[fb1} Ooo, juz jest deal!

Data: 2010-10-19 12:11:52
Autor: s
[fb1} Ooo, juz jest deal!
I to nie moj!
Bo ja w tym roku nie handluje...

Bogut - Rose.

IMO Artur na plus. Bo Rose jednak zdrowy.

Pozdr
Slawek

Data: 2010-10-19 15:24:56
Autor: wiLQ
[fb1} Ooo, juz jest deal!
s napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

I to nie moj!
Bo ja w tym roku nie handluje...

Rzeczywiscie sie starzejesz ;-(

Bogut - Rose.

IMO Artur na plus. Bo Rose jednak zdrowy.

A i produkcje moze miec lepsza, ale coz, Washko potrzebowal centra.

Niemniej co mi sie najbardziej podoba w tym trejdzie to przyklad godny
nasladowania jak szybko mozna przyznac sie do bledu - gdyby Washko
zrobil ta podmianke dwa dni wczesniej jeszcze by mu z 10$ zostalo ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-10-19 08:29:09
Autor: Tomasz Waszczyński
[fb1} Ooo, juz jest deal!
On 19 Paź, 15:24, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

> Bogut - Rose.

> IMO Artur na plus. Bo Rose jednak zdrowy.

A i produkcje moze miec lepsza, ale coz, Washko potrzebowal centra.

Może mieć, a może nie mieć. Poza tym trzeba na to patrzeć w kontekście
posiadanych zastępstw. Na PG mam całe stado, więc ewentualna strata
będzie niewielka. Tymczasem na C brak porządnego gracza powoduje
megadziurę. A skoro już dziś wiem, że Duncan 82 meczów nie zagra, to
dodatkowy grajek był niezbędny. Oferta była najlepsza z dostępnych,
więc skorzystałem i mam spokój.

[...]

Bogut poszedł wcześniej, więc nie wiadomo do ilu byśmy dojechali.
Zresztą z Rosem to zostałem, bo już nikt nie podbił, ale gdybym miał
te 74$, to bym kupił Love'a, choćby za 90, więc nic był nie
zaoszczędził :)

Pzdr.
Washko

Data: 2010-10-19 18:04:40
Autor: wiLQ
[fb1} Ooo, juz jest deal!
Tomasz Waszczyński napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]

posiadanych zastępstw. Na PG mam całe stado, więc ewentualna strata
będzie niewielka. Tymczasem na C brak porządnego gracza powoduje

W swojej przydlugiej analizie ocenialem Twoja druzyne zakladajac, ze w
razie czego znajdziesz sensowne zastepstwo, a ten trejd IMHO zwyczajnie
obnizyl Twoj max. Ale co ja tam wiem, kupilem Blatche za 58$ ;-)

[...]

Oszczedzil na tej podmiance, a nie, ze zostaloby Ci po drafcie -
wiadomo, ze wydalbys ta nadwyzke na kogos innego.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-10-19 21:23:59
Autor: Artur
[fb1} Ooo, juz jest deal!
On 2010-10-19 12:11, s wrote:
I to nie moj!
Bo ja w tym roku nie handluje...

Bogut - Rose.

IMO Artur na plus. Bo Rose jednak zdrowy.

Nie bylo mi latwo zaproponowac taka konfiguracje wymiany, szczerze mowiac Rose'a szacowalem nizej jesli chodzi o produkcję niż Boguta. Jednak w drafcie wzialem tylko jednego sensownego guarda (Derona) i 3 centrow (Gasola, Boozera i Boguta) i zakonczylem draft z mocnym postanowieniem, ze musze te proporcje wyrownac.
Teraz juz mam podwojny powod do trzymania kciukow za szybki powrot Boozera, podobnie jak w fb1 od jego powrotu jest zalezna moja druzyna w Lidze Ekspertow.

Pozdrawiam
Artur

[fb1} Ooo, juz jest deal!