fb1 - ruszamy

Data: 2010-08-30 13:15:48
Autor: wiLQ
fb1 - ruszamy
s napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Draft ustawilem na 24go, godzina 20 czasu wschodniego (co roku mam z tym problem, to u nas 21, tak?).

Wschodniego USA? To godzina roznicy na pewno nie jest...

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-08-30 14:00:29
Autor: s
fb1 - ruszamy
wiLQ pisze:
s napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Draft ustawilem na 24go, godzina 20 czasu wschodniego (co roku mam z tym problem, to u nas 21, tak?).

Wschodniego USA? To godzina roznicy na pewno nie jest...

EE to eastern europe

Pozdr
Slawek

Data: 2010-09-06 14:23:20
Autor: wiLQ
fb1 - ruszamy
s napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

EE to eastern europe

Jeszcze jedno pytanie techniczne: na ile ustawiamy budzet?
Moja propozycja: 500$ (z prostym uzasadnieniem, to da nam intuicyjny
przelicznik: dolar za jeden fp na mecz). Co Wy na to?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-09-06 15:08:42
Autor: s
fb1 - ruszamy
Jeszcze jedno pytanie techniczne: na ile ustawiamy budzet?
Moja propozycja: 500$ (z prostym uzasadnieniem, to da nam intuicyjny
przelicznik: dolar za jeden fp na mecz). Co Wy na to?

Znaczy, chcesz wyjac 500 fp z draftu? Fiu fiu!!
Czy tez chcesz wyjac 450 i zostawic 50 w kieszeni?:D

Pozdr
Slawek

Data: 2010-09-06 17:12:04
Autor: wiLQ
fb1 - ruszamy
> [...]

Znaczy, chcesz wyjac 500 fp z draftu? Fiu fiu!!
Czy tez chcesz wyjac 450 i zostawic 50 w kieszeni?:D

Nie wiem jeszcze co zamierzam, ale umknal Ci drobiazg, ze draftujemy 13
graczy, wiec to raczej mialo byc cos w stylu 10*40fp/g+3*33,3fp/g...
Lub w Twojej wersji... 5*55fp/g+3*35fp/g+5*24fp/g ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-09-06 21:47:52
Autor: s
fb1 - ruszamy
Nie wiem jeszcze co zamierzam, ale umknal Ci drobiazg, ze draftujemy 13
graczy, wiec to raczej mialo byc cos w stylu 10*40fp/g+3*33,3fp/g...
Lub w Twojej wersji... 5*55fp/g+3*35fp/g+5*24fp/g ;-)

Nie umknal.
Ot, ja czesto kaszanie draft i walcze na dystansie, wiec rzadko mi sie w pale miesci, coby wyjac 500 fp od razu z draftu.

Pozdr
Slawek

Data: 2010-09-06 22:18:34
Autor: wiLQ
fb1 - ruszamy
> [...]

Ot, ja czesto kaszanie draft i walcze na dystansie, wiec rzadko mi sie w pale miesci, coby wyjac 500 fp od razu z draftu.

Ale to na 13 zawodnikow!
Ergo to zadne osiagniecie o ile lawkowicze nie beda totalnymi leszczami.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-09-07 09:14:21
Autor: s
fb1 - ruszamy
[...]

U mnie zazwyczaj sa :-)

Pozdr
Slawek

Data: 2010-09-07 14:33:16
Autor: wiLQ
fb1 - ruszamy

> Ergo to zadne osiagniecie o ile lawkowicze nie beda totalnymi leszczami.

U mnie zazwyczaj sa :-)

... a wracajac do tematu budzetu...

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-09-07 14:40:32
Autor: s
fb1 - ruszamy
U mnie zazwyczaj sa :-)

.. a wracajac do tematu budzetu...

Nie widze problemu. Ale dla pewnosci na lige mozesz wrzucic.
A ja laskawie sie zgodze, jako dobroduszny komisz :D

Pozdr
Slawek

Data: 2010-09-07 05:57:43
Autor: Wojtek J.
fb1 - ruszamy
On 7 Wrz, 14:40, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> [...]

Nie widze problemu. Ale dla pewnosci na lige mozesz wrzucic.
A ja laskawie sie zgodze, jako dobroduszny komisz :D

Dla mnie ok. Macie mój głos na 500$ :)

Pzdr - Wojtek J.

Data: 2010-09-07 18:55:56
Autor: wiLQ
fb1 - ruszamy

> .. a wracajac do tematu budzetu...

Nie widze problemu. Ale dla pewnosci na lige mozesz wrzucic.
A ja laskawie sie zgodze, jako dobroduszny komisz :D

3 posty i nadal nie wiem jakie jest Twoje zdanie... jako GMa, a nie jako
komisza, a co do wrzucania na lige... to po prostu zmien ustawienia, jak
to nie wywola protestow znaczy wszyscy sie zgadzaja ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-09-07 19:21:52
Autor: s
fb1 - ruszamy
[...]

Przez cale wakacje mi czegos brakowalo. Juz wiem czego. Upierdliwosci wiLQa :-)

No to precyzyjnie:
wsio mi ryba, jaki bedzie budzet. Moze byc 200, moze byc 500, moze byc 100000.
Jezeli wolisz 500, kein problem, o ile ktos nie zaprotestuje. Wowczas bedziemy sie martwic.

Pozdr
Slawek

Data: 2010-09-07 11:42:29
Autor: Leszczur
fb1 - ruszamy
On 7 Wrz, 19:21, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
Jezeli wolisz 500, kein problem, o ile ktos nie zaprotestuje. Wowczas
bedziemy sie martwic.

Protestuję. Zacznijcie sie martwić.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-09-08 09:06:56
Autor: s
fb1 - ruszamy
Jezeli wolisz 500, kein problem, o ile ktos nie zaprotestuje. Wowczas
bedziemy sie martwic.

Protestuję. Zacznijcie sie martwić.

No to sie martwie.

Pozdr
Slawek

Data: 2010-09-08 13:02:46
Autor: wiLQ
fb1 - ruszamy

> Protestuję. Zacznijcie sie martwić.

No to sie martwie.

Przeciez to byl protest dla zasady by zobaczyc co dalej. Zdradza go brak oburzenia lub argumentow ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-09-08 04:34:30
Autor: Leszczur
fb1 - ruszamy
On 8 Wrz, 13:02, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> No to sie martwie.

Przeciez to byl protest dla zasady by zobaczyc co dalej.
Zdradza go brak oburzenia lub argumentow ;-)

Powod protestu jest bez znaczenia! Skorzystałem z przysługującego mi
prawa a pobudki to mój własny biznes! :-)

Pozdro

L'e-szczur

P.S. A Ciebie wiLQ co tak zatkało na privie? Trawisz jeszcze tego
mojego maila czy co? ;-)

Data: 2010-09-08 14:07:41
Autor: wiLQ
fb1 - ruszamy
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

P.S. A Ciebie wiLQ co tak zatkało na privie? Trawisz jeszcze tego
mojego maila czy co? ;-)

Wyslalem odpowiedz w czwartek... wiec domniemam problemy techniczne (z
Twoim programem lub skrzynka? Bo u mnie przeciez nic sie nie zmienialo).
Godzine temu zrobilem sie podejrzliwy, wiec wyslalem ja jeszcze raz.
Dostales ja?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-09-08 06:22:57
Autor: Leszczur
fb1 - ruszamy
On 8 Wrz, 14:07, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

> mojego maila czy co? ;-)

Wyslalem odpowiedz w czwartek... wiec domniemam problemy techniczne (z

A maila dobrego wpisałeś? Bo to czasami jest problem ;-)
Moja skrzynka jest non stop otwarta, maile ląduja na kompie i w
komorce. Chyba ze jakies filtry na firmowych serwerach pozakladali,
ale wtedy zwykle dostaje info z pytaniem, czy taka wiadomosc
przyjmowac. Dziwne.

Bo u mnie przeciez nic sie nie zmienialo).
Godzine temu zrobilem sie podejrzliwy, wiec wyslalem ja jeszcze raz.
Dostales ja?

Nope. Ani na służbowej, ani na prywatnej.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-09-08 19:50:02
Autor: wiLQ
fb1 - ruszamy
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Wyslalem odpowiedz w czwartek... wiec domniemam problemy techniczne (z
> Twoim programem lub skrzynka?

A maila dobrego wpisałeś? Bo to czasami jest problem ;-)

Adresu nie wpisywalem bo odpowiadalem na Twoja wiadomosc, a nie klecilem
ja od nowa.

[...]

Tym bardziej, ze nie dostalem zadnego info o niedostarczeniu.

> Bo u mnie przeciez nic sie nie zmienialo).
> Godzine temu zrobilem sie podejrzliwy, wiec wyslalem ja jeszcze raz.
> Dostales ja?

Nope. Ani na służbowej, ani na prywatnej.

To jaki jest plan B? Neo jeszcze dziala? Cos na Yahoo?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-09-08 10:54:47
Autor: Leszczur
fb1 - ruszamy
On 8 Wrz, 19:50, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> [...]

> Nope. Ani na służbowej, ani na prywatnej.

To jaki jest plan B? Neo jeszcze dziala? Cos na Yahoo?

jasiek działa i bedzie działać.

Data: 2010-09-08 21:20:56
Autor: wiLQ
fb1 - ruszamy
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> To jaki jest plan B? Neo jeszcze dziala? Cos na Yahoo?

jasiek działa i bedzie działać.

A jak on brzmial? Leszczur? Pelne imie i nazwisko?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-09-08 14:21:15
Autor: Leszczur
fb1 - ruszamy

po prostu leszczur@...

Data: 2010-09-09 12:50:15
Autor: wiLQ
fb1 - ruszamy

> A jak on brzmial? Leszczur? Pelne imie i nazwisko?

po prostu leszczur@...

Wlasnie poszlo. Tylko mi nie mow, ze i tam nie dostales...

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-09-09 12:58:42
Autor: s
fb1 - ruszamy
po prostu leszczur@...

Wlasnie poszlo. Tylko mi nie mow, ze i tam nie dostales...

A co Wy tacy prywatni?
wiLQ, pochwal sie szerzej, co Ci sie nie podoba w Noahu jako kiperze :-)
Noo, ostatecznie mozesz przez bezposrednio do mnie przez maila, skype'a albo co...

Pozdr
Slawek

Data: 2010-09-09 13:07:19
Autor: wiLQ
fb1 - ruszamy
s napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Wlasnie poszlo. Tylko mi nie mow, ze i tam nie dostales...

A co Wy tacy prywatni?

Oczywiscie obgadujemy Ciebie ;-)

wiLQ, pochwal sie szerzej, co Ci sie nie podoba w Noahu jako kiperze :-)
Noo, ostatecznie mozesz przez bezposrednio do mnie przez maila, skype'a albo co...

Skoro tak sobie zyczysz...

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-09-09 13:18:35
Autor: s
fb1 - ruszamy
A co Wy tacy prywatni?

Oczywiscie obgadujemy Ciebie ;-)

oo, to mi pochlebia!
Jestem jak rasowy celebryta... Niewazne, czy mowia dobrze czy zle...

wiLQ, pochwal sie szerzej, co Ci sie nie podoba w Noahu jako kiperze :-)
Noo, ostatecznie mozesz przez bezposrednio do mnie przez maila, skype'a
albo co...

Skoro tak sobie zyczysz...

Podreczniki do manipulacji ludzmi ucza: popros o drobna przysluge, jezeli osoba ja spelni, bedzie bardziej sklonna spelnic te mniej drobna, itd...

Hmmm, tylko po co takie wyrafinowane narzedzia stosowac?? Zebys Ty chociaz jakiegos sensownego kipera mial na sprzedaz za pol darmo :-)

Pozdr
Slawek

Data: 2010-09-09 13:45:03
Autor: wiLQ
fb1 - ruszamy
s napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Oczywiscie obgadujemy Ciebie ;-)

oo, to mi pochlebia!
Jestem jak rasowy celebryta... Niewazne, czy mowia dobrze czy zle...

Byle prywatnie? ;-P

Podreczniki do manipulacji ludzmi ucza: popros o drobna przysluge, jezeli osoba ja spelni, bedzie bardziej sklonna spelnic te mniej drobna, itd...

Jak domniemam pracujesz nad negocjowaniem trejdow? ;-)

Hmmm, tylko po co takie wyrafinowane narzedzia stosowac??

W ramach treningu!

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-09-09 14:05:21
Autor: s
fb1 - ruszamy
oo, to mi pochlebia!
Jestem jak rasowy celebryta... Niewazne, czy mowia dobrze czy zle...

Byle prywatnie? ;-P

Nawet jezeli gadaja prywatnie, to jest to oznaka jakichs tam sladow respektu :-)

[...]

Tak, ja zawsze pracuje, zeby przechytrzyc kontrahenta i konczy sie jak zwykle, czyli przechytrzam sam siebie ;-(

Pozdr
Slawek

Data: 2010-09-09 08:54:38
Autor: s
fb1 - ruszamy
Protestuję. Zacznijcie sie martwić.

No to sie martwie.

Przeciez to byl protest dla zasady by zobaczyc co dalej.

Przeciez ja sie martwie tak samo, jak L'e protestuje ;-P

Pozdr
Slawek

Data: 2010-09-07 20:15:03
Autor: wiLQ
fb1 - ruszamy
> [...]

> to nie wywola protestow znaczy wszyscy sie zgadzaja ;-)

Przez cale wakacje mi czegos brakowalo. Juz wiem czego. Upierdliwosci wiLQa :-)

Prosze bardzo! Polecam sie na przyszlosc ;-)

No to precyzyjnie:
wsio mi ryba, jaki bedzie budzet. Moze byc 200, moze byc 500, moze byc 100000.
Jezeli wolisz 500, kein problem, o ile ktos nie zaprotestuje. Wowczas bedziemy sie martwic.

Technicznie rzecz biorac to oczywiscie wszystko jedno czy bedzie to 200,
40 czy 87,42 bo tak czy inaczej bedzie to tylko zmienna w rownaniu, ale
500 wydaje mi sie najlatwiejsze w interpretacji na pierwszy rzut oka co
moze oszczedzi nam troche czasu...

--
pzdr
wiLQ