[fb1} Ooo, juz jest deal!

Data: 2010-10-19 21:23:59
Autor: Artur
[fb1} Ooo, juz jest deal!
On 2010-10-19 12:11, s wrote:
I to nie moj!
Bo ja w tym roku nie handluje...

Bogut - Rose.

IMO Artur na plus. Bo Rose jednak zdrowy.

Nie bylo mi latwo zaproponowac taka konfiguracje wymiany, szczerze mowiac Rose'a szacowalem nizej jesli chodzi o produkcję niż Boguta. Jednak w drafcie wzialem tylko jednego sensownego guarda (Derona) i 3 centrow (Gasola, Boozera i Boguta) i zakonczylem draft z mocnym postanowieniem, ze musze te proporcje wyrownac.
Teraz juz mam podwojny powod do trzymania kciukow za szybki powrot Boozera, podobnie jak w fb1 od jego powrotu jest zalezna moja druzyna w Lidze Ekspertow.

Pozdrawiam
Artur

[fb1} Ooo, juz jest deal!