fb1 - ruszamy

Data: 2010-08-29 08:31:09
Autor: Leszczur
fb1 - ruszamy
On 28 Sie, 15:23, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
Wszyscy, ktorzy zostali w lidze, dostali zaproszenia. Jezeli ktos nie
dostal - dajcie znac. Generalnie - zapisywac sie, dawac sugestie co do
draftu itd, itp.

Jezeli kipera bedziemy mieli 23 pazdziernika, to na 24 moge miec
problem z wyrobieniem sie (wieczorem mam zwykle samolot do domu).

W sumie w fb tydzien wczesniej chyba nikogo nie zaboli?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-08-29 17:43:10
Autor: s
fb1 - ruszamy
W sumie w fb tydzien wczesniej chyba nikogo nie zaboli?

Tez nie mam z tym problemu.

Ktos ma?

Najwyzej w pierwszej rundzie pojda Nocioni, Douglas-Roberts i Jason Wiliams, tak dla zmylki :-)

Pozdr
Slawek

Data: 2010-08-29 21:50:01
Autor: Mason
fb1 - ruszamy
[...]

Ja podobnie, najprawdopodobniej 24. bede lecial z Wawy wiec nie dam rady. Jesli draft bedzie tydzien wczesniej to nie ma problemu. Obojetne mi czy sobota czy niedziela.

pzdr
Mason

Data: 2010-08-29 14:17:37
Autor: Tomasz Waszczyński
fb1 - ruszamy
On 29 Sie, 22:50, "Mason" <mason@_tnijto_op.pl> wrote:

> [...]

Jesli draft bedzie tydzien wczesniej to nie ma problemu. Obojetne mi czy

A skład już macie zaklepany, że terminy ustalacie? Jestem żywotnie
zainteresowany, bo jeśli się ktoś wykruszy, to wchodzę na jego
miejsce.

Pzdr.
Washko

Data: 2010-08-29 14:46:05
Autor: Leszczur
fb1 - ruszamy
On 29 Sie, 23:17, Tomasz Waszczyński <was...@washko.org> wrote:
A skład już macie zaklepany, że terminy ustalacie? Jestem żywotnie
zainteresowany, bo jeśli się ktoś wykruszy, to wchodzę na jego
miejsce.

Ja sie nie wykruszam, bo nieco zmienilismy formułę :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-08-30 00:17:18
Autor: sooobi
fb1 - ruszamy
On 29 Sie, 23:46, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:
> [...]

> miejsce.

Ja sie nie wykruszam, bo nieco zmienilismy formułę :-)

A co zmieniliscie?

Data: 2010-08-30 01:45:06
Autor: Wojtek J.
fb1 - ruszamy
On 30 Sie, 09:17, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> Ja sie nie wykruszam, bo nieco zmienilismy formułę :-)

A co zmieniliscie?

Draft będzie w formie aukcji poprzez nową aplikację Yahoo

Data: 2010-08-30 10:57:39
Autor: s
fb1 - ruszamy
A co zmieniliscie?

Draft będzie w formie aukcji poprzez nową aplikację Yahoo

Troche zaluje tego wezyka "na szybko".
Zawsze jednego rocznie chetnie odbebnialem.

Ale nic to, moze byc i aukcja :-)

Pozdr
Slawek

Data: 2010-08-30 02:09:13
Autor: sooobi
fb1 - ruszamy
On 30 Sie, 10:57, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> Draft będzie w formie aukcji poprzez nową aplikację Yahoo

Troche zaluje tego wezyka "na szybko".
Zawsze jednego rocznie chetnie odbebnialem.

> [...]

A to jak bedzie akcja rowniez w fb2 czy tam fb3? to ja sie tez pisze!

Data: 2010-08-30 11:16:37
Autor: s
fb1 - ruszamy
A to jak bedzie akcja rowniez w fb2 czy tam fb3? to ja sie tez pisze!

Zglos sie do fb4 :-)
Dostaniesz becki od Sebola...

Pozdr
Slawek

Data: 2010-08-30 13:16:09
Autor: wiLQ
fb1 - ruszamy
Wojtek J. napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> A co zmieniliscie?

Draft będzie w formie aukcji poprzez nową aplikację Yahoo

O! A gdzie zapadla ta decyzja? I czy byly inne zmiany?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-08-30 04:55:34
Autor: Wojtek J.
fb1 - ruszamy
On 30 Sie, 13:16, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Draft będzie w formie aukcji poprzez nową aplikację Yahoo

O! A gdzie zapadla ta decyzja? I czy byly inne zmiany?

Pierwsze pytanie Jest do Sławka. Cytowałem "Scoring & Settings".
Pozostałe ustawienia są takie same.

Pzdr - Wojtek J.

Data: 2010-08-30 05:50:41
Autor: Leszczur
fb1 - ruszamy

> Draft będzie w formie aukcji poprzez nową aplikację Yahoo

O! A gdzie zapadla ta decyzja?

W centrum dowodzenia :-)

 I czy byly inne zmiany?

Zmienił się system liczenia punktów, ale o tym dowiemy sie po
drafcie ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-08-30 14:10:25
Autor: s
fb1 - ruszamy
O! A gdzie zapadla ta decyzja? I czy byly inne zmiany?

Zapadla w mojej glowie, ale nie bezpodstawnie.
Medziliscie od jakiegos czasu, ze formula sie przejada i ze potrzeba choc odrobiny odswiezenia.

No to odrobine proponuje.
Z bolem serca, bo naprawde mam sentyment do tych wezykow, a licytacje bedziemy miec anyway... Ale spoko, taka apletowa (czy tam flashowa) to zawsze nowa jakosc :-)

Na razie sprzeciwow nie widze, wrecz przeciwnie...

Pozdr
Slawek

PS. W lidze jest juz zgloszonych 7 zespolow. Awansujacy sa, jest poza tym:
-moj
- L'e
- Sheed
- Striker
- Artur

brakuje wiLQa (jak rozumiem, nadal za, tylko sie ociaga z zakladaniem), Masona i Szczepana. Nie podejrzewam, by ktokolwiek z tej trojki dezerterowal, wiec smialo moze fb2 zakladac swoj watek.

Data: 2010-08-30 05:42:35
Autor: Mason
fb1 - ruszamy
On 30 Sie, 13:10, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> [...]

Masona i Szczepana. Nie podejrzewam, by ktokolwiek z tej trojki
dezerterowal, wiec smialo moze fb2 zakladac swoj watek.

Ja gram jesli tylko draft bedzie tydzien wczesniej. Ale fakt, wielkiej
tajemnicy ze sleeperami w fb best nie bedzie :)

Data: 2010-08-30 15:13:46
Autor: wiLQ
fb1 - ruszamy
s napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> O! A gdzie zapadla ta decyzja? I czy byly inne zmiany?

Zapadla w mojej glowie, ale nie bezpodstawnie.
Medziliscie od jakiegos czasu, ze formula sie przejada i ze potrzeba choc odrobiny odswiezenia.

Ale medzilo raptem dwoch GMow, moze reszta woli stara formule...

Z bolem serca, bo naprawde mam sentyment do tych wezykow, a licytacje bedziemy miec anyway...

... czego jestes najlepszym przykladem.

Na razie sprzeciwow nie widze, wrecz przeciwnie...

Bo i na razie wypowiedzi nie jest zbyt wiele ;-)

brakuje wiLQa (jak rozumiem, nadal za, tylko sie ociaga z zakladaniem),

Bo troche mnie zaskoczyliscie z ta zmiana. Juz bylem gotowy by sie
pozegnac z FB1 ze wzgledu na ustawienia, ale licytacje to chyba trzeba
sprobowac nawet i dla fantasy points...

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-08-31 00:16:53
Autor: Jacenty
fb1 - ruszamy
brakuje wam moze slota do ligi :)
pozdrawiam
Jacenty

Data: 2010-08-30 13:15:59
Autor: wiLQ
fb1 - ruszamy
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Jezeli kipera bedziemy mieli 23 pazdziernika, to na 24 moge miec
problem z wyrobieniem sie (wieczorem mam zwykle samolot do domu).

W sumie w fb tydzien wczesniej chyba nikogo nie zaboli?

Zaboli wszystkich polujacych na sleeperow z preseason ;-)
A w tygodniu nie da rady?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-08-30 05:41:08
Autor: Leszczur
fb1 - ruszamy
On 30 Sie, 13:15, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

> W sumie w fb tydzien wczesniej chyba nikogo nie zaboli?

Zaboli wszystkich polujacych na sleeperow z preseason ;-)

Jezusie w takim razie róbmy draft kipera w sierpniu. Wtedy sleeperów
będziesz miał jeszcze w miarę niejasnych, bo w ostatnich dwóch
tygodniach poaździernika tyle rzeczy jest już oczywistych, że naprawde
ani nikogo nie zaskoczysz jakimś pickiem w 8 rundzie. Ani przez to
potem nikt nie zrobi Ci koło pióra na drafcie kipera. Takie "chowanie
kartek pod stół" miało sens jakieś 10 lat temu.
Teraz to już tylko kokieteria.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-08-30 15:05:12
Autor: wiLQ
fb1 - ruszamy

> [...]

potem nikt nie zrobi Ci koło pióra na drafcie kipera. Takie "chowanie
kartek pod stół" miało sens jakieś 10 lat temu.

Um, zupelnie nie chodzilo mi o keepera, a dodatkowy tydzien rozgrywek z
preseason. Zwlaszcza pod katem kontuzji.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-08-30 06:11:32
Autor: Leszczur
fb1 - ruszamy
On 30 Sie, 15:05, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> [...]

Um, zupelnie nie chodzilo mi o keepera, a dodatkowy tydzien rozgrywek z
preseason. Zwlaszcza pod katem kontuzji.

Losowa sprawa. Nie możemy zrobić draftu na 10 minut przed pierwszym
gwizdkiem sezonu zasadniczego, więc trzeba znieść sprawę po męsku..
Grunt, że wszyscy ryzykujemy w jednakowym stopniu. Ale wczesny draft
tez ma swoje zalety - na przykład taki Bogut dzięki kontuzji może się
omsknąć o runde czy dwie i okazać się fajnym pickiem (jeśli
wyzdrowieje).

Pozdro

L'e-szczur

fb1 - ruszamy