fb1 - ruszamy!

Data: 2009-09-09 10:16:09
Autor: s
fb1 - ruszamy!
Hello,

Yahoo otworzyl swoje wrota, wiec pora zalozyc fb1 tak, zeby fb2 (a moze i fb3??) zdazyla tez sie zorganizowac.

http://basketball.fantasysports.yahoo.com/league/prsk_fb1

Z wynikow za poprzedni sezon:

1.     Florida Pensioners  36629.40
2.   Menele Nowa Huta 36414.40
3.   Flaming Lips 34895.50
4.   Szalone kefiry 34343.00
5.   Get Me Out Of Here 34111.40
6.   Gone with the wind! 33081.20
7.   Draftless 32960.10
8.   Bytkow Jazz 32610.60
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
9.   No Limit Soldiers 32007.10
10.   Wschowa Suns 30901.00

Z zalem zegnamy sie z Olem i Krisem. Z zalem tym wiekszym ze, jak pisalem na wiosne, chlopaki zwykli walczyc o najwyzsze cele, ale coz... Taki urok fb.

Do pozostalych wyslane zostaly zaproszenia, jezeli ktos nie dostal - wacie na priv.

Oczywiscie, istnieje szansa, ze Olo z Krisem nadal zagraja z nami, o ile wsrod czolowej osemki znajda sie dezerterzy, w co oczywiscie nie wierze :-)

Jezeli tak bedzie, nabor poczynimy wg ustalonego ostatnio schematu:

3 miejsce z fb2
9 miejsce z fb1
4 miejsce z fb2
10 miejsce z fb1
5 i kolejne miejsca z fb2

AFAIR z fb2 witamy Szczepana i Rasheeda, jezeli cos pokrecilem - prostujcie. Awansujacych prosze o kontakt. A wszystkich grajacych - o numerek 1-9. Moj numerek - oczywiscie 1:-)

Do konca wrzesnia, powiedzmy, chetnie bym sklad fb1 zamknal.

Punktowanie proponuje po staremu, czyli:

Field Goals Attempted (FGA)  -0.9
Field Goals Made (FGM) 2
Free Throws Attempted (FTA) -1.5
Free Throws Made (FTM) 2
3-point Shots Made (3PTM) 1
Points Scored (PTS) 1
Offensive Rebounds (OREB) 2.5
Defensive Rebounds (DREB) 2
Assists (AST) 2.5
Steals (ST) 3
Blocked Shots (BLK) 3
Turnovers (TO) -2

Draft - mamy juz zaklepany 17go na kiperka.
Zatem moze byc 18go (na upartego nawet 17 wieczor, jezeli chcemy miec wszystko z glowy za jednym zamachem). Zostaje tez ostatni tydzien, ale w sobote Mason jedzie na jakis slub, wiec pewnie z zalozenia odpada. Niedziela 25 bylaby ostatnim sensowym terminem, a mnie zawsze jakos tak uwiera umawianie sie na ostatni termin bez szans na plan B.
Dajcie znac, czy np. 18ty o 21szej i IRC (hello, Kurian :-)) jest dla Was ok.

Jezeli o czyms zapomnialem - bede dopisywac na biezaco.

Pozdr

PS. Sa glosy, by nasze ligi przeniesc na PASPN, czyli sila rzeczy odswiezyc troche formule. Chetnie poznam Wasza opinie. Oczywiscie, jezeli juz, to od nastepnego sezonu, a i osobiscie jeszcze chcialbym PASPN potestowac, bo mam wrazenie, ze jeszcze sporo niespodzianek nas tam czeka, wiec wiele spraw sie w sezonie testowym (kilku z nas gra na boku) wyjasni.

Data: 2009-09-09 01:38:23
Autor: L'e-szczur
fb1 - ruszamy!
On 9 Wrz, 10:16, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
[...]

18 to niedziela wiec dla mnie odpada. Bede wracal do Bazylei, a
samolot mam o 19:45 i w chacie jestem okolo 23.
Popronuje tydzien wczesniej - piatek, sobota czy niedziela - bez
roznicy. Troche wczesnie, ale co zrobic.

PS. Sa glosy, by nasze ligi przeniesc na PASPN, czyli sila rzeczy
odswiezyc troche formule. Chetnie poznam Wasza opinie.

FB1 powinno isc utartym trybem do chwili az nie przetestujemy innych
opcyj. Na PASPN gra kilku z nas i potraktujmy to jak lige na ESPN rok
temu w kiperze. Zorientujmy sie co i jak i pomyslmy o zmianie za
rok.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-09 23:23:01
Autor: wiLQ
fb1 - ruszamy!
L'e-szczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]

Popronuje tydzien wczesniej - piatek, sobota czy niedziela - bez
roznicy. Troche wczesnie, ale co zrobic.

Oj nie, nie tak wczesnie. A w jakis dzien powszedni po drafcie keepera nie da rady tego zrobic?

> [...]

FB1 powinno isc utartym trybem do chwili az nie przetestujemy innych
opcyj. Na PASPN gra kilku z nas i potraktujmy to jak lige na ESPN rok

Lepiej bysmy potraktowali ja zupelnie inaczej niz ESPN tzn np cos
faktycznie potestowali, a nie zmyli sie po tygodniu...

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-09-10 08:50:46
Autor: s
fb1 - ruszamy!
Popronuje tydzien wczesniej - piatek, sobota czy niedziela - bez
roznicy. Troche wczesnie, ale co zrobic.

Oj nie, nie tak wczesnie. A w jakis dzien powszedni po drafcie keepera nie da rady tego zrobic?

Mozna sprobowac, choc pewnie weekend bylby bezpieczniejszy.
Generalnie, trzeba scignac Masona i poznac jego rozklad jazdy na ten weekend, kiedy to bedzie balowal.

[...]

Nie planuje sie zmywac, skoro juz zapisalem sie do ligi.
Ba, nawet tam calkiem jestem zadowolony z moich poczynan (poki co, przynajmniej) :-)

Pozdr

Data: 2009-09-10 23:01:47
Autor: wiLQ
fb1 - ruszamy!
s napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]

Generalnie, trzeba scignac Masona i poznac jego rozklad jazdy na ten weekend, kiedy to bedzie balowal.

Ze niby ma szanse na wytrzezwienie do niedzieli wieczor? ;-) Wydaje mi
sie to watpliwe zalozenie takze tym bardziej sugerowalbym w tygodniu.

Przeciez do ESPN tez sie zapisales ;-P

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-09-10 23:09:02
Autor: s
fb1 - ruszamy!
wiLQ pisze:
[...]

Taaa, bo masz inny rytm dnia tygodniowego.
Coz.. zobaczymy.

[...]

ESPN to byla jedna z platform ligi, nie liga jako taka.
A prowadzenie rownolegle dwoch platform uznalem, na dluzsza mete, za wyjatkowo upierdliwe.

PASPN identyfikuje z liga bezposrednio.

Pozdr

Data: 2009-09-09 10:17:50
Autor: Witold Jakubowski
fb1 - ruszamy!
s <s@krzak.wp.pl> napisał(a):
Hello,

Yahoo otworzyl swoje wrota, wiec pora zalozyc fb1 tak, zeby fb2 (a moze i fb3??) zdazyla tez sie zorganizowac.

 Z punktu widzenia uczestnika Fb2 bardzo cenna incjatywa :-)
Pozdrowienia Witek

Data: 2009-09-09 18:44:06
Autor: Rasheed
fb1 - ruszamy!

Oczywiscie gram, prosze zaproszenie na rasheeeeed@gmail.com

[...]

No 17go wieczor odpada na pewno, moze byc wczesniej ten weekend, albo weekend pozniej :)

Rasheed

Data: 2009-09-15 07:17:46
Autor: Witold Jakubowski
fb1 - ruszamy! (potwierdzenia)
s <s@krzak.wp.pl> napisał(a):
Hello,

Yahoo otworzyl swoje wrota, wiec pora zalozyc fb1 tak, zeby fb2 (a moze i fb3??) zdazyla tez sie zorganizowac.

http://basketball.fantasysports.yahoo.com/league/prsk_fb1

Czy u Was wszyscy potwierdzili uczestnictwo czy jeszcze czekacie?
Pytam ponieważ "tuż za plecami" czekaj kolejnych 15 chętnych(potwierdzonych) i musimy się jakoś poukładać z niższymi ligami
Pozdrowienia Witek --

Data: 2009-09-15 09:26:17
Autor: s
fb1 - ruszamy! (potwierdzenia)
Czy u Was wszyscy potwierdzili uczestnictwo czy jeszcze czekacie?
Pytam ponieważ "tuż za plecami" czekaj kolejnych 15 chętnych(potwierdzonych) i musimy się jakoś poukładać z niższymi ligami

Wszyscy jeszcze nie.
Ja napisalem, ze zamykam temat zgloszen z koncem wrzesnia, ale postaram sie scignac opieszalych, coby sie zdeklarowali i pozwolili Wam dzialac.

Do potwierdzenia mam jeszcze:
- Kuriana
- Artura
- Masona
- Wojtka

Bede na biezaco informowac, jezeli zlapie potwierdzenia.

Pozdr

Data: 2009-09-15 02:37:39
Autor: Mason
fb1 - ruszamy! (potwierdzenia)
On 15 Wrz, 08:26, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> [...]

- Masona
- Wojtka

Bede na biezaco informowac, jezeli zlapie potwierdzenia.

Heja,

Potwierdzam udzial :)

Data: 2009-09-15 11:43:55
Autor: s
fb1 - ruszamy! (potwierdzenia)
[...]

No to odbieraj maila, zapisuj sie do ligi, podaj numerek i okresl sie, czy termin 25go wieczorem Tobie pasuje na draft :-)

Pozdr

Data: 2009-09-21 22:26:22
Autor: wojtek
fb1 - ruszamy! (potwierdzenia)

"Mason" <mrachwaniec@gmail.com> wrote in message news:16b41921-cef2-45a5-b3e4-3125096fc289m20g2000vbp.googlegroups.com...
> [...]

- Masona
- Wojtka

Bede na biezaco informowac, jezeli zlapie potwierdzenia.

Potwierdzam udzial Wojtek szalone kefiry
pozdrawiam

Data: 2009-09-22 08:30:12
Autor: s
fb1 - ruszamy! (potwierdzenia)
[...]

Super.

Zostaje Kurian i Artur.
Nie wierze, zeby Kuriana nie dalo sie zlapac.
Bywa na prsku czesto, tylko pewnie ostatnio sie na mistrzostwach zasiedzial.

Czesc z Was ma pewnie namiary na Kuriana, jezeli macie GG - wrzuccie mi na priva, pls.

Gorzej z Arturem.
Maile powysylalem, brak odzewu, GG mi wcielo swego czasu.

Aha, i jeszcze temat numerkow. Losowanie robie od razu po ustaleniu skladu ligi tak, byscie mieli czas sie oswoic z wlasnym pickiem i dostosowac taktyke wybierania :-)
Jezeli ktos nie dosle w tym czasie numerka - biore ostatnia cyfre z daty posta potwierdzajacego (wiLQ cus sie burzyl ostatnio w tym temacie ale AFAIR jak zwykle nie mial racji, wiec git).

--

DRAFT!

Przypominam terminy mozliwe do zaklepania:
10 lub 11 pazdziernika.
18 pazdziernika (wiem, ze L'e protestowal)
24 i 25 pazdziernika.

Dodatkowo, tak sobie mysle... Moze jednak - 17.00? Wiem, nie zdazycie ochlonac po drafcie kiperka... ale... Rozwazmy plusy:
- termin wiekszosc z nas ma juz zaklepany,
- mozemy pomyslec o drafcie czesciowo live - umowic sie u kogos albo nawet w jakiejs kafejce i trash talkowac glosno. Co Wy na to?

Godzina, powiedzmy, taka sama - 21.00

Piszcie, ktore terminy preferujecie, a ktore sa dla Was absolutnie wykluczone.

Aha - i tak mnie natchnal glos Wojtka... Moze faktycznie skorzystac z popupa Yahoo zamiast IRCa? Ja wiem, tradycja, ale jak tak sobie mock draftuje to widze, ze narzedzie dziala calkiem sprawnie, jest miejsce na dyskusje, wszystko w zwartym okienku.

Jedyny minus - wszyscy musza byc online, tam sie pewnie 'z listy' brac nie da.

Pozdr

Data: 2009-09-21 23:46:30
Autor: L'e-szczur
fb1 - ruszamy! (potwierdzenia)
On 22 Wrz, 08:30, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
Gorzej z Arturem.
Maile powysylalem, brak odzewu, GG mi wcielo swego czasu.

Artur Z.? Chyba mam na niego namiary w domu.

DRAFT!

Przypominam terminy mozliwe do zaklepania:
10 lub 11 pazdziernika.

Pasuje i pasuje.

18 pazdziernika (wiem, ze L'e protestowal)

To znaczy tak - nie chce Was stawiac pod sciana, ale chyba wole
zrezygnowac z FB1 w ogole niz dostawac zawodnikow z listy.

24 i 25 pazdziernika.

Pasuje i pasuje.

Dodatkowo, tak sobie mysle... Moze jednak - 17.00? Wiem, nie zdazycie
ochlonac po drafcie kiperka... ale... Rozwazmy plusy:
- termin wiekszosc z nas ma juz zaklepany,

Tak - na pojscie do knajpy. ;-)
Ala na dobra sprawe to daloby sie przeprowadzic. Sale mamy na caly
dzien, wiec mozemy siedziec do 20:00 bez wiekszych problemow i
pojechac z dwoma draftami za jednym posiedzeniem.
Polaczenie z netem bedzie przynajmniej na jednym kompie.
W sumie do zrobienia.
Minus jest taki, ze bedziemy po calym dniu złomotani jak bure kundle,
co moze skutkowac ciekawymi wyborami ;-)

Aha - i tak mnie natchnal glos Wojtka... Moze faktycznie skorzystac z
popupa Yahoo zamiast IRCa?

Mozna. Z zywymi trzeba isc naprzod. A tak co roku meczymy sie z
szukaniem instrukcji do irca, potem szukamy dzialajacych jeszcze
serwerow, łaczymy sie przez Turkmenistan. Bez seksu.

Ja wiem, tradycja, ale jak tak sobie mock
draftuje to widze, ze narzedzie dziala calkiem sprawnie, jest miejsce na
dyskusje, wszystko w zwartym okienku.

Yup. Jestem za.

Jedyny minus - wszyscy musza byc online, tam sie pewnie 'z listy' brac
nie da.

No to jeden zaloguje sie na dwa kompy.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-22 12:56:29
Autor: wiLQ
fb1 - ruszamy! (potwierdzenia)
[...]

Jestem przeciwny dwom draftom w jeden dzien. Gdyby to kogos obchodzilo ;-)

> Aha - i tak mnie natchnal glos Wojtka... Moze faktycznie skorzystac z
> popupa Yahoo zamiast IRCa?

Mozna. Z zywymi trzeba isc naprzod.

I piszesz to na grupie dyskusyjnej, a nie forum? Serio?
IMHO powinnismy kontynuowac tradycje i robic to na IRCu.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-09-22 04:00:01
Autor: L'e-szczur
fb1 - ruszamy! (potwierdzenia)
On 22 Wrz, 12:56, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

> co moze skutkowac ciekawymi wyborami ;-)

Jestem przeciwny dwom draftom w jeden dzien.

Mnie obchodzi. I popieram. Wole sie zrelaksowac przy piwie po drafcie
kipera niz szukac nowego momentum do kolejnego draftu ;-)

> Mozna. Z zywymi trzeba isc naprzod.

I piszesz to na grupie dyskusyjnej, a nie forum? Serio?
IMHO powinnismy kontynuowac tradycje i robic to na IRCu.

Grupa wbrew temu co twierdza niektorzy jeszcze nie jest trupem.
Na IRCu masz same boty i raz do roku 25 ziutków wypisujacych dziwne
nazwiska murzynow.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-22 13:10:32
Autor: wiLQ
fb1 - ruszamy! (potwierdzenia)
> [...]

Mnie obchodzi. I popieram. Wole sie zrelaksowac przy piwie po drafcie
kipera niz szukac nowego momentum do kolejnego draftu ;-)

Otoz to. Do tego druga burza umyslow w tym samym dniu moglaby wywolac
efekt cieplarniany glowy ;-)

> I piszesz to na grupie dyskusyjnej, a nie forum? Serio?
> IMHO powinnismy kontynuowac tradycje i robic to na IRCu.

Grupa wbrew temu co twierdza niektorzy jeszcze nie jest trupem.

Bo mamy paru hiperaktywnych grupowiczow.
A ogolnie grupy raczej traca na populacji niz zyskuja.

Na IRCu masz same boty i raz do roku 25 ziutków wypisujacych dziwne
nazwiska murzynow.

No i? To przeciez idealne warunki na przeprowadzenie draftu ;-P

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-09-22 13:14:57
Autor: s
fb1 - ruszamy! (potwierdzenia)
[...]

Co sie dzieje z grupami ogolnie, srednio mnie odchodzi.
Grunt, ze wybrane przeze mnie maja sie niezle.

A co do IRCa - nie idzie o nowoczesnosc na sile, tylko o funkcjonalnosc draftu na yahoo.
Mnie sie osobiscie podoba ze wzgledow, o ktorych pisalem.
I fakt, ze jest trendy nie ma tu nic do rzeczy.

Pozdr

Data: 2009-09-22 16:09:01
Autor: wiLQ
fb1 - ruszamy! (potwierdzenia)
s napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

A co do IRCa - nie idzie o nowoczesnosc na sile, tylko o funkcjonalnosc draftu na yahoo.
Mnie sie osobiscie podoba ze wzgledow, o ktorych pisalem.

Pisales tez "prawie mnie juz przekonales, by forsowac pomysl dla fb1"
takze ogolnie zamieszales ;-)

OK, tzn co oferuje Yahoo czego nie bedzie na IRCu?
Pisales o gotowych listach, ale gdy wszyscy beda to bez znaczenia.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-09-22 10:04:42
Autor: Jacenty
fb1 - ruszamy! (potwierdzenia)
a na ircu jest spis dostepnych graczy na bierzaco ? Pytam bo pierwszy
raz mam zamiar wziasc udzial w fb na ircu.

pozdrawiam
Jacek

Data: 2009-09-22 10:19:11
Autor: Lucas
fb1 - ruszamy! (potwierdzenia)
Witam,
 chciałbym się przyłączyć do fb, więc byłbym wdzięczny gdyby ktoś
napisał dalsze instrukcje żebym mógł się zapisać.
Pozdrawiam
Lucas

Data: 2009-09-22 19:53:13
Autor: s
fb1 - ruszamy! (potwierdzenia)
Lucas pisze:
Witam,
 chciałbym się przyłączyć do fb, więc byłbym wdzięczny gdyby ktoś
napisał dalsze instrukcje żebym mógł się zapisać.

Zglos sie w watku dla fb2/fb3, zeby tak chlopaki mieli wszystko pod reka.
Wystarczy, ze napiszesz posta w odpowiedzi, w ktorym zadeklarujesz chec gry.

Na instrukcje trzeba poczekac, bo jeszcze sie ligi nie uformowaly.

Pozdr

Data: 2009-09-22 19:51:32
Autor: s
fb1 - ruszamy! (potwierdzenia)
[...]

W czym namieszalem?
Prawda to.
Prawie mnie przekonal, zeby forsowac.
Ale przekonal dostatecznie, zeby proponowac :-P

OK, tzn co oferuje Yahoo czego nie bedzie na IRCu?
Pisales o gotowych listach, ale gdy wszyscy beda to bez znaczenia.

A kiedy oststnio wszyscy byli?
Zwlaszcza przez caly draft?

Wygoda.
Wiesz, kto zszedl, kto zostal, nie musisz odhaczac w excelu
Sztywny czas na wybor, co dla niektorych jest minusem, ale dla mnie wrecz przeciwnie.

Zreszta, rusz zadek i sam zobacz.

Pozdr

Data: 2009-09-23 00:24:28
Autor: wiLQ
fb1 - ruszamy! (potwierdzenia)
> [...]

> OK, tzn co oferuje Yahoo czego nie bedzie na IRCu?
> Pisales o gotowych listach, ale gdy wszyscy beda to bez znaczenia.

Sluszna uwaga...

Wygoda.
Wiesz, kto zszedl, kto zostal, nie musisz odhaczac w excelu
Sztywny czas na wybor, co dla niektorych jest minusem, ale dla mnie wrecz przeciwnie.

... i wlasnie zrozumialem roznice pogladow. Ot czesto draftowales za
kogos innego... OK, nie bede sie upieral przy IRCu (choc wciaz na niego
oddaje swoj glos gdyby w taki sposob miala zapasc decyzja).

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-09-22 13:01:19
Autor: s
fb1 - ruszamy! (potwierdzenia)

Jestem przeciwny dwom draftom w jeden dzien. Gdyby to kogos obchodzilo ;-)

A skad...

[...]

OK, wrzucam na lige temat do omowienia.
Zaglosujcie.

Aha, Wojtek potwierdzil wg mojego czytnika o 8:51, wiec jezeli nie podesle numerka - dostaje jedynke.

Jezeli Artur nie potwierdzi, pewnie od Mariusza numerek wydebie, jezeli nie - dostanie 7 (16:27)

Pozdr

Data: 2009-09-21 23:51:34
Autor: Wojtek
fb1 - ruszamy! (potwierdzenia)
[...]

Da się brać z listy, ale jak już wiesz z wątku fb2, na wybór jest
tylko 90 sek. :(
"You have 90 seconds to select a player. If you don't draft within the
allotted time, the computer automatically gives you a player based on
your queued list, pre-rankings, or our default ratings if you haven't
queued players or submitted your own rankings list"

pzdr - Wojtek

Data: 2009-09-22 09:03:02
Autor: s
fb1 - ruszamy! (potwierdzenia)
Wojtek pisze:
[...]

Spoko, dla dswiadczonych managos i 30 sekund nadto jest :-)

Pozdr

Data: 2009-09-22 01:46:40
Autor: Mason
fb1 - ruszamy! (potwierdzenia)
Heja

Odnosnie draftu to mi niezbyt pasuje zarowno 24 jak i 25 pazdziernika.
Zdecydowanie wolalbym np 11 w niedziele lub 17 zaraz po keeperku o
godz 17 czy 18. I tak pewnie w wawie na noc sie zatrzymam.

Rowniez nie chce naciskac (bo juz draft FB Best udalo mi sie ustawic w
dobrym dla mnie termine ;) wiec jesli jednak padnie na 24 czy 25 to
dam liste Slawkowi bo wiem, ze dla mnie wybierze lepiej niz dla
siebie :D

Pzdr
Mason

Data: 2009-09-22 10:56:29
Autor: Rasheed
fb1 - ruszamy! (potwierdzenia)
"s" <s@krzak.wp.pl> wrote in message news:h99qoq$11q$1inews.gazeta.pl...

DRAFT!

Przypominam terminy mozliwe do zaklepania:
10 lub 11 pazdziernika.
18 pazdziernika (wiem, ze L'e protestowal)
24 i 25 pazdziernika.

Masonowi nie pasuje 24 i 25, L'e 18, wiec jestem za 10 i 11.

[...]

U mnie 17 odpada, po drafcie keepera juz jestem konkretnie ustawiony.

[...]

No niby spoko, bedzie tylko lipa jak kogos rozlaczy, ale w sumie tez jest rozwiazanie ze mozna przygotowac sobie mini liste z boku, i wtedy automat bedzie bral wg niej.

Data: 2009-09-22 11:09:13
Autor: s
fb1 - ruszamy! (potwierdzenia)

No niby spoko, bedzie tylko lipa jak kogos rozlaczy, ale w sumie tez jest rozwiazanie ze mozna przygotowac sobie mini liste z boku, i wtedy automat bedzie bral wg niej.

No wlasnie.
Tutaj, gdy ktos sie rozlaczy - yahoo zna jego liste i wybiera za pechowca, skutkiem czego nikt z pozostalych nie musi sie klopotac cudzymi listami.
W kazdym tez momencie mozna ponownie odpalic okienko i wracasz od razu do akcji, bez pytania, kto poszedl, bo masz to wypunktowane.
Podobnie, jak pozostalych do wziecia graczy.

Jedyny dykks to taki, ze trzeba by znac id i hasla osob planowo nieobecnych, za nich sie zalogowac i wpisac ich listy, ale to jest pewnie do zrobienia.

Czyli co, 11 pazdziernika, godzina 21?

Tym bardziej nalezy sie sprezac z organizacja, losowaniem itd.

Pozdr

Data: 2009-09-22 12:50:17
Autor: wiLQ
fb1 - ruszamy! (potwierdzenia)
Rasheed napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Przypominam terminy mozliwe do zaklepania:
> 10 lub 11 pazdziernika.
> 18 pazdziernika (wiem, ze L'e protestowal)
> 24 i 25 pazdziernika.

Masonowi nie pasuje 24 i 25, L'e 18, wiec jestem za 10 i 11.
 Tzn przeprowadzenie tego w tygodniu juz zostalo odrzucone? Bo jak pisalem nie jestem fanem wczesnych draftow... a zanosi sie na to,
ze w tym roku beda az dwa takowe ;-(

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-09-22 11:10:07
Autor: Rasheed
fb1 - ruszamy! (potwierdzenia)
[...]

Juz rozmawialem z Kurianem gra dalej

Rasheed

Data: 2009-09-22 12:48:40
Autor: wiLQ
fb1 - ruszamy! (potwierdzenia)
[...]

Hmmm, OK, czesto sie czepiam, ale to nie znaczy, ze trzeba wszystko
zwalac na mnie ;-) BTW, chyba najpierw powinienes opublikowac liste co
do ktorej beda te numerki czy ta lista sa standings z zeszlego roku?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-09-22 12:57:57
Autor: s
fb1 - ruszamy! (potwierdzenia)
wiLQ pisze:
[...]

?
A na kogo?

BTW, chyba najpierw powinienes opublikowac liste co
do ktorej beda te numerki czy ta lista sa standings z zeszlego roku?

Standings z zeszlego roku + awansujacy w kolejnosci rankingowej.

Czyli standardowo.

[...]
9 Szczepan
10 Rasheed

Widzialem w innym poscie, ze nalegasz na termin w tygodniu.
Wolalbym weekend, ale nie krepuj sie - dorzuc proponowany termin do tych, ktore zaproponowalem ja.
Ja sie dostosuje, jezeli pozostalym tez bedzie pasowac - kein problem.

Tylko nie poniedzialek, bo mam sparringi.

Pozdr

Data: 2009-09-22 13:06:11
Autor: wiLQ
fb1 - ruszamy! (potwierdzenia)
s napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Hmmm, OK, czesto sie czepiam, ale to nie znaczy, ze trzeba wszystko
> zwalac na mnie ;-) ?
A na kogo?

Najlepiej na winnych ;-)

[...]

No to poniedzialek wywalmy. To zostawialoby wtorek 20.10, sroda 21.10,
czwartek 22.10 i ewentualnie piatek 23.10, teraz trzebaby sie dowiedziec
kogo nie bedzie wieczorem w domu w w/w dniach. Gdyby to bylo mozliwe
moglibysmy zaczac o 20, tak by skonczyc draft przed polnoca. --
pzdr
wiLQ

Data: 2009-09-22 13:12:24
Autor: s
fb1 - ruszamy! (potwierdzenia)
Hmmm, OK, czesto sie czepiam, ale to nie znaczy, ze trzeba wszystko
zwalac na mnie ;-)
?
A na kogo?

Najlepiej na winnych ;-)

Eeee tam.
Nie po to wymyslono instytucje kozla ofiarnego, zeby teraz na winnych zrzucac.

[...]

Prawie jestem pewien, ze 23 Mason bedzie juz w drodze na slub.

Pozdr

Data: 2009-09-22 22:39:18
Autor: Mason
fb1 - ruszamy! (potwierdzenia)
[...]

A na przyklad 26 pazdziernika  (poniedzialek) jakos wieczorem kolo 20? Z tego co pamietam draft online nie trwa dluzej niz 3 godziny.

Data: 2009-09-22 20:14:26
Autor: wojtek g
fb1 - ruszamy! (potwierdzenia)

"Mason" <mason@_tnijto_op.pl> wrote in message news:h9bg69$io$1news.onet.pl...
[...]

jesli chodzi o mnie wolalbym termin weekendowy choc nie wykluczam piatkow a tak w weekend godziny popoludniowe lub wieczorne
pzodro

Data: 2009-09-23 08:21:37
Autor: s
fb1 - ruszamy! (potwierdzenia)
A na przyklad 26 pazdziernika  (poniedzialek) jakos wieczorem kolo 20? Z tego co pamietam draft online nie trwa dluzej niz 3 godziny.

Oj, nie.
Poniedzialki mam na lekcje zarezerwowane, poza tym - 26 to hardcore, bo jezeli cos sie wykrzaczy, to lezymy i kwiczymy bez zadnego terminu zapasowego.

Pozdr

Data: 2009-09-22 11:20:23
Autor: s
fb1 - ruszamy! (potwierdzenia)
[...]

Kurian potwierdzil.

Zostaje zatem Artur.
Jezeli nie potwierdzi - gramy z Mariuszem.

Pozdr

Data: 2009-09-28 14:21:57
Autor: s
fb1 - ruszamy!

[...]

Ok, Artur potwierdzil.

Zatem fb1 mamy zamknieta, fb2/3 moga sie organizowac.
Za chwile zrobie losowanie :-)

Pozdr

Data: 2009-09-28 05:24:23
Autor: L'e-szczur
fb1 - ruszamy!
On 28 Wrz, 14:21, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> [...]

> 1.             Florida Pensioners      36629.40
> 2.           Menele Nowa Huta     36414.40
> 3.           Flaming Lips     34895.50
> 4.           Szalone kefiry     34343.00
> 5.           Get Me Out Of Here     34111.40
> 6.           Gone with the wind!     33081.20
> 7.           Draftless     32960.10
> 8.           Bytkow Jazz     32610.60
> -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
> 9.           No Limit Soldiers     32007.10
> 10.           Wschowa Suns     30901.00

Ok, Artur potwierdzil.

Zatem fb1 mamy zamknieta, fb2/3 moga sie organizowac.

Tylko zrob je dla mnie lepiej niz w Lidze Ekspertow. Bo sie zalamie.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-28 14:31:29
Autor: s
fb1 - ruszamy!
Zatem fb1 mamy zamknieta, fb2/3 moga sie organizowac.
Za chwile zrobie losowanie :-)

Tylko zrob je dla mnie lepiej niz w Lidze Ekspertow. Bo sie zalamie.

Twoje zyczenie jest dla mnie rozkazem.
Masz najlepszy mozliwy pick.

Pozdr

Data: 2009-09-28 05:38:08
Autor: L'e-szczur
fb1 - ruszamy!
On 28 Wrz, 14:31, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> Tylko zrob je dla mnie lepiej niz w Lidze Ekspertow. Bo sie zalamie.

Twoje zyczenie jest dla mnie rozkazem.
Masz najlepszy mozliwy pick.

Fakt - brak tylematu to podstawa :-)

Data: 2009-09-29 15:46:44
Autor: wiLQ
fb1 - ruszamy!

Twoje zyczenie jest dla mnie rozkazem.

Taaak? L'e, popros go o pare roznych spraw w keeperze ;-)

--
pzdr
wiLQ

fb1 - ruszamy!