fatso-kup ORCO jutro w ilosci 200 szt i nie ruszej do 29 grudnia

Data: 2009-04-28 16:55:08
Autor: kroovka
fatso-kup ORCO jutro w ilosci 200 szt i nie ruszej do 29 grudnia
wiem ze to zabrzmi dziwnie, ale nauczyles mnie zbierac srebro wiec sie odwdzieczam - a tak jest najlepiej-dajac wedke i robaki.
Jesli tego nie uzyjesz to bede sie smial ale zyczliwy i tak bede nadal, a Ty biedniejszy o ok.14 tys zl. kroovka

Data: 2009-04-28 17:07:31
Autor: marfi
oraz Ropczyce, Drozapol, FAM i Mewę :)

--
marfi

Data: 2009-04-28 18:44:29
Autor: kigam

Użytkownik "kroovka" <kroovka@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
[...]

Ale ochrona przed wierzycielami chyba tylko do października.

Data: 2009-04-28 18:20:57
Autor: fatso
kigam wrote:
[...]

ORCO? Z wykresu potencjalny 5-bagger ale ja juz wszedlem w hardex i planuje dokupic
gdy wplyna mi pieniadze aby miec przyzwoita ilosc tej spolki.
Inwestowanie w srebro- wybitnie defensywna strategia. Wlasnie sprawdzalem ceny dzbanuszkow,
widze ze nic sie tam nie posunelo w podskokach do przodu. Ale jak sie kupilo piekny set za Ł135,
jak ten moj pierwszy 5 lat temu, to dzis bym pewnie sprzedal za Ł250, jak to wyglada z obserwacji.
No coz, trzymajac 136 kg sreberek muzealnych ja na nich fortuny nie zbije. Ale tez nic nie strace.
Wywiozlem na Wielkanoc neseser niemieckich sreber do W-wy. Zastawa na 6 osob+ rozne piekne talerzyki.
Szlo o to by pognebic Pana Senatora. W 1969r wyzeralem z blaszanki brunatna breje siedzac na lawie w lagrze
obok tego faceta. Ja wywalony z WAM, on z WATu, obaj skonczeni  zyciowo ludzie. Minelo teraz 40 lat i dobzre musze sie
zwijac by zaimponowac facetowi. Bo on ma 2 domy i piecioro bekartow. Co mialem zrobic, przytaszczylem kilka
kilo sreberek aby go pognebic. To taka wartosc dodatkowa. Jakbym podal jesc z moich Wielkoksiazecych sreber z sejfu to
konkurent by  lezal i kwiczal.

fatso

Data: 2009-04-29 07:29:05
Autor: kroovka
fatso-kup ORCO jutro w ilosci 200 szt i nie ruszej do 29 grudnia
Hardex inwestycji to ja nie rozumie obecnie,
inne spolki mi wypomniane dobre byly w czasie promocji-zawsze trzeba wyjsc we wlasciwym momencie ;-)
Ale to ze Orco bije na glowe sklejki to nie mam watpliwosci

kroovka

Data: 2009-04-29 10:28:17
Autor: Ritchie
kroovka@poczta.onet.pl napisał(a):
[...]

Orco to ciekawy papier - na notowaniach przy 5 ofertach mamy od 5 do 7 kupujacych/sprzedajacych a obroty trzepia na poziomie 20 mln. Mysle, ze bedzie dobrze, bo albo wyjda na prosta sprzedajac majatek, albo wejdzie inwestor albo... francuski rzad nie pozwolil jeszcze nikomu zbankrutowac ;) Jak to bylo w tej ksiazce... czekajcie a bedzie wam dane, czy jakos tak. A trzasc na pewno bedzie jeszcze mocno w obie strony. Pozdroovka. Ritchie.

Data: 2009-04-29 12:28:51
Autor: kroovka
fatso-potraktuj moja propozycje powaznie-dziekuje kroovka
Hardex?? Prosze w rewanzu napisz na czy opierasz sad, ze Hardex ma urosnac kolo 100% do wakacji??

kroovka

a to nastapi z ORCO.

Data: 2009-04-29 11:39:43
Autor: fatso
kroovka@poczta.onet.pl wrote:
Hardex?? Prosze w rewanzu napisz na czy opierasz sad, ze Hardex ma urosnac kolo 100% do wakacji??

kroovka

a to nastapi z ORCO.

kroovka>> nie mowilem ze Hardex tak urosnie, wprost przeciwnie sadze ze bedzie
po wyplacie dywidendy teraz markowal czas bo to sa akcje dla emeryta i funduszow emerytalnych.
Czyli dla mnie in spe. Tu sie liczy: 1/ bezpieczenstwo-SP to zapewni 2/ wysoka dywidenda- ja kupilem
po 45 zl
Hardex moze jednak wzrosnac do 103 zl wraz z rynkiem, nie pko niemu.

fatso

Data: 2009-04-29 15:22:46
Autor: kroovka
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
45-7 = 38 zl
40-7 = 33 zl

tak bedzie po zdjeciu dywidendy...bo ja wiem czy to juz nie jest ponizej ORCO??? hehe i jeszcze fatso podatek, czy Ty nie placisz?

Dzisiaj rynek lapie rownowage po 30 % wzroscie  wiec trudno bedzie liczyc na tansze zakupy ORCO.

Zgoda na rozne taktyki inwestowania-ale srebro daje styl i poczucie podstaw a ORCo odrobine szalenstwa bo...znowu dokupic kopalnie zlota ;-)

kroovka

Data: 2009-04-29 15:51:56
Autor: iktorn
kroovka@poczta.onet.pl pisze:

Zgoda na rozne taktyki inwestowania-ale srebro daje styl i poczucie podstaw a ORCo odrobine szalenstwa bo...znowu dokupic kopalnie zlota ;-)

kroovka

Do listy spółek dla szaleńców z kasyna dorzuciłbym Vistulę - zakopałem na rok, albo sporo urośnie po dogadaniu się z fortisem albo stracone ;)

Data: 2009-04-29 17:30:08
Autor: Jan Werbiński
Użytkownik "iktorn" <nospam@example.com> napisał w wiadomości news:gt9m1p$vfl$1news.task.gda.pl...
[...]

Hehe, mój typ ale stopy poleciały i na razie się pożegnałem.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2009-04-29 23:07:13
Autor: iktorn
Jan Werbiński pisze:
[...]

Oo nie masz papiera, to mi humor poprawiłeś przed jutrzejszymi notowaniami :-)

Data: 2009-04-29 17:29:02
Autor: Jan Werbiński
Użytkownik "fatso" <fatso60347@ntlworld.com> napisał w wiadomości news:I7WJl.81477
kroovka>> nie mowilem ze Hardex tak urosnie, wprost przeciwnie sadze ze bedzie
po wyplacie dywidendy teraz markowal czas bo to sa akcje dla emeryta i funduszow emerytalnych.

A co ma dzień wypłaty do kursu? Dzień ustalenia prawa już minął ze 2 tygodnie temu.

Data: 2009-04-29 20:44:05
Autor: kroovka
fatso-potraktuj moja propozycje powaznie-dziekuje kroovka
45 zl a teraz 40 zl a dywidenda 7 zl ale minus podatek, czyli wychodzi na zero,,,,a gdy przypomne w dniu wyplaty dywidendy ze to ten dzien to kurs spadnie o kolejne 2 zlote..hehe

to jest problem.

kroovka

A co ma dzień wypłaty do kursu? Dzień ustalenia prawa już minął ze 2 tygodnie temu.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
ale zreszta nie  to chodzi.

Hardex to slon lub osiol gieldowy i nic z jego galopow nie bedzie-szkoda czasu na takie spolki, to to samo co marny srodek nasennny..hehe

kroovka

nudno cos na tym naszym forum, gdyby nie fatso to nawet nie byloby na czym przywoicie zjesc kolacji:-)

Data: 2009-04-29 12:34:56
Autor: kroovka
fatso-potraktuj moja propozycje powaznie-dziekuje kroovka
moze zechcesz przyjac propozycje-gdy cena akcji ORCO (teraz 34 zl) prze//kroczy cene akcji Hardex (teraz 40 zl) to przejdziesz na ORCO-OK?
kroovka

Data: 2009-04-29 15:15:52
Autor: Virck
fatso-potraktuj moja propozycje powaznie-dziekuje kroovka
A ja postawilem w tamtym tygodniu na ABPL i stawiam, ze urosnie jeszcze 100%....

Data: 2009-04-29 16:01:13
Autor: kroovka
dalsze "szalone " pomysly i pomysly szalone
j.w. te dwie kategorie.
kroovka

Data: 2009-04-29 16:32:47
Autor: kroovka
dalsze "szalone " pomysly i pomysly szalone
1,68    a 7,50 dla IMMO
7,30    a 32,22 dla orco, czyli ok 1% zbyt nisko sie zamknely notowania.

jest OK

Data: 2009-04-30 00:30:45
Autor: kroovka
fatso-prosze co Ty na to? juz lepiej?
Orco Property Group and Colony Capital enter into exclusive
negotiations on a reserved share capital increase

29 April 2009 &#8211; Orco Property Group SA (OPG), a major property company focused on Central Europe, announced that its Board of Directors has entered into exclusive negotiations with Colony Capital with a view to proceeding with a share capital increase reserved for ColOG, a company controlled by funds advised by Colony Capital.

ColOG is considering, in partnership with Jean-François Ott, founder and CEO of Orco Property Group, to reinforce OPG&#8217;s equity by &#8364;25 million by the end of the second quarter 2009 and by an additional amount of up to &#8364;140 million at the end of the Safeguard Procedure (Procédure de Sauvegarde) opened by the Paris Commercial Court (Tribunal de Commerce) on March 25, 2009.

These negotiations are being undertaken in the context of the management&#8217;s financial and operational restructuring plan and also aim at allowing the company to continue, under the best conditions, certain property developments adapted to such plan.

After a due diligence period, ColOG would be entitled to subscribe, at the latest on June 22, 2009, to a reserved &#8364;25 million share capital increase. Orco Property Group would issue 5 million shares with share warrants, at a subscription price per share of &#8364;5.

Four share warrants would be attached to each new share allowing ColOG to acquire 20,000,000 new shares at a subscription price of &#8364;7 per share. These share warrants would be exercisable at the end of the Safeguard Procedure.

Furthermore, the Board of Directors of Orco Property Group has proposed that all OPG shareholders be granted one free share warrant for two OPG shares, entitling shareholders to subscribe to one new share at the same subscription price as the share warrants issued to ColOG.

Mr. Le Guerneve, the court administrator appointed by Paris Commercial Court on March 25, 2009, has been informed of this negotiation.

Press contacts:
Orco Property Group
Marion Bougeard, EURO RSCG C&O: +33 1 58 47 95 19

Colony Capital
Anne-France MALRIEU, Image Sept : +33 1 53 70 74 66

kroovka dla fatso w upominku po promocji wczorajszej

Data: 2009-04-30 08:38:19
Autor: kroovka
fatso-ORCO sniadanie na srebrnych tacach-prosze-smacznego
Orco Property Group and Colony Capital enter into exclusive
negotiations on a reserved share capital increase

WZ ma zatem podstwae do zaakceptowania sciezki szybkiego wzrostu, nowe emisje i topo takiej cenie to najtansze dofinansowanie dzialalnosci i to ze jest taki Podmiot to sukces mnie nie zaskakujacy, chyba ze dojdzie do przebijania poprzez drugiego chetnego na ORCO

mecenas

Data: 2009-04-30 12:52:26
Autor: iktorn
[...]

5 ojro za akcje... nie za tanio aby?

Data: 2009-04-30 15:29:18
Autor: kroovka
fatso-ORCO sniadanie na srebrnych tacach-prosze-smacznego
5 ojro za akcje... nie za tanio aby?
swietne pytanie

Nie, to nie jest za tanio.

to laczy sie z emisja tez po 7 ojro-jak nazywasz.
to niewielki procent rartosci rynkowej spolki i nawet bym wolal inwestora by dostal 3 razy tyle akcji bo w ten sposob firma uzyska na tyle duza plynnosc ze gwarancje banku moga byc "ropowane do konca roku.
To pozwala juz wyceniac spolke nie po ile ja ktos teraz kupil ale ile ma budynkow ich stan i jaki jest rynek na wunajmowanie tych pomieszczen-a to daje wycene ponad 100 zl juz obecnie.
mecenas

Data: 2009-04-30 16:14:40
Autor: iktorn
[...]

Hmm a co tam, dokupiłem trochę papiera na dłużej, zobaczymy co z tego wyjdzie.
W zasadzie kupiłem już wczoraj przed zamknięciem ale dzisiaj z rana od razu sprzedałem heh.

Data: 2009-05-08 17:42:23
Autor: kroovka
fatso-ORCO sniadanie na srebrnych tacach-prosze-smacznego
fatso-pomysl nad ORCO - "popijajac poncz z wazy" i nie czekaj- to akcje nie dla idiotow.

mowilem Ci, ze te sklejki o kant  .....  rozbic ale ORCO da Ci kase na nowe sreberka, nawet bez zawijania. KUP do konca roku i nie machaj DT, po co doinwestowywac biura maklerskie.

kroovka

Data: 2009-05-08 18:16:27
Autor: iktorn
[...]

Ahh zapomniałem: dziekować :)
Francuzi 8.1 ełro ;-)

fatso-kup ORCO jutro w ilosci 200 szt i nie ruszej do 29 grudnia