fazer - ocena

Data: 2011-03-29 21:31:22
Autor: Arni
fazer - ocena
http://otomoto.pl/yamaha-fzs-fazer-M2487015.html
jakies uwagi co do oryginalnosci stanu, czesci, lakieru (był taki?) itp ?

czy moze ten?
http://moto.allegro.pl/yamaha-fz6-s-fazer-fz-6-super-stan-bandit-i1511887312.html

stan techniczny to wiadomo ze samemu trzeba ocenic ale chciałbym wyeliminowac ewidentne przewałki a nie znam sie na tym modelu.
--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2011-03-30 11:14:18
Autor: Grzybol
fazer - ocena
Użytkownik "Arni" <arni@no.spam.pl> napisał w wiadomości
[...]

Ta pierwsza była malowana, tak po stylu to myślę, że malował maverik, tylko gołababa odpadła. Ta druga od handlarza więc wszystko co tam napisał to kłamstwo, jak to u handlarzy...

--
Grzybol

Data: 2011-03-30 11:29:02
Autor: PawelK vel Pablo
fazer - ocena
Dnia 089 roku bieżącego, Grzybol zeznał(a) jak następuje:

UÂżytkownik "Arni" <arni@no.spam.pl> napisaÂł w wiadomoÂści
> [...]
> 12.html stan techniczny to wiadomo ze samemu trzeba ocenic ale
> chciaÂłbym wyeliminowac ewidentne przewaÂłki a nie znam sie na tym

Ta pierwsza byÂła malowana, tak po stylu to myÂślĂŞ, Âże malowaÂł maverik,
tylko goÂłababa odpadÂła. Ta druga od handlarza wiĂŞc wszystko co tam
napisaÂł to kÂłamstwo, jak to u handlarzy...

a drugi link nie działa, czyżby już predany? --
PawelK vel Pablo
e-mail: pablo i klubvolvo org pl
V850 T5 2,3 20V '96r; B5234FT Motronic 4.3; AW 50-42 "Poskramiacz"
FZS600 Fazer '01 52kkm
Warszawa Gocław

Data: 2011-03-30 12:39:14
Autor: Seba
fazer - ocena
Dnia Wed, 30 Mar 2011 11:29:02 +0200, PawelK vel Pablo napisał(a):

a drugi link nie działa, czyżby już predany?

SOA#1
http://moto.allegro.pl/i1511887312.html

--
Pozdrawiam,