Data: 2010-06-07 23:47:14 | |
Autor: PanAdol | |
fazer skrzynia fotodiagnoza | |
Witam
Tym razem fazer 600 wypadajaca 2jka przy wyzszych obrotach a podobno zdarzylo sie ze i trojka. Z poradami Ivama :) dobralem sie do wodzikow i pamietnika. Tutaj zdjecia : http://picasaweb.google.pl/kawomat/SkrzyniaFazer# No i teraz dylemat... Wodzik ten wytarty oczywiscie na 100% do wymiany ale czy jest szansa ze tylko po wymianie wodzika przy normalnej jezdzie polata ze 2 sezony ? sporo roboty i pieniendzy na calkowite rozlozenie silnika wiec mamy dylemat... Kly i kanaly "drasniete" tez sa jak na zdjeciach ostatnich. Pamietnik tez bardzo delikatnie ale jest (tak jak na foto) Pzdr PanAdol Tiumph Tiger T709 Vespa 50pk |
|
Data: 2010-06-08 18:23:18 | |
Autor: Ivam | |
fazer skrzynia fotodiagnoza | |
Użytkownik "PanAdol" <adampilat@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hujpda$357$1@inews.gazeta.pl...
No i teraz dylemat... Powiem Ci za 2 sezony;) A tak na serio - wodzik wyglada lepiej od mojego, za to sprzegla klowe znacznie gorzej. U mnie na wszystkich zebatkach (z wyjatkiem tej od 5'tki) zuzycie bylo bardzo zblizone. sporo roboty i pieniendzy na calkowite rozlozenie silnika wiec mamy dylemat... Ja bym sobie darowal wymiane zebatek. Na 90% przez jakis czas nie bedzie wyskakiwac... ale na jak dlugo - tego Ci nie powiem. Pamietnik tez bardzo delikatnie ale jest (tak jak na foto) Moj pamietnik byl kompletnie nieruszony. A jak wyglada walek zmiany biegow (ten ktory obraca pamietnikiem)? Konkretnie ten element, ktory wlasnie jest tuz przy pamietniku. W ogole jak 1 i 2 wskakiwaly - lekko czy z zauwazalnym oporem? Ja bym wymienil na nowe: wodzik i pamietnik (ew. szukal uzywki), reszte bym zostawil i czekal co sie bedzie dzialo. -- pzdr: Ivam |
|
Data: 2010-06-10 01:54:05 | |
Autor: Kefir | |
fazer skrzynia fotodiagnoza | |
On Jun 8, 6:23 pm, "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> wrote:
Użytkownik "PanAdol" <adampi...@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup Pozwole sobie polimeryzowac: zuzyte wodziki powodowaly niedokladne zalaczanie biegow i zuzycie klow ktore sie juz nie "cofnie" Skoro skrzynia bedzie pruta i tak, lepiej wymienic wszystkie zuzyte elementy i nalezycie wyregulowac. W sprawie dobrej diagnozy i wykonawstwa moge polecic znanego tutaj Michala Demczuka (www.demczuk.pl) - dlubie w kozach moich i wiekszosci znajomych, raczej bez zastrzezen. Dlaczego? Mechanik wie na co spojrzec - laik zdaje sie na przypadek a rozbiorka/naprawa skrzyni to nie wymiana swiec czy klockow hamulcowych. -- Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki 955/660 |
|
Data: 2010-06-10 11:05:53 | |
Autor: PanAdol | |
fazer skrzynia fotodiagnoza | |
Użytkownik "Kefir" <artur.gwizdowski@gmail.com> napisał w wiadomości news:31094e3f-6049-4fc3-be15-b9fd8028f220k39g2000yqd.googlegroups.com... SkoroWlasnie stad dylemat : ten fazer na tyle sprytnie zrobiony ze tak jak widac do wodzikow i pamietnika dobralem sie bez "prucia" a zeby wymienic tryby to juz kompletnie wszystko do prucia : silnik z ramy, cala gora, dol itd. wiec i czas i koszta rosna znaaacznie. Chyba jednak zaryzykujemy i damy zdrowy wodzik i pamietnik. Pzdr PanAdol |
|
Data: 2010-06-10 16:51:47 | |
Autor: Ivam | |
fazer skrzynia fotodiagnoza | |
Użytkownik "Kefir" <artur.gwizdowski@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:31094e3f-6049-4fc3-be15-b9fd8028f220@k39g2000yqd.googlegroups.com...
Pozwole sobie polimeryzowac: zuzyte wodziki powodowaly niedokladne Oczywiscie sie z tym zgadzam. Skoro Tutaj sie nie zgadzam;) Nie trzeba nic pruc, zeby wymienic wodziki, za to zeby dobrac sie do skrzyni biegow musisz rozebrac totalnie wszystko. Wyciagalem silnik z ramy - troche roboty z tym jest, a jeszcze dodatkowo koszty rosna o uszczelke pod glowice, ew. pierscienie (no chyba, ze zdejmie cylindry bez wyciagania tlokow) itd. -- pzdr: Ivam |