fb1 - UWAGA! To juz dzis!

Data: 2009-10-11 13:48:36
Autor: s
fb1 - UWAGA! To juz dzis!
Na wszelki wypadek, ptzypominam tym, ktorzy nie zostali scignieci przeze   mnie na GG czy mailem - dzis, 21.00, draft na yahoo, wzglednie na IRCu, gdyby byly problemy (irc.europnet.org, port 6667, kanaly: #nbapl, #nbapl2).

Narzedzie yahoo testowalismy wczoraj czesciowo, tj nie przetestowalem ostatecznie kolejnosci manualnej, na skutek kolejnych problemow oraz dochodzacych w miedzyczasie druzyn :-(

Zakladam jednak optymistycznie (o ile stac mnie na optymizm po kontuzji Garcii), ze wszystko bedzie ok i wrzuce tu wieczorkiem wyniki, o ile sie da jakos je skopiowac :-)

Co udalo sie sprawdzic - jest tak samo jak w mockach, 90 s na pick.
Przy zalozeniu jednak, ze ustawicie sobie na yahoo listy preferencji - powinno byc latwiej, bo nie trzeba zonglowac okienkami.

Pozdr

Data: 2009-10-11 15:46:30
Autor: Rasheed
fb1 - UWAGA! To juz dzis!
"s" <s@krzak.wp.pl> wrote in message news:hasgi3$giv$1inews.gazeta.pl...
[...]

A to dzisiaj?????!!!!!!! Dobrze, ze przypomniales!!
Postaram sie byc...

Rasheed

fb1 - UWAGA! To juz dzis!