fb1 - ruszamy

Data: 2010-09-01 05:23:39
Autor: mrSlowFlow
fb1 - ruszamy
kto zarządza fb3? jest już utworzona liga?

Data: 2010-09-01 06:19:02
Autor: Wojtek J.
fb1 - ruszamy
On 1 Wrz, 14:23, mrSlowFlow <donro...@gmail.com> wrote:
kto zarządza fb3? jest już utworzona liga?

Na razie tylko fb1 się utworzyła. O składzie fb2 i kolejnych cisza.
W zeszłym roku wygrałem fb4, gdzie byłem komisarzem. Jak będzie taka
potrzeba mogę założy fb3.
PS. Jak wyglądała sytuacja w fb3 na koniec sezonu? Były jakieś
rezygnacje w trakcie?

Pzdr - Wojtek J.

Data: 2010-09-01 16:19:24
Autor: s
fb1 - ruszamy
[...]

Zeby powstala fb3, najpierw jeszcze musi powstac fb2.
Kto tam komiszowal? Witek?

FB1 w zasadzie juz jest ustawiona, wiec nie ma przeszkod, by juz ludziki z fb2 sie zaczeli grupowac.

Pozdr
Slawek

Data: 2010-09-02 16:31:52
Autor: HighFlyer
fb1 - ruszamy
On 1 Wrz, 16:19, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> [...]

Kto tam komiszowal? Witek?

FB1 w zasadzie juz jest ustawiona, wiec nie ma przeszkod, by juz ludziki

Siemka. Z chęcią się dołączę do fb2 albo fb3 czy fb4, jeżeli będzie
taka możliwość.
Pozdro

Data: 2010-09-02 16:33:44
Autor: HighFlyer
fb1 - ruszamy
Siemka.

Z chęcia dopiszę się do fb2, jeżeli jest taka możliwość.

Pozdro

Data: 2010-09-04 00:19:55
Autor: Jacenty
fb1 - ruszamy
w fb2 nie wiem kto komiszowal ale w fb3 bodajrze Gerard. Ktos sie
wykruszyl w trakcie sezonu. Niestety nic teraz nie slychac o nowej
fb3.

Data: 2010-09-05 06:09:43
Autor: Jack
fb1 - ruszamy
Siema. Jeżeli są tylko miejsca to chętnie dołącze sie do fb2 albo fb3

pozdr.;

fb1 - ruszamy