fb1 - ruszamy!

Data: 2009-09-09 01:38:23
Autor: L'e-szczur
fb1 - ruszamy!
On 9 Wrz, 10:16, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
Hello,

Yahoo otworzyl swoje wrota, wiec pora zalozyc fb1 tak, zeby fb2 (a moze
i fb3??) zdazyla tez sie zorganizowac.

http://basketball.fantasysports.yahoo.com/league/prsk_fb1

Draft - mamy juz zaklepany 17go na kiperka.
Zatem moze byc 18go (na upartego nawet 17 wieczor, jezeli chcemy miec
wszystko z glowy za jednym zamachem).

18 to niedziela wiec dla mnie odpada. Bede wracal do Bazylei, a
samolot mam o 19:45 i w chacie jestem okolo 23.
Popronuje tydzien wczesniej - piatek, sobota czy niedziela - bez
roznicy. Troche wczesnie, ale co zrobic.

PS. Sa glosy, by nasze ligi przeniesc na PASPN, czyli sila rzeczy
odswiezyc troche formule. Chetnie poznam Wasza opinie.

FB1 powinno isc utartym trybem do chwili az nie przetestujemy innych
opcyj. Na PASPN gra kilku z nas i potraktujmy to jak lige na ESPN rok
temu w kiperze. Zorientujmy sie co i jak i pomyslmy o zmianie za
rok.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-09 23:23:01
Autor: wiLQ
fb1 - ruszamy!
L'e-szczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]

Popronuje tydzien wczesniej - piatek, sobota czy niedziela - bez
roznicy. Troche wczesnie, ale co zrobic.

Oj nie, nie tak wczesnie. A w jakis dzien powszedni po drafcie keepera nie da rady tego zrobic?

> [...]

FB1 powinno isc utartym trybem do chwili az nie przetestujemy innych
opcyj. Na PASPN gra kilku z nas i potraktujmy to jak lige na ESPN rok

Lepiej bysmy potraktowali ja zupelnie inaczej niz ESPN tzn np cos
faktycznie potestowali, a nie zmyli sie po tygodniu...

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-09-10 08:50:46
Autor: s
fb1 - ruszamy!
Popronuje tydzien wczesniej - piatek, sobota czy niedziela - bez
roznicy. Troche wczesnie, ale co zrobic.

Oj nie, nie tak wczesnie. A w jakis dzien powszedni po drafcie keepera nie da rady tego zrobic?

Mozna sprobowac, choc pewnie weekend bylby bezpieczniejszy.
Generalnie, trzeba scignac Masona i poznac jego rozklad jazdy na ten weekend, kiedy to bedzie balowal.

[...]

Nie planuje sie zmywac, skoro juz zapisalem sie do ligi.
Ba, nawet tam calkiem jestem zadowolony z moich poczynan (poki co, przynajmniej) :-)

Pozdr

Data: 2009-09-10 23:01:47
Autor: wiLQ
fb1 - ruszamy!
s napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]

Generalnie, trzeba scignac Masona i poznac jego rozklad jazdy na ten weekend, kiedy to bedzie balowal.

Ze niby ma szanse na wytrzezwienie do niedzieli wieczor? ;-) Wydaje mi
sie to watpliwe zalozenie takze tym bardziej sugerowalbym w tygodniu.

Przeciez do ESPN tez sie zapisales ;-P

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-09-10 23:09:02
Autor: s
fb1 - ruszamy!
wiLQ pisze:
[...]

Taaa, bo masz inny rytm dnia tygodniowego.
Coz.. zobaczymy.

[...]

ESPN to byla jedna z platform ligi, nie liga jako taka.
A prowadzenie rownolegle dwoch platform uznalem, na dluzsza mete, za wyjatkowo upierdliwe.

PASPN identyfikuje z liga bezposrednio.

Pozdr

fb1 - ruszamy!