fatso i Mondrusia: Zycie seksualne dzikich

Data: 2011-04-20 01:55:47
Autor: fatso
fatso i Mondrusia: Zycie seksualne dzikich
http://tinyurl.com/6x2rw5q

Poznalismy sie na tej grupie ok 8 lat temu. Ona szukala sposobu na
pomnozenie swego kapitaliku. Ja, jak to u mnie, bladzilem posrod
gwiazd. Ona zapytala zartobliwie czy jest u mnie wolna posada
sluzacej(z zawodu Pani Adjunkt naowczas ale platna zapewne niczym
kuchta tutaj). Ja na to, ze nie ale zwolnila sie posada zony bo
ostatnia niedawno zrzucilem ze schodow
po 9 tygodniach pozycia. Reszta to juz mala idylla taka. Jestesmy
razem i nawet nie mialem okazji na serio sie z kobieta poklocic nigdy
bo nie bylo powodu. Chyba ze znowu ja podtruje za miesiac  ostrygami w
moim palazzo nad M. Srodziemnym- wtedy moge oczekiwac na bicie
walkiem.
Bywalcy tej grupy zapewne juz rzucili sie ogladac wyz. zam. obrazek.
Tytul sie bierze ze znanego dziela etnografa Malinowskiego.  Mam ta
ksiazke w domu i nie namawiam do jej zakupu: straszna nuda, bardziej
nudne to niz Mein Kamp czy das Kapital, bardziej znanych autorow. W
obrazku jest przekaz sekretny, tym bardziej wazny ze wlasnie
przelamalismy nastepna linie oporu w ilorazie Z/S. Jest 33.76 gdy te
slowa pisze. Docelowo Srebro/Zloto ok 16 bo taka jest naturalna
roznica w skoroupie ziemskiej. Do tego celu zmierzamy. Ja kupilem ta
rzezbe z litego srebra na eBayu niedawno za Ł175. wazy 258Gm. No i
skoro dzis cena 1 gram srebra jest Ł0.88 to wartosc rzezby w zlomie
jest Ł227. Ł50 funtow zysku w 3 tygodnie, nizle.
Czego i kazdemu z was zycze.

fatso

Data: 2011-04-20 11:09:34
Autor: Waldek
fatso i Mondrusia: Zycie seksualne dzikich

Uzytkownik "fatso" <fatso@tesco.net> napisal w wiadomosci news:f78f884d-b7ca-42c3-b6ca-860bb0da3d6dq40g2000prh.googlegroups.com...

http://tinyurl.com/6x2rw5q

Moze zaloz Mondrusi jakis naszyjnik zeby bylo wiadomo who is who :D
- calkiem sympatczny "bibelocik"

Pozdrawiam

Data: 2011-04-20 02:56:56
Autor: fatso
On Apr 20, 10:09 am, "Waldek" <n...@niet.net> wrote:
Uzytkownik "fatso" <fa...@tesco.net> napisal w wiadomoscinews:f78f884d-b7ca-42c3-b6ca-860bb0da3d6dq40g2000prh.googlegroups.com...

http://tinyurl.com/6x2rw5q

Moze zaloz Mondrusi jakis naszyjnik zeby bylo wiadomo who is who :D
- calkiem sympatczny "bibelocik"

Pozdrawiam

Waldek, ja cie szukam gdzie indziej.
Mialem pytanie w sprawie porady technicznej jakiej ci udzielilem
kiedys.
czy juz oprawiles ostania zone i co zrobilem z jej szmalem?
Odpowiedz!

(no chyba ze ty jestes inny Waldek)

Data: 2011-04-20 13:26:59
Autor: Waldek
fatso i Mondrusia: Zycie seksualne dzikich

Uzytkownik "fatso" <fatso@tesco.net> napisal w wiadomosci news:c6dc8e19-3d9a-4c3b-ac5b-1ec1aea4ca1ff15g2000pro.googlegroups.com...

(no chyba ze ty jestes inny Waldek)

Raczej tak - zbieznosc imion prawdopodobnie

Data: 2011-04-21 00:20:46
Autor: fatso
On Apr 20, 12:26 pm, "Waldek" <n...@niet.net> wrote:
Uzytkownik "fatso" <fa...@tesco.net> napisal w wiadomoscinews:c6dc8e19-3d9a-4c3b-ac5b-1ec1aea4ca1ff15g2000pro.googlegroups.com...

(no chyba ze ty jestes inny Waldek)

Raczej tak - zbieznosc imion prawdopodobnie

OK then.

Uwaga na Gold/Silver ratio: http://www.taxfreegold.co.uk/goldsilverratio.html

Rok temu podchodzilo po 70 ale od chwili gdy zaczalem pilnie
obserwowac, tj od 37,
RATIO PIKUJE niczym stuka bombowiec. w tym momencie gdy te zlowa pisze
jest 32.86
Ratio to wazniejszy wskaznik niz aktualna cena kruszcow. Dlaczego?
Dlatego, ze po kilkukrotnym tzw Quantitative easing, waluta USA
szczegolnie jest smieciem.
Cena kruszcow moze po prostu odzwierciedlac prawdziwa wartosc tak
zmonetaryzowanego
zlota i srebra.
Czyli ten kto ma zaskorniaki w swinkach czy krugerrandach tak naprawde
nic nie zyskuje.
Ale tez nie traci podczas gdy inni daja dupy Wujowi Samowi. No ale
Ratio to juz inna
sprawa. Przesuwanie sie ration sprawia ze posiadacz srebra ewidentnie
zyswkuje wzgledem
posiadacza zlota. Ha!

Data: 2011-04-21 10:00:20
Autor: Waldek
fatso i Mondrusia: Zycie seksualne dzikich

Uzytkownik "fatso" <fatso@tesco.net> napisal w wiadomosci news:9b60c763-b942-45f3-aa02-97d55b745a0dz33g2000vbk.googlegroups.com...

Przesuwanie sie ration sprawia ze posiadacz srebra ewidentnie
zyswkuje wzgledem posiadacza zlota. Ha!

Ale brakuje mi tu Fatso "indywidualnej teorii spiskowej" na temat tegoz zjawiska ;)

Pozdrawiam

Data: 2011-04-24 10:20:48
Autor: Endriu
[...]

Jako specjalista od teorii spiskowych, tak sobie dzisiaj pomyslalem, ze to moze nie na skutek Quantitative easing,  czy tam smieciowego dolara twoje sreberka tam mocno w góre szybuja ....

Dziekuje ci, wujku Obama
https://groups.google.com/group/pl.biznes.wgpw/msg/823e52d9bac7e8cb?hl=pl

"[...] Wlasnie sie dowiedzialem, ze kazdy zdalnie sterowany pocisk Cruise
zawiera ok 15 kg srebra. [...]".

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-04-28 08:15:19
Autor: fatso
On Apr 24, 9:20 am, "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> wrote:

> [...]

"[...] Wlasnie sie dowiedzialem, ze kazdy zdalnie sterowany pocisk Cruise

Facet u Maxa Keisera dzisiaj mowi, ze blackberry, ten maly pda uzywany
w milionach gadgetow
w USA, nie jest w stanie zrobic rewolucji w cenie srebra ale na pewno
na nia wplynie. Uzywa sie
dzis do celow przemyslowych(elektronika, chemia) ok 45 % wytworzonego
srebra. Odzysk jak na razie jest
minimalny. Pozdrowka

Data: 2011-04-20 03:02:56
Autor: fatso
[...]

aha, to jasno z obrazka kto jest kto: ja to ten z prawej co sie
namolnie od tylu podsuwa,
narzuca z calusem. Dama Serca od niechcenia co jedynie sie nadstawia.
Nie spierdala
w podskokach ale gotowa w razie czego dac noge, stoi wszak na skarpie,
gotowa odfrunac
gdy sie jakis lepszy absztyfikant pokaze w polu widzenia. Jakis
prawdziwy gracz na WGPW
a nie ofiara losu niczym ja nie przymierzajac. (kupilem akcje chemos
po 92 grosze, dzis polowe
co jedynie warte)

Data: 2011-04-23 09:43:52
Autor: Endriu
fatso i Mondrusia: Zycie seksualne dzikich

Docelowo Srebro/Zloto ok 16 bo taka jest naturalna roznica w skoroupie ziemskiej.

A gdzie to tak wyczytales Fatso ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

fatso i Mondrusia: Zycie seksualne dzikich