej  cipy nad moca zydowskiego rozumu.

fatso

Data: 2009-10-24 14:07:56
Autor: Endriu
fatso, czy wystarczy tych blyskotek ?

przyszly lyzeczki na koziej nozce. 99 Gm srebra kupione po cenie zlomu.

Srebro jak srebro, ale zloto moze cos w dól pójdzie....

Rosja zamierza sprzedac do 50 ton zlota
http://www.globtrex.com/Wiadomosci/show/25513-Rosja+zamierza+sprzedac+do+50+ton+zlota

"[...] Aby poprawic swa sytuacje budzetowa, Rosja zamierza sprzedac w biezacym roku od 20 do 50 ton zlota w ramach najwiekszej takiej transakcji od upadku Zwiazku Radzieckiego - podal w piatek Reuters, powolujac sie na wyzszego przedstawiciela wladz. [...]".

Oto uzewnetrznia sie potega
polskiej cipy nad moca zydowskiego rozumu.

:)

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-10-24 13:55:30
Autor: fatso
fatso, czy wystarczy tych blyskotek ?
Endriu wrote:

Nic sie nie boj. Widzialem juz na wykresie zlota pionowe spadki a po nich rownie pionowo skok w gore.
To czai sie Chinczyk, nie daje odetchnac wijacym sie jak robak na haczyku zydom z amerykanskiego COMEXu.
Pewnie tez  ruskie zloto na pniu po hurtowej cenie odkupi.

fatso, czy wystarczy tych blyskotek ?