Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.sport.koszykowka   »   fb1. NabĂłr

fb1. NabĂłr

Data: 2011-10-27 11:14:11
Autor: s
fb1. NabĂłr
Hello,

W zwiazku z faktem, ze ligi fb1 i kolejne nieco posnely (zakladam, ze tylko dzieki lockoutowi???), nasza fb1 ma do tej pory 9 druzyn.

Zostaly 3 sloty.

Ponawiam propozycje, by druzyny z fb2 sie zglaszaly.
W kolejnosci zajetych miejsc bede rozpatrywac, ale widze, ze managos z miejsc dalszych moga tez smialo sie zglaszac.

Podobnie jak spadkowicze z fb1.

W ostatecznosci - ludzie z zewnatrz tez mile widziani, ale najchetniej z minimum 3 letnim doswiadczeniem wyrazonym profilem na yahoo lub innym.

kontakt: slmroz(@)wp.pl
wiadomo, bez nawiasow.

Pozdr
S

Data: 2011-10-27 06:40:40
Autor: Leszczur
fb1. Nabór
On 27 Paź, 11:14, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
Hello,

W zwiazku z faktem, ze ligi fb1 i kolejne nieco posnely (zakladam, ze
tylko dzieki lockoutowi???), nasza fb1 ma do tej pory 9 druzyn.

Zostaly 3 sloty.

Ponawiam propozycje, by druzyny z fb2 sie zglaszaly.
W kolejnosci zajetych miejsc bede rozpatrywac, ale widze, ze managos z
miejsc dalszych moga tez smialo sie zglaszac.

Podobnie jak spadkowicze z fb1.

Ehhhh. To se ne vrati....

Data: 2011-10-27 21:17:09
Autor: Gerard
fb1. NabĂłr
W dniu 2011-10-27 11:14, s pisze:
Hello,

W zwiazku z faktem, ze ligi fb1 i kolejne nieco posnely (zakladam, ze
tylko dzieki lockoutowi???), nasza fb1 ma do tej pory 9 druzyn.

Jeżeli strony dogadają się w ostatniej chwili, rozpoczęcie sezonu bedzie za 2-3 tyg. i okres transferowy przesunie się na grudzień/styczeń, to drafty i cały sezon FB będzie mocno loteryjny :).

pozdr
G

Data: 2011-10-29 22:35:33
Autor: wiLQ
fb1. Nabór
Gerard napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> W zwiazku z faktem, ze ligi fb1 i kolejne nieco posnely (zakladam, ze
> tylko dzieki lockoutowi???), nasza fb1 ma do tej pory 9 druzyn.

Jeżeli strony dogadają się w ostatniej chwili, rozpoczęcie sezonu bedzie za 2-3 tyg. i okres transferowy przesunie się na grudzień/styczeń, to drafty i cały sezon FB będzie mocno loteryjny :).

Czyli jak zwykle ;-)
BTW, Gerard, grales w FB2 w zeszlym sezonie, prawda? Jesli tak to co sie
stalo z ta liga? Gdzie sie podzialy jakies wyniki na PRSK? ;-)


--
pzdr
wiLQ @ weaksideawareness.wordpress.com

Data: 2011-10-30 09:37:46
Autor: witek
fb1. Nabór
W dniu 2011-10-29 23:35, wiLQ pisze:
Gerard napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

W zwiazku z faktem, ze ligi fb1 i kolejne nieco posnely (zakladam, ze
tylko dzieki lockoutowi???), nasza fb1 ma do tej pory 9 druzyn.

Jeżeli strony dogadają się w ostatniej chwili, rozpoczęcie sezonu bedzie
za 2-3 tyg. i okres transferowy przesunie się na grudzień/styczeń, to
drafty i cały sezon FB będzie mocno loteryjny :).

Czyli jak zwykle ;-)
BTW, Gerard, grales w FB2 w zeszlym sezonie, prawda? Jesli tak to co sie
stalo z ta liga? Gdzie sie podzialy jakies wyniki na PRSK? ;-)


Hej, ja byłem  komiszem tej ligi i wyniki są do "wglądu". Przy okazji o ile mnie pamięć nie myli ustalaliśmy trzy-zespołową strefę spadku. Aktualnie serwer Yahoo zgłasza błąd, a le jak tylko to będzie możliwe - przypomnę awansujących, choć niewątpliwie oni pamiętają ;-).
Dobrze by było, co byście się określili  jakim składzie gra FB1, co FB2 będzie miała chwilkę na ogarnięcie i ewentualnie FB3 (a nie na tym zależy, bo spadłem do FB3 ;-(.
Witek

Data: 2011-10-30 20:51:26
Autor: wiLQ
fb1. Nabór
witek napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> BTW, Gerard, grales w FB2 w zeszlym sezonie, prawda? Jesli tak to co sie
> stalo z ta liga? Gdzie sie podzialy jakies wyniki na PRSK? ;-)
>
Hej, ja byłem  komiszem tej ligi i wyniki są do "wglądu".

To moze wrzuc je na prsk? Troche spoznione, ale nie to, ze zgina w natloku innych postow ;-)

Przy okazji o ile mnie pamięć nie myli ustalaliśmy trzy-zespołową strefę spadku. Dobrze by było, co byście się określili  jakim składzie gra FB1

Mamy juz 9 osob i potrzebujemy wlasnie trzech awansujacych z FB1... stad w/w prosba o wrzucenie zeszlorocznych wynikow.

co FB2 będzie miała chwilkę na ogarnięcie i ewentualnie FB3 (a nie na tym zależy, bo spadłem do FB3 ;-(.

Przy takiej aktywnosci jaka w tej chwili nie wiadomo czy FB3 powstanie,
wiec mialbys szanse zostac w FB2. A moze to tylko przez lokaut.


--
pzdr
wiLQ @ weaksideawareness.wordpress.com

Data: 2011-10-30 23:30:42
Autor: wiLQ
fb1. Nabór
wiLQ napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Mamy juz 9 osob i potrzebujemy wlasnie trzech awansujacych z FB1... stad w/w prosba o wrzucenie zeszlorocznych wynikow.

Poprawka! Jest juz 12. Trzeba bylo najpierw zajrzec do ligi, a potem pisac ;-)
Chociaz tak czy inaczej wrzucilbym te wyniki dla potomnych. --
pzdr
wiLQ @ weaksideawareness.wordpress.com

Data: 2011-11-03 14:31:07
Autor: s
fb1. Nabór
Dobrze by było, co byście się określili jakim składzie gra FB1, co FB2
będzie miała chwilkę na ogarnięcie i ewentualnie FB3 (a nie na tym
zależy, bo spadłem do FB3 ;-(.

Ok, czyli jest tak:

Na moj pierwszy sygnal zglosil sie jeden manago z fb2 (i wowczas nie podpial teamu). Jeszcze kilka dni temu mielismy 9 managos, wiec puscilem zaproszenie i do Kuriana, drugiego w kolejce ze strefy spadkowej (L'e nie reflektuje na dalsze granie).

Ostatecznie podpial sie i Kurian i ludzie z fb2, wiec jezeli dobrze widze - mamy teraz 13 zespolow!

Oto sklad:

Solid As a Rock (Artur)
Menele Nowa Huta (Mason)
Komary Gerarda (Gerard, awans)
Bytow Jazz (Kurian, spadek, ale sie zalapal :-))
Obroncykrzyza (axd, awans)
Pay in Pain (wiLQ)
Flaming Lips (Striker)
Wazki Wroclaw FP (Washko)
Disposable Heroes 1 (Wojtek)
the Saints (Zagi)
wwaWizards (Kriszot, tez chyba awans, juz sie pogubilem, w kazdym razie nie kojarze, zeby w fb1 wczesniej gral)
Gostynin (Sheed)
Florida Pensioners (Slawek)


Nie bede juz robil zamieszania i grajmy w trzynastu, a Wy budujcie fb2.
Jezeli trzeba bedzie chetnych, moge oglosic na ZP1 dodatkowo.

Pozdr
Slawek

Data: 2011-11-03 15:22:47
Autor: wiLQ
fb1. Nabór
s napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Ostatecznie podpial sie i Kurian i ludzie z fb2, wiec jezeli dobrze widze - mamy teraz 13 zespolow!
[...]
Nie bede juz robil zamieszania i grajmy w trzynastu, a Wy budujcie fb2.

Pomijajac, ze to mocno niezreczne, zwlaszcza w stosunku do Kuriana, to
wypadaloby chociaz ustalic czy to zmiana na stale czy tylko tegoroczna?
Tzn w przyszlym sezonie spadaja 4 druzyny, ale tylko 3 awansuja?


--
pzdr
wiLQ @ weaksideawareness.wordpress.com

Data: 2011-11-03 20:36:31
Autor: witek
fb1. Nabór
W dniu 2011-11-03 14:31, s pisze:
Dobrze by było, co byście się określili jakim składzie gra FB1, co FB2
będzie miała chwilkę na ogarnięcie i ewentualnie FB3 (a nie na tym
zależy, bo spadłem do FB3 ;-(.

Ok, czyli jest tak:

Na moj pierwszy sygnal zglosil sie jeden manago z fb2 (i wowczas nie
podpial teamu). Jeszcze kilka dni temu mielismy 9 managos, wiec puscilem
zaproszenie i do Kuriana, drugiego w kolejce ze strefy spadkowej (L'e
nie reflektuje na dalsze granie).

Ostatecznie podpial sie i Kurian i ludzie z fb2, wiec jezeli dobrze
widze - mamy teraz 13 zespolow!

Oto sklad:

Solid As a Rock (Artur)
Menele Nowa Huta (Mason)
Komary Gerarda (Gerard, awans)
Bytow Jazz (Kurian, spadek, ale sie zalapal :-))
Obroncykrzyza (axd, awans)
Pay in Pain (wiLQ)
Flaming Lips (Striker)
Wazki Wroclaw FP (Washko)
Disposable Heroes 1 (Wojtek)
the Saints (Zagi)
wwaWizards (Kriszot, tez chyba awans, juz sie pogubilem, w kazdym razie
nie kojarze, zeby w fb1 wczesniej gral)
Gostynin (Sheed)
Florida Pensioners (Slawek)


Nie bede juz robil zamieszania i grajmy w trzynastu, a Wy budujcie fb2.
Jezeli trzeba bedzie chetnych, moge oglosic na ZP1 dodatkowo.

Pozdr
Slawek

  Jak dla mnie to trochę nie tak, w zeszłym roku specjalnie ustalaliśmy jednolite zasady dla wszystkich lig, aby klarowne były spadki i awanse. W tym też były zawarte ilości zespołów w ligach. FB1 jest pierwsza, więc 13 zespół spokojnie zmieści się w FB2.

Witek

Data: 2011-11-03 13:13:27
Autor: HighFlyer
fb1. Nabór
Hej. Jest jeszcze jakieś miejsce wolne? W zeszłym sezonie grałem w
PRSK FB4 (Bucky Done Gone) i w tym też bym pograł trochę :)
Pozdrawiam

Data: 2011-11-03 21:44:39
Autor: witek
fb1. Nabór
W dniu 2011-11-03 21:13, HighFlyer pisze:
Hej. Jest jeszcze jakieś miejsce wolne? W zeszłym sezonie grałem w
PRSK FB4 (Bucky Done Gone) i w tym też bym pograł trochę :)
Pozdrawiam

"Jakby co" to jak też gram
Witek (jakubki - spadające do fb3)

Data: 2011-11-04 10:41:30
Autor: s
fb1. Nabór
Jak dla mnie to trochę nie tak, w zeszłym roku specjalnie ustalaliśmy
jednolite zasady dla wszystkich lig, aby klarowne były spadki i awanse.
W tym też były zawarte ilości zespołów w ligach. FB1 jest pierwsza, więc
13 zespół spokojnie zmieści się w FB2.

Blisko 2 miesiace czekalem, po zalozeniu stosownego watku, na informacje:
- kto z fb2 zglasza chec do gry w fb1 (nie tylko konkretni awansujacy),
- czy kolejne ligi startuja
- nawet na potwierdzenia zaproszen wewnatrz fb1, nie bylo 100% do ostatnich dni.

Sezon mial ostatnio, przynajmniej pozornie, szanse byc uznanym za uratowany, wiec postanowilem dzialac. Wyszlo zbyt gorliwie, dla mnie to nie problem. wiLQ ma racje, warto ustalic, co z tym fantem zrobic na przyszlosc, o ile w ogole jakas hierarchia lig pozostanie zachowana, w co szczerze zaczalem watpic. Milo, ze nadzieja zaswitala na nowo :-)

Wiec proponuje ustalic, ze z fb1 za rok spadaja 4 zespoly (o ile ja nie wygram, patrz nizej) i tyle. Nie spodziewam sie boomu na tyle, by podobny mechanizm stosowac w fb2.

A jezeli opcja z 13tka rzeczywiscie wywola fale buntow i dzialan rewolucyjnych, osobiscie tez nie widze problemu. Sam nosze sie z zamiarem przejscia na zasluzona emeryture z fb1. Chcialem to zrobic po sezonie, w ktorym wygram (czyli - w 2012), ale jezeli zostane zakrzyczany, ze "12 albo smierc" - chetnie przekaze komiszowanie liga godnemu nastepcy i wycofam team juz teraz.

"Nie tak" byloby, gdybym teraz zdecydowal sie wyrzucac z ligi zespoly, ktore zaprosilem.


Pozdr
Slawek

Data: 2011-11-04 12:23:37
Autor: wiLQ
fb1. Nabór
s napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Blisko 2 miesiace czekalem, po zalozeniu stosownego watku, na informacje:
- kto z fb2 zglasza chec do gry w fb1 (nie tylko konkretni awansujacy),
- czy kolejne ligi startuja

Wg mnie przez lokaut, czy przez minimum miesieczne okno od tego jak sie
dogadaja do pierwszego meczu, zrozumialy byl brak aktywnosci w tej
sprawie. Zwlaszcza, ze istnieje ryzyko, ze sezonu w ogole nie bedzie.

Sezon mial ostatnio, przynajmniej pozornie, szanse byc uznanym za uratowany, wiec postanowilem dzialac. Wyszlo zbyt gorliwie, dla mnie to nie problem. wiLQ ma racje, warto ustalic, co z tym fantem zrobic na przyszlosc, o ile w ogole jakas hierarchia lig pozostanie zachowana, w co szczerze zaczalem watpic. Milo, ze nadzieja zaswitala na nowo :-)

Znow chyba za szybko oceniasz, nawet gdyby sie dogadali w ostatnich
negocjacjach wciaz byloby kilka tygodni na ogarniecie tematu.
 
Wiec proponuje ustalic, ze z fb1 za rok spadaja 4 zespoly (o ile ja nie wygram, patrz nizej) i tyle. Nie spodziewam sie boomu na tyle, by podobny mechanizm stosowac w fb2.

Tu trzeba dodac, ze coroczne grzebanie w wielkosci ligi chyba nie jest w
jej interesie?

Sam nosze sie z zamiarem przejscia na zasluzona emeryture z fb1. Chcialem to zrobic po sezonie, w ktorym wygram (czyli - w 2012),

A jak nie wygrasz to tez odejdziesz?


--
pzdr
wiLQ @ weaksideawareness.wordpress.com

Data: 2011-11-04 12:45:49
Autor: s
fb1. Nabór

Sezon mial ostatnio, przynajmniej pozornie, szanse byc uznanym za
uratowany, wiec postanowilem dzialac. Wyszlo zbyt gorliwie, dla mnie to
nie problem. wiLQ ma racje, warto ustalic, co z tym fantem zrobic na
przyszlosc, o ile w ogole jakas hierarchia lig pozostanie zachowana, w
co szczerze zaczalem watpic. Milo, ze nadzieja zaswitala na nowo :-)

Znow chyba za szybko oceniasz, nawet gdyby sie dogadali w ostatnich
negocjacjach wciaz byloby kilka tygodni na ogarniecie tematu.


Kilka tygodni, w sytuacji, gdyby rzeczywiscie mialy jeszcze ruszac ligi podrzedne, to niewiele.
Ale nie mam Ci tego za zle, ze lekka reka szacujesz. Przejmiesz stery to zobaczysz sam :-)

Wiec proponuje ustalic, ze z fb1 za rok spadaja 4 zespoly (o ile ja nie
wygram, patrz nizej) i tyle. Nie spodziewam sie boomu na tyle, by
podobny mechanizm stosowac w fb2.

Tu trzeba dodac, ze coroczne grzebanie w wielkosci ligi chyba nie jest w
jej interesie?

Dobra.
Prosze wypunktowac problemy, jakie stwarza w fb1 pozostajacy Kurian.

Sam nosze sie z
zamiarem przejscia na zasluzona emeryture z fb1. Chcialem to zrobic po
sezonie, w ktorym wygram (czyli - w 2012),

A jak nie wygrasz to tez odejdziesz?

Nie.
Odejde gdy wygram.
Chyba, ze faktycznie sklad 13 zespolowy okaze sie da Was problemem, wowczas utniemy do 12. Tylko pokazcie mi wowczas palcem kandydata na komisza, zeby miec to z glowy.

Pozdr
Slawek

Data: 2011-11-04 13:04:04
Autor: wiLQ
fb1. Nabór
s napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Kilka tygodni, w sytuacji, gdyby rzeczywiscie mialy jeszcze ruszac ligi podrzedne, to niewiele. Ale nie mam Ci tego za zle, ze lekka reka szacujesz.

OK, punkt siedzenia na pewno mial tutaj znaczenie ;-)
BTW, historycznie chyba zawsze zaczynales najwczesniej jak sie tylko da?

> Tu trzeba dodac, ze coroczne grzebanie w wielkosci ligi chyba nie jest w
> jej interesie?

Dobra.
Prosze wypunktowac problemy, jakie stwarza w fb1 pozostajacy Kurian.
 W 5 sezonow byl 3 razy w strefie spadkowej i ani razu nie spadl?
LACZNA liczba ruchow na FAsach przez 5 lat wynosi 23?
Coroczna zmiana wielkosci ligi zaburza historyczny obrazek?

Dla jasnosci, nie mam nic do Rafala i po przejsciu na aukcje obojetny
jest mi rozmiar ligi, ale zerkniecie w historie wywolalo u mnie
wrazenie, ze to sie robi zbyt hardcorowa karykatura. Rozumiem machniecie
reka na slabszy sezon weterana ze wzgledu okolicznosci, ale obiektywnie
rzecz biorac to wyglada jakbys robili wszystko co w naszej mocy by
Kurian zostal w FB1, wlacznie ze zwiekszaniem ligi ;-)

>> Sam nosze sie z
>> zamiarem przejscia na zasluzona emeryture z fb1. Chcialem to zrobic po
>> sezonie, w ktorym wygram (czyli - w 2012),
>
> A jak nie wygrasz to tez odejdziesz?

Nie. Odejde gdy wygram.

Wow, nie zebym potrzebowal, ale dales mi naprawde mocny argument by
wygrywac co roku ;-D

Chyba, ze faktycznie sklad 13 zespolowy okaze sie da Was problemem, wowczas utniemy do 12. Tylko pokazcie mi wowczas palcem kandydata na komisza, zeby miec to z glowy.

Chwila, tzn stawiasz sprawe albo Ty albo nikt? Jesli tak to dlaczego?


--
pzdr
wiLQ @ weaksideawareness.wordpress.com

Data: 2011-11-04 13:14:51
Autor: s
fb1. Nabór
Dobra.
Prosze wypunktowac problemy, jakie stwarza w fb1 pozostajacy Kurian.

W 5 sezonow byl 3 razy w strefie spadkowej i ani razu nie spadl?
LACZNA liczba ruchow na FAsach przez 5 lat wynosi 23?
Coroczna zmiana wielkosci ligi zaburza historyczny obrazek?

Dla jasnosci, nie mam nic do Rafala i po przejsciu na aukcje obojetny
jest mi rozmiar ligi, ale zerkniecie w historie wywolalo u mnie
wrazenie, ze to sie robi zbyt hardcorowa karykatura. Rozumiem machniecie
reka na slabszy sezon weterana ze wzgledu okolicznosci, ale obiektywnie
rzecz biorac to wyglada jakbys robili wszystko co w naszej mocy by
Kurian zostal w FB1, wlacznie ze zwiekszaniem ligi ;-)

Teraz rozumiem.
Nie jest problemem 13 zespolow, tylko fakt, ze trzynastym jest Kurian?

Sam nosze sie z
zamiarem przejscia na zasluzona emeryture z fb1. Chcialem to zrobic po
sezonie, w ktorym wygram (czyli - w 2012),

A jak nie wygrasz to tez odejdziesz?

Nie. Odejde gdy wygram.

Wow, nie zebym potrzebowal, ale dales mi naprawde mocny argument by
wygrywac co roku ;-D

No to dzialaj!

Chyba, ze faktycznie sklad 13 zespolowy okaze sie da Was problemem,
wowczas utniemy do 12. Tylko pokazcie mi wowczas palcem kandydata na
komisza, zeby miec to z glowy.

Chwila, tzn stawiasz sprawe albo Ty albo nikt? Jesli tak to dlaczego?

Nie chce robic sobie jaj. Jezeli juz kogos zaprosilem (nawet, jezeli w efekcie nadgorliwosci), to nie bede tego zaproszenia cofal.
A ze nie mam wielkiego parcia na pozostanie w fb1 - w zasadzie jedyna motywacja, jaka mnie trzyma, to chec odejscia jako mistrz - jestem gotow sie poswiecic, gdybysmy uznali, ze trzynastoosobowa liga to stan rzeczy niemozliwy do zaakceptowania.

Pozdr
Slawek

Data: 2011-11-04 13:22:43
Autor: wiLQ
fb1. Nabór
s napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Nie jest problemem 13 zespolow, tylko fakt, ze trzynastym jest Kurian?

To nie jest problem tylko spostrzezenie. Ot rozumiem wypelnianie luk czy
uzupelnianie w razie wypadku weternami ze strefy spadkowej, ale gdy liga
jest pelna to nie jest zbytnie naciagane z gory ustalonych zasad?

> Chwila, tzn stawiasz sprawe albo Ty albo nikt? Jesli tak to dlaczego?

Nie chce robic sobie jaj. Jezeli juz kogos zaprosilem (nawet, jezeli w efekcie nadgorliwosci), to nie bede tego zaproszenia cofal.

Moge sie mylic, ale czy nie wyslales zaproszen do wielu osob tak na
wszelki wypadek gdyby zabraklo chetnych... i ten wszelki wypadek sie nie
sprawdzil bo okazalo sie, ze chetnych jest wiecej niz 12?

A ze nie mam wielkiego parcia na pozostanie w fb1 - w zasadzie jedyna motywacja, jaka mnie trzyma, to chec odejscia jako mistrz - jestem gotow sie poswiecic, gdybysmy uznali, ze trzynastoosobowa liga to stan rzeczy niemozliwy do zaakceptowania.

Gdybys tak stawial sprawe to glosowalbym za 13 osobowa liga.


--
pzdr
wiLQ @ weaksideawareness.wordpress.com

Data: 2011-11-04 13:28:18
Autor: s
fb1. Nabór

Nie jest problemem 13 zespolow, tylko fakt, ze trzynastym jest Kurian?

To nie jest problem tylko spostrzezenie.

Urasta aktualnie do rangi problemu.

Ot rozumiem wypelnianie luk czy
uzupelnianie w razie wypadku weternami ze strefy spadkowej, ale gdy liga
jest pelna to nie jest zbytnie naciagane z gory ustalonych zasad?

Tlumaczylem, dlaczego tak sie stalo. Nie wiem, co moge tu jeszcze dodac.

Chwila, tzn stawiasz sprawe albo Ty albo nikt? Jesli tak to dlaczego?

Nie chce robic sobie jaj. Jezeli juz kogos zaprosilem (nawet, jezeli w
efekcie nadgorliwosci), to nie bede tego zaproszenia cofal.

Moge sie mylic, ale czy nie wyslales zaproszen do wielu osob tak na
wszelki wypadek gdyby zabraklo chetnych... i ten wszelki wypadek sie nie
sprawdzil bo okazalo sie, ze chetnych jest wiecej niz 12?

Na wszelki - nie.
Nie skojarzylem, ze Kriszot mial dolaczac (byc moze jakas demencja starcza mnie dosiadla) i zle policzylem.
A teraz nie chce ludzi wyrzucac.

A ze nie mam wielkiego parcia na pozostanie w fb1 - w zasadzie jedyna
motywacja, jaka mnie trzyma, to chec odejscia jako mistrz - jestem gotow
sie poswiecic, gdybysmy uznali, ze trzynastoosobowa liga to stan rzeczy
niemozliwy do zaakceptowania.

Gdybys tak stawial sprawe to glosowalbym za 13 osobowa liga.

Chyba jednak machnijmy 12.
Szkoda czasu na debaty.

Idziesz w komisza?

Pozdr
Slawek

Data: 2011-11-04 13:33:33
Autor: wiLQ
fb1. Nabór
s napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

>> A ze nie mam wielkiego parcia na pozostanie w fb1 - w zasadzie jedyna
>> motywacja, jaka mnie trzyma, to chec odejscia jako mistrz - jestem gotow
>> sie poswiecic, gdybysmy uznali, ze trzynastoosobowa liga to stan rzeczy
>> niemozliwy do zaakceptowania.
>
> Gdybys tak stawial sprawe to glosowalbym za 13 osobowa liga.

Chyba jednak machnijmy 12.
Szkoda czasu na debaty.

Idziesz w komisza?

Wolalbym zebys zostal. By to udowodnic moge sie zamknac w tym temacie ;-)


--
pzdr
wiLQ @ weaksideawareness.wordpress.com

Data: 2011-11-04 13:38:38
Autor: witek
fb1. Nabór
W dniu 2011-11-04 13:33, wiLQ pisze:
s napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

A ze nie mam wielkiego parcia na pozostanie w fb1 - w zasadzie jedyna
motywacja, jaka mnie trzyma, to chec odejscia jako mistrz - jestem gotow
sie poswiecic, gdybysmy uznali, ze trzynastoosobowa liga to stan rzeczy
niemozliwy do zaakceptowania.

Gdybys tak stawial sprawe to glosowalbym za 13 osobowa liga.

Chyba jednak machnijmy 12.
Szkoda czasu na debaty.

Idziesz w komisza?

Wolalbym zebys zostal.
By to udowodnic moge sie zamknac w tym temacie ;-)


Co by zamknąć pewnie faktycznie niepotrzebną teraz dyskusję, ja też się już nie będę odzywał, a wrócimy do ewentualnych dyskusji w przyszłym roku.

Data: 2011-11-04 13:12:20
Autor: witek
fb1. Nabór
W dniu 2011-11-04 12:45, s pisze:



Kilka tygodni, w sytuacji, gdyby rzeczywiscie mialy jeszcze ruszac ligi
podrzedne, to niewiel
Ale nie mam Ci tego za zle, ze lekka reka szacujesz. Przejmiesz stery to
zobaczysz sam :-)

Z jednej strony masz rację, ale z drugiej nie wszyscy zaglądają na grupę codziennie, a aktywność ostatnich tygodni nie zachęca do częstego zaglądania. Ludzie mają także inne sprawy do ogarnięcia, czasami wyjeżdżają "na wieś" ;-)
Mnie takie stawianie sprawy osobiści wkurza, bo po pierwszym ogłoszeniu o starcie FB1, sprawa została "zamknięta" w tydzień.
Sam kilka lat temu w taki sposób zostałem niejako wyeliminowany z ligi (stąd moje nieobiektywne podejście), ale w sumie grajcie jak Wam się podoba w 13.

Wiec proponuje ustalic, ze z fb1 za rok spadaja 4 zespoly (o ile ja nie
wygram, patrz nizej) i tyle. Nie spodziewam sie boomu na tyle, by
podobny mechanizm stosowac w fb2.

Tu trzeba dodac, ze coroczne grzebanie w wielkosci ligi chyba nie jest w
jej interesie?

Zgadzam się, bo może w przyszłym sezonie okaże się, że FB1 powinna liczyć np. 16 zespołów?
Dobra.
Prosze wypunktowac problemy, jakie stwarza w fb1 pozostajacy Kurian.

"Zerwanie umowy" i wielotygodniowe, zażarte negocjacje? :-)
Po co w takim razie były zeszłoroczne ustalenia "unifikacyjne"?
Aby zwiększyć "obiektywizm moich żali", dodam że, od kilku lat komiszowałem fb2 i fb3, włącznie z "ręcznym" wpisem po drafcie i zdaje sobie sprawę jak trudno jest pogodzić terminy i jak szlak trafia,że ktoś zapomniał o drafcie!


Pozdr
Slawek

Reasumując, grajcie w 13, a ja zorientuję się ile osób chce grać, sezon ruszy.
Pozdrowienia Witek

Data: 2011-11-04 13:24:40
Autor: s
fb1. Nabór

Kilka tygodni, w sytuacji, gdyby rzeczywiscie mialy jeszcze ruszac ligi
podrzedne, to niewiel
Ale nie mam Ci tego za zle, ze lekka reka szacujesz. Przejmiesz stery to
zobaczysz sam :-)

Z jednej strony masz rację,

uff!

ale z drugiej nie wszyscy zaglądają na grupę
codziennie, a aktywność ostatnich tygodni nie zachęca do częstego
zaglądania. Ludzie mają także inne sprawy do ogarnięcia, czasami
wyjeżdżają "na wieś" ;-)

trudno.
ligi niejako wywodza sie z prsk, wiec tu publikuje ogloszenia.
Rozumiem powody, dla ktorych ktos moze przeoczyc, ale nie zrozumiem, jezeli takie przeoczenie ma prowadzic do rebelii teraz.

Mnie takie stawianie sprawy osobiści wkurza, bo po pierwszym ogłoszeniu
o starcie FB1, sprawa została "zamknięta" w tydzień.

o jakim pierwszym ogloszeniu piszesz?

Sam kilka lat temu w taki sposób zostałem niejako wyeliminowany z ligi
(stąd moje nieobiektywne podejście), ale w sumie grajcie jak Wam się
podoba w 13.

Wiec proponuje ustalic, ze z fb1 za rok spadaja 4 zespoly (o ile ja nie
wygram, patrz nizej) i tyle. Nie spodziewam sie boomu na tyle, by
podobny mechanizm stosowac w fb2.

Tu trzeba dodac, ze coroczne grzebanie w wielkosci ligi chyba nie jest w
jej interesie?

Zgadzam się, bo może w przyszłym sezonie okaże się, że FB1 powinna
liczyć np. 16 zespołów?

Jezeli w fb2 zostana 4 osoby, to byc moze trzeba bedzie tak zrobic.

Dobra.
Prosze wypunktowac problemy, jakie stwarza w fb1 pozostajacy Kurian.

"Zerwanie umowy" i wielotygodniowe, zażarte negocjacje? :-)
Po co w takim razie były zeszłoroczne ustalenia "unifikacyjne"?

W momencie, gdy sie trzynasty zespol pokazal, nie bylo w ogole sygnalu zycia od FB2. Wiec temat unifikacji zdawal sie byc nieaktualny.

Ok, zbuduj fb2, fb1 ruszy z 12 zespolami i nie bedzie problemu.

Aby zwiększyć "obiektywizm moich żali", dodam że, od kilku lat
komiszowałem fb2 i fb3, włącznie z "ręcznym" wpisem po drafcie i zdaje
sobie sprawę jak trudno jest pogodzić terminy i jak szlak trafia,że ktoś
zapomniał o drafcie!

Nie lapie argumentu.

Pozdr
Slawek

Data: 2011-11-04 13:33:41
Autor: witek
fb1. Nabór
W dniu 2011-11-04 13:24, s pisze:



Z jednej strony masz rację,

uff!
:-)

ale z drugiej nie wszyscy zaglądają na grupę
codziennie, a aktywność ostatnich tygodni nie zachęca do częstego
zaglądania. Ludzie mają także inne sprawy do ogarnięcia, czasami
wyjeżdżają "na wieś" ;-)

trudno.
ligi niejako wywodza sie z prsk, wiec tu publikuje ogloszenia.
Rozumiem powody, dla ktorych ktos moze przeoczyc, ale nie zrozumiem,
jezeli takie przeoczenie ma prowadzic do rebelii teraz.

Mnie takie stawianie sprawy osobiści wkurza, bo po pierwszym ogłoszeniu
o starcie FB1, sprawa została "zamknięta" w tydzień.


o jakim pierwszym ogloszeniu piszesz?
Początek wątku - 27.10.2011


Sam kilka lat temu w taki sposób zostałem niejako wyeliminowany z ligi
(stąd moje nieobiektywne podejście), ale w sumie grajcie jak Wam się
podoba w 13.

Wiec proponuje ustalic, ze z fb1 za rok spadaja 4 zespoly (o ile ja
nie
wygram, patrz nizej) i tyle. Nie spodziewam sie boomu na tyle, by
podobny mechanizm stosowac w fb2.

Tu trzeba dodac, ze coroczne grzebanie w wielkosci ligi chyba nie
jest w
jej interesie?

Zgadzam się, bo może w przyszłym sezonie okaże się, że FB1 powinna
liczyć np. 16 zespołów?

Jezeli w fb2 zostana 4 osoby, to byc moze trzeba bedzie tak zrobic.
Mnie to niespecjalnie leży, bo przy zachowaniu stałej liczby drużyn, przynajmniej fb1 ma normalne zasady, a ligi 7-8 lub 15-17 drużynowe żądzą się zdecydowanie innymi prawami.


Dobra.
Prosze wypunktowac problemy, jakie stwarza w fb1 pozostajacy Kurian.

"Zerwanie umowy" i wielotygodniowe, zażarte negocjacje? :-)
Po co w takim razie były zeszłoroczne ustalenia "unifikacyjne"?

W momencie, gdy sie trzynasty zespol pokazal, nie bylo w ogole sygnalu
zycia od FB2. Wiec temat unifikacji zdawal sie byc nieaktualny.

Ok, zbuduj fb2, fb1 ruszy z 12 zespolami i nie bedzie problemu.

Aby zwiększyć "obiektywizm moich żali", dodam że, od kilku lat
komiszowałem fb2 i fb3, włącznie z "ręcznym" wpisem po drafcie i zdaje
sobie sprawę jak trudno jest pogodzić terminy i jak szlak trafia,że ktoś
zapomniał o drafcie!
Nie lapie argumentu.

Chciałem jedynie zasugerować, że nie jestem zupełnie nieobeznany z realiami organizowania fb.
Pozdr
Slawek

Pozdrawiam Witek

Data: 2011-11-04 13:42:35
Autor: s
fb1. Nabór

o jakim pierwszym ogloszeniu piszesz?
Początek wątku - 27.10.2011

pierwszy byl "[fb1] yahoo nie próżnuje..." z 6 wrzesnia.
I do 27 pazdziernika czekalem na jakikolwiek znak zycia.

Jezeli w fb2 zostana 4 osoby, to byc moze trzeba bedzie tak zrobic.
Mnie to niespecjalnie leży, bo przy zachowaniu stałej liczby drużyn,
przynajmniej fb1 ma normalne zasady, a ligi 7-8 lub 15-17 drużynowe
żądzą się zdecydowanie innymi prawami.

Czyli lepiej 12+4?

Chciałem jedynie zasugerować, że nie jestem zupełnie nieobeznany z
realiami organizowania fb.

Alez doskonale o tym wiem.

I bylo mi bardzo przykro, ze tak doswiadczony i zaangazowany manago nagle nam zniknal!

Pozdr
Slawek

Data: 2011-11-04 13:47:00
Autor: witek
fb1. Nabór
W dniu 2011-11-04 13:42, s pisze:



Czyli lepiej 12+4?

Sam nie wiem, a w takim razie podporządkuję się

Chciałem jedynie zasugerować, że nie jestem zupełnie nieobeznany z
realiami organizowania fb.

Alez doskonale o tym wiem.
:-)
I bylo mi bardzo przykro, ze tak doswiadczony i zaangazowany manago
nagle nam zniknal!

Czuje delikatny zapach kpiny ;-)
Ruszam z tematem FB2 i już Wam nie mieszam, co wcześniej chyba niepotrzebnie robiłem.

Pozdr
Slawek

Również pozdrawiam
Witek

Data: 2011-11-04 05:50:04
Autor: harrykot
fb1. Nabór
Hej, ja w zeszłym sezonie grałem w FB4, zająłem 3 miejsce (koty za
płoty)
Skoro regułą 3 spadkowiczów to spodziewałbym się awansu do FB3, right?

Jeśli będą rozpisane ligi, to zgłaszam swój akces.

harrykot

Data: 2011-11-04 14:01:35
Autor: s
fb1. Nabór
W dniu 2011-11-04 13:50, harrykot pisze:
Hej, ja w zeszłym sezonie grałem w FB4, zająłem 3 miejsce (koty za
płoty)
Skoro regułą 3 spadkowiczów to spodziewałbym się awansu do FB3, right?

Nawet z 4 bys awansowal, bo Wojtek (ktory wygral) z gory zakladal, ze awansowac nie chce i traktuje lige jako pole do zdobywania dodatkowych doswiadczen (w tym - komiszowych).

I wyglada na to, ze awansujesz az o 2 ligi :-)

Pozdr
Slawek

Data: 2011-11-04 13:56:25
Autor: s
fb1. Nabór
Czuje delikatny zapach kpiny ;-)

W zadnym wypadku.
Cykl przezywal swoje lepsze i gorsze lata, ale zawsze mozna bylo liczyc na to, ze Ty (i pozniej Wojtek) zatroszczycie sie o organizacje w swoich ligach.

Brak sygnalu z fb2 na wiosne, a zwlaszcza teraz, na przelomie wrzesnia i pazdziernika, dal mi wrazenie, ze system lig sypie sie nieodwolalnie.

A argumentu wiLQa o lockoucie nie kupuje.
Prawdziwi maniacy sa zwarci i gotowi od wrzesnia i sledza newsy ze wszystkich mozliwych zrodel.

Pozdr
Slawek

Data: 2011-11-04 14:02:11
Autor: witek
fb1. Nabór
W dniu 2011-11-04 13:56, s pisze:
Czuje delikatny zapach kpiny ;-)

W zadnym wypadku.
Cykl przezywal swoje lepsze i gorsze lata, ale zawsze mozna bylo liczyc
na to, ze Ty (i pozniej Wojtek) zatroszczycie sie o organizacje w swoich
ligach.

Brak sygnalu z fb2 na wiosne, a zwlaszcza teraz, na przelomie wrzesnia i
pazdziernika, dal mi wrazenie, ze system lig sypie sie nieodwolalnie.

A argumentu wiLQa o lockoucie nie kupuje.
Prawdziwi maniacy sa zwarci i gotowi od wrzesnia i sledza newsy ze
wszystkich mozliwych zrodel.

A do mnie przemawia, bo sam tego doświadczam. Nie ma gier przedsezonowych, nie informacji o przygotowaniach i ruchów transferowych, więc czym się ekscytować?

Pozdr
Slawek

Witek

Data: 2011-11-04 14:08:55
Autor: s
fb1. Nabór
A do mnie przemawia, bo sam tego doświadczam.

No, widac, co chata to zwyczaj :-)

Nie ma gier
przedsezonowych, nie informacji o przygotowaniach i ruchów
transferowych, więc czym się ekscytować?

A roznie.
Keeperek juz np po drafcie jest.

Dyskusje nt samego lockoutu tez tu byly... i pare innych.
Wiekszosc z nas nie potrafi sie utrzymac z dala od tematu.

Jezeli Ty potrafisz, to pozostaje mi jedynie pogratulowac zdystansowania, bo czasem mi tego brakuje.

Pozdr
Slawek

Data: 2011-10-31 00:04:07
Autor: wiLQ
fb1. Nabór
s napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

W zwiazku z faktem, ze ligi fb1 i kolejne nieco posnely (zakladam, ze tylko dzieki lockoutowi???), nasza fb1 ma do tej pory 9 druzyn.

BTW, zdajecie sobie sprawe, ktory to sezon tej ligi?
Wlasnie sie skapowalem, ze Yahoo jakims cudem trzyma wyniki od 2001!
I co ciekawe spora czesc GMow wciaz jest aktywna ;-)


--
pzdr
wiLQ @ weaksideawareness.wordpress.com

Data: 2011-10-31 00:42:42
Autor: Leszczur
fb1. Nabór
On 31 Paź, 00:04, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
s napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> W zwiazku z faktem, ze ligi fb1 i kolejne nieco posnely (zakladam, ze
> tylko dzieki lockoutowi???), nasza fb1 ma do tej pory 9 druzyn.

BTW, zdajecie sobie sprawe, ktory to sezon tej ligi?
Wlasnie sie skapowalem, ze Yahoo jakims cudem trzyma wyniki od 2001!
I co ciekawe spora czesc GMow wciaz jest aktywna ;-)

Na prsk na pewno są wyniki z sezonu inauguracyjnego 1999-2000, więc co
mi tam Yahoo! ;-)

Pozdro

L'e-szczur

fb1. NabĂłr

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona