fb1 - wyniki draftu

Data: 2009-09-28 14:43:48
Autor: s
fb1 - wyniki draftu
Jak zwykle prosze o korekte, jezeli gdzies sie rabnalem.
Tym bardziej prosze, bo losowanie ewidentnie poszlo po mojej mysli, wiec sami wiecie - rozumiecie.

kolejnosc przeddraftowa, jak juz pisalem, wygladala tak (obok numerki zadeklarowane przez managos):

1. Florida Pensioners (1)
2. Menele Nowa Huta (6)
3. Flamming Lips (9)
4. Szalone Kefiry (4)
5. Get Me Out of Here (6)
6. Gone with the Wind (3)
7. Draftless (5)
8. Bytkow Jazz (3)
9. Szczepan (1)
10. Rasheed (3)

Suma numerkow: 41.
Odliczanie.
41-szy to ja!
Czyli:

#1 Florida Pensioners

reszta z 41/9 to 5 - piaty gracz z pozostalych to L'e, czyli:

#2 Gone with the wind, czy jak tam ta swoja trzodke L;e teraz nazwie.

reszta z 41/8 to 1 - pierwszy z pozostalych to Mason, czyli:

#3 Menele Nowa Huta...

.... i dalej:

#4 - Szczepan
#5 - Bytkow Jazz (Kurian)
#6 - Flamming Lips (Striker)
#7 - Szalone Kefiry (Wojtek G)
#8 - Draftless (Artur)
#9 - Get Me Out of Here (wiLQ)
#10 - Rasheed (wiem, ze chlopak lubi ten pick ;-))

Co do platformy - prawie juz jestem pewny, ze bierzemy na yahoo.
Artur od razu sie zastrzega, ze pewnie bedzie brac z listy, bo proponowane przez nas terminy mu nie leza. A kto wie, czy nie znajdzie nasladowcow.

Pozostaje tylko ustalic termin draftu.
Jezeli nic konkretnego nie zostanie ustalone w temacie ewentualnego dnia roboczego (jak sugerowal wiLQ), to zostaje 11ty o godz 23.00

Pozdr

Data: 2009-09-28 05:56:05
Autor: L'e-szczur
fb1 - wyniki draftu
#1 Florida Pensioners

reszta z 41/9 to 5 - piaty gracz z pozostalych to L'e, czyli:

#2 Gone with the wind, czy jak tam ta swoja trzodke L;e teraz nazwie.

Wkurza mnie, ze bede wybierał zaraz po Tobie. Widze potencjalne zrodlo
frustracji ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-28 15:00:38
Autor: s
fb1 - wyniki draftu
#2 Gone with the wind, czy jak tam ta swoja trzodke L;e teraz nazwie.

Wkurza mnie, ze bede wybierał zaraz po Tobie. Widze potencjalne zrodlo
frustracji ;-)

No i wez takiemu idz na reke ;-(

Pozdr

Data: 2009-09-28 14:47:19
Autor: s
fb1 - wyniki losowania, nie draftu, w morde

Pozostaje tylko ustalic termin draftu.
Jezeli nic konkretnego nie zostanie ustalone w temacie ewentualnego dnia roboczego (jak sugerowal wiLQ), to zostaje 11ty o godz 23.00

21.00, nie 23.00, rzecz jasna.
Tak sie podkrecilem, ze namieszalem w godzinie i w tytule:-)

Pozdr

Data: 2009-09-28 15:14:06
Autor: s
s pisze:

[...]

Eeeech, yahoo nie pozwala wybrac 3 PM czasu wschodniego, wiec, jak rozumiem, 21 nie wchodzi w gre.

Ustawilem zatem na 22 (4 PM), skoro na yahoo draft idzie sprawnie, nie bedzie problemu.
Chyba, ze ktos ma doswiadczenie w tym temacie i mnie poratuje jakas rada...

Poki co - oficjalnie osiadczam, ze draft 11 pazdziernika o godz. 22 na yahoo, mozecie juz edytowac listy, coby w razie draki nie miec graczy dobieranych wg ranku yahoo..

Pozdr

Data: 2009-09-28 06:47:24
Autor: Mason
fb1 - wyniki losowania, nie draftu, w morde
Eeeech, yahoo nie pozwala wybrac 3 PM czasu wschodniego, wiec, jak
rozumiem, 21 nie wchodzi w gre.

Nie bardzo rozumiem dlaczego, przeciez zawsze draftowalismy kiedy
chcielismy a byly to rozne godziny.

[...]

Termin mi jak najbardziej pasuje choc godzina moglaby byc nieco
wczesniejsza, tak 20-21. Ale jesli bedzie to 22 to tez dam rade, jakas
nocna kafejke internetowa znajde :D

Data: 2009-09-28 15:53:58
Autor: s
Mason pisze:
Eeeech, yahoo nie pozwala wybrac 3 PM czasu wschodniego, wiec, jak
rozumiem, 21 nie wchodzi w gre.

Nie bardzo rozumiem dlaczego, przeciez zawsze draftowalismy kiedy
chcielismy a byly to rozne godziny.

No dynks polega na tym, ze teraz idzie draft przez narzedzie yahoo, nie IRCa.
A narzedzie yahoo udostepnia godziny poranne/poludniowe, a wieczorne sa dopiero od 4PM ET.

Termin mi jak najbardziej pasuje choc godzina moglaby byc nieco
wczesniejsza, tak 20-21. Ale jesli bedzie to 22 to tez dam rade, jakas
nocna kafejke internetowa znajde :D

Dasz rade, chocby z tego wzgledu, ze skoro draftujemy przez yahoo - spokojnie zaoszczedzimy godzinke podczas samego draftu.
Bedzie sztywny, krotki czas na wybor, nie bedzie balaganu typu pytania o dostepnosc gracza itp.

Jeszcze raz zachecam wszystkich do testowania narzedzia przy okazji codziennych mock draftow (zakladam, ze to ten sam interfejs).

Pozdr

Data: 2009-09-28 06:51:04
Autor: L'e-szczur
On 28 Wrz, 15:14, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
s pisze:

> 21.00, nie 23.00, rzecz jasna.
> Tak sie podkrecilem, ze namieszalem w godzinie i w tytule:-)

Eeeech, yahoo nie pozwala wybrac 3 PM czasu wschodniego, wiec, jak
rozumiem, 21 nie wchodzi w gre.

A na stronie stoi jak byk: Your live online draft is set for Sun Oct
11 3:00pm CEST [ Add to My Calendar ], which is 12 days, 23 hours, and
10 minutes from now. Please arrive at least 10 minutes early since
your draft will start promptly at the assigned time

Moze wyjasnijmy sprawe zanim polowa z nas dostanie zawodnikow z
listy ;-)
W razie dalszych watpliwosci mysle, ze warto rozwazyc opcje z IRC'em.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-28 15:55:18
Autor: s
s pisze:

[...]

Your live online draft is set for Sun Oct 11 4:00pm EEST

Ty masz Central East.
7 godzin zurick.

Pozdr

Data: 2009-09-28 15:57:19
Autor: s
s pisze:

[...]

Albo Central Europe
No to juz w ogole bylby cyrk

Zerkne jeszcze raz i dam znac.

Pozdr

Data: 2009-09-28 16:00:27
Autor: s
[...]

Teraz ustawilem tak, zeby odliczanie czasu sie zgadzalo... Do 21 szej.

Pls, zerknijcie u siebie.
Jakby co - oglosze jeszcze raz oficjalnie, ze o 21.00 :D

Pozdr

Data: 2009-09-28 23:29:30
Autor: wiLQ
L'e-szczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]

listy ;-)
W razie dalszych watpliwosci mysle, ze warto rozwazyc opcje z IRC'em.

Podsumujmy. Nie dosc, ze mamy sie dostosowac do ich ustawien czasowych
(to nie jest automat?! co to dla nich za roznica?!) czyli zaczac za
pozno dla nas to jeszcze pobawilem sie tym mock draftem i 2 minuty to
IMHO zdecydowanie za malo na przejrzenie swoich opcji w dalszej czesci
draftu. Mowie Wam, ze na Yahoo to bedzie katastrofa i wyjdzie masa
pickow z automatu, na ktore kazdy GM bedzie wkurzony. A na dokladke czat
mi kompletnie nie przypadl do gustu, wiec lepiej draftujmy na IRCu.
Ladnie prosze ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-09-29 08:31:27
Autor: s
wiLQ pisze:
[...]

Ten problem jest, jak rozumiem, zalatwiony.

dla nas to jeszcze pobawilem sie tym mock draftem i 2 minuty to
IMHO zdecydowanie za malo na przejrzenie swoich opcji w dalszej czesci
draftu.

Alez Ty bedziesz miec wiecej niz 2 minuty. Bedziesz miec pewnie kolo 20 na wybor dwoch targetow.
Masa czasu!
A ze czesc z preferowanych bedzie znikac przed Twoim pickiem? Nic to, Ty czesto sie skarzyles, ze zostawalo Ci zbyt wiele opcji do wyboru przy Twojej kolejce.

No i pamietaj, ze to fp. Nie musisz liczyc kombinacji, ot, dobierasz pozycje i spodziewana wg Twoich szacunkow produkcje.

Mowie Wam, ze na Yahoo to bedzie katastrofa i wyjdzie masa
pickow z automatu, na ktore kazdy GM bedzie wkurzony. A na dokladke czat
mi kompletnie nie przypadl do gustu,

A czymze to okienko rozni sie od ircowego?

wiec lepiej draftujmy na IRCu.
Ladnie prosze ;-)

I, rozumiem, gotow jestes wziac jeden ekstra pliczek na glowe i wybierac za nieobecnych?
I nadal jestes przekonany, ze wowczas na ircu, nawet przy luzniejszym podejsciu do timeoutow bedziesz miec wiekszy komfort?

Ja dopisze jeszcze cos od siebie - bardzo mozliwe, ze bede w tym roku bral, korzystajac z jakigos bardzo dziadoskiego lacza. Byc moze nie ja jeden. Pamietam, ile sil kosztowal powrot do wzglednej swiadmosoci i operatywnosci po tym, jak IRC mnie wywalil.
Tu odpalasz okienko po raz kolejny lub odswiezasz stare, ktore stracilo polaczenie. I od razu masz dostep do stanu faktycznego, wiesz, kto poszedl, kto teraz bierze.
Jak dla mnie - pelen komfort.

Pozdr

Data: 2009-09-29 13:32:26
Autor: wiLQ
s napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]
> draftu. Alez Ty bedziesz miec wiecej niz 2 minuty. Bedziesz miec pewnie kolo 20 na wybor dwoch targetow. Masa czasu!

Dwoch targetow... nie majac pojecia kogo wybiora inni. Super.
Przeciez w daszlej czesci draftu to czysta zgadywanka.
No i wybory IMHO nie sa w prozni, trzeba reagowac na to co robia inni.

A ze czesc z preferowanych bedzie znikac przed Twoim pickiem? Nic to, Ty czesto sie skarzyles, ze zostawalo Ci zbyt wiele opcji do wyboru przy Twojej kolejce.

Przy tej liscie tym bardziej bedzie to problem.

> Mowie Wam, ze na Yahoo to bedzie katastrofa i wyjdzie masa
> pickow z automatu, na ktore kazdy GM bedzie wkurzony. A na dokladke czat
> mi kompletnie nie przypadl do gustu,

A czymze to okienko rozni sie od ircowego?

Jest mniejsze i nie mozna zmieniac zadnych ustawien ergo mniej czytelne.

> wiec lepiej draftujmy na IRCu.
> Ladnie prosze ;-)

I, rozumiem, gotow jestes wziac jeden ekstra pliczek na glowe i wybierac za nieobecnych?

Jesli mialbym wybierac z listy patrzac tylko pod katem pozycji to nie
widze problemu. Z drugiej strony Artur jest tuz przede mna.

I nadal jestes przekonany, ze wowczas na ircu, nawet przy luzniejszym podejsciu do timeoutow bedziesz miec wiekszy komfort?

Tak...

[...]

Coz, jak widac komfort ma rozne oblicza. Nic to. Zobaczymy. W koncu moge sie mylic i wyjdzie to swietnie.
BTW, jako komisz w razie czego mozesz zatrzymac ten licznik na yahoo?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-09-30 10:58:31
Autor: Szczepan Radzki
wiLQ pisze:
[...]

Nie zgodzę się. Draftowałem live na jaśku i wypadło bardzo dobrze. Trzeba tylko pilnować czasówki i koncentrować się na drafcie a nie niczym pobocznym.

Szczepan Radzki

Data: 2009-09-30 11:04:12
Autor: lorak
Szczepan Radzki pisze:
wiLQ pisze:
[...]

u Wilqa mamy chyba do czynienia z typowym lękiem przed nieznanym ;)
ale naprawdę Wilqu, jeśli się przygotujesz do draftu, to nie ma ani jednego aspektu, w którym IRC byłby lepszy.

Data: 2009-09-30 11:12:00
Autor: s
[...]

wiLQ i przygotowanie do draftu?
No co Ty!

Za to bardzo mnie zaintrygowala uwaga, ze wiLQ planuje reagowac przy swoich wyborach ligi fp na decyzje konkurencji w sposob bardziej wyrafinowany, nizli tylko skreslenie zawodnika z listy dostepnych :-)

Pozdr

Data: 2009-09-30 02:17:39
Autor: L'e-szczur
On 30 Wrz, 11:12, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> [...]

swoich wyborach ligi fp na decyzje konkurencji w sposob bardziej
wyrafinowany, nizli tylko skreslenie zawodnika z listy dostepnych :-)

Mysle, ze chodzi tu o dodawanie na czacie wyrafinowanych i
uszczypliwych komentarzy typu "ooooo", lub "aaaaa" ewentualnie
"eeeee".
Decyzja ktorego z nich w danej sytuacji uzyc moze byc bardzo
czasochłonna :D

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-30 14:48:56
Autor: wiLQ
> [...]

"eeeee".
Decyzja ktorego z nich w danej sytuacji uzyc moze byc bardzo

Kombinuj dalej ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-09-30 14:45:56
Autor: wiLQ
lorak napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Nie zgodzę się. Draftowałem live na jaśku i wypadło bardzo dobrze. u Wilqa mamy chyba do czynienia z typowym lękiem przed nieznanym ;)

Bez jaj, predzej zwalilbym to na nostalgie za IRCem gdy ostatnimi czasy
draft byl jedyna dobra okazja by z niego korzystac.

Ale skoro o leku przed nieznanym mowa to mam pytanie: probowal ktos
wydraftowac druzyne, ktora sprawila Yahoo klopot z przypisaniem pozycji?

ale naprawdę Wilqu, jeśli się przygotujesz do draftu, to nie ma ani jednego aspektu, w którym IRC byłby lepszy.

Prosze Cie, jestem przekonany, ze dyskusje spadna o minimum polowe. --
pzdr
wiLQ

Data: 2009-09-30 07:41:29
Autor: L'e-szczur
On 30 Wrz, 14:45, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
Ale skoro o leku przed nieznanym mowa to mam pytanie: probowal ktos
wydraftowac druzyne, ktora sprawila Yahoo klopot z przypisaniem pozycji?

Nie ma problemu. Po prostu dostajesz kolejnego Bencha.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-30 14:41:49
Autor: wiLQ
Szczepan Radzki napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Nie zgodzę się. Draftowałem live na jaśku i wypadło bardzo dobrze. Trzeba tylko pilnować czasówki i koncentrować się na drafcie a nie niczym pobocznym.

... takim jak dyskusje z innymi GMami. Bomba.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-09-30 15:00:15
Autor: s
fb1 - wyniki losowania, nie draftu, w morde

.. takim jak dyskusje z innymi GMami. Bomba.

Kein problem.
Na potrzeby dyskusji mozna kanal IRCa otworzyc.

Na boku.

Kto sobie bedzie zyczyl szerokich dyskusji, moze tam wejsc.
Pogadac przed, w trakcie i po drafcie.

Ale to juz poza mna - wiLQ, odpalisz?

Pozdr

Data: 2009-09-30 15:05:31
Autor: wiLQ
> [...]

Na potrzeby dyskusji mozna kanal IRCa otworzyc.

Na boku.

Kto sobie bedzie zyczyl szerokich dyskusji, moze tam wejsc.

Toz nie w tym tkwi problem. Jak Szczepan slusznie zauwazyl przy takich
limitach czasowych nic innego nie mozna robic.
A sam ze soba moga podyskutowac i bez IRCa ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-09-30 16:03:59
Autor: Szczepan Radzki
wiLQ pisze:
[...]

To chodzi Ci w końcu o brak czasu, przypadkowe wybory, brak rozmowy czy co? Draftowałeś kiedyś na yahoo? Ja tak i uważam, że to bardzo dobre narzędzie. Nikt poza tym nie broni odpalić irca, gdzie będzie toczyła się dyskusja.

Szczepan Radzki

Data: 2009-10-03 16:14:08
Autor: s
fb1 - wyniki losowania, nie draftu, w morde
Nie zgodzę się. Draftowałem live na jaśku i wypadło bardzo dobrze. Trzeba tylko pilnować czasówki i koncentrować się na drafcie a nie niczym pobocznym.

O, skoro draftowales, to pewnie pomozesz przy kolejnym dylemacie, jaki mi sie nasunal:

Czy yahoo przy swoim narzedziu robi losowanie samodzielne, czy mozna ustawic?
Bo jezeli nasze poprzednie losowanie okaze sie psu na bude, to pewnie wraz z L'e zaczniemy laczyc sie z wiLQiem w sympatii do tradycji i zalet IRCa ;-)

Pozdr

Data: 2009-10-03 18:03:23
Autor: Szczepan Radzki
s pisze:
[...]

Zabij mnie, nie pamiętam. Wtedy chyba w FB3 grałem bodaj, może ktoś z grupowiczów pamięta jak to było. Nie ma tego nigdzie w opisie?

Proponuję takie oto rozwiązanie - jeśli Y! rozstawi samo, szybciorem przenosimy się na IRCa, więc niech każdy będzie gotowy.

Szczepan Radzki

Data: 2009-10-04 10:08:35
Autor: Gerard

Użytkownik "s" <s@krzak.wp.pl> napisał w wiadomości news:ha7m2o$87h$1inews.gazeta.pl...
[...]

AFAIR kolejność wybierania Yahoo losuje samodzielnie przed draftem, nie wiem tylko czy nie można tego zmienić [acz po co wam to?], nie byłem nigdy komiszem.

pozdr

Data: 2009-10-04 12:46:45
Autor: s
[...]

Hmm, jakby Ci to wytlumaczyc.
Po czesci dlatego, ze losowanie zostalo juz zrobione i upublicznione.
Po czesci dlatego, ze od tego czasu zaczalem analizowac picki z uwzglednieniem wlasnie takiego, a nie innego losowania.
Po czesci wreszcie dlatego, ze przyznaje subiektywnie, oswoilem sie juz z pierwszym wyborem. Nie mialbym nic przeciwko, gdybym w moim losowaniu od razu dostal gorzej. Gdyby teraz mialoby byc kolejne losowanie - poczulbym juz sie nieco pokrzywdzony.

Zrobilem tak:

Zalozylem lige testowa, id: 193218 , haslo: fb1_test
We wtorek o 21.00 draftuje ta liga.
Kto ma chec zobaczyc co i jak - zalozcie team i dolaczcie do testow.
Potem sie zbierzemy do kupy i zdecydujemy ostatecznie.

Pozdr

Data: 2009-10-04 17:09:50
Autor: Gerard

Użytkownik "s" <s@krzak.wp.pl> napisał w wiadomości news:ha9ua3$7el$1inews.gazeta.pl...
[...]

Sprawdziłem. Możesz to ustawić w commish tools -> draft management -> edit draft order & akp
Jesli nie to na 30 min przed draftem serwer automatycznie losuje kolejność.

pozdr

Data: 2009-10-04 10:28:00
Autor: Tomasz Waszczyński
On 4 Paź, 17:09, "Gerard" <gerar...@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]

draft order & akp
Jesli nie to na 30 min przed draftem serwer automatycznie losuje kolejność.

A jak z czasem na wybór? Półtorej minuty na sztywno czy można
ustawiać?

Pzdr. Washko

Data: 2009-10-05 00:43:52
Autor: Gerard

Użytkownik "Tomasz Waszczyński"  napisał w wiadomości news:f6e73d8a-03e0-4e1c-a16a-de710b6bad29k26g2000vbp.googlegroups.com...
A jak z czasem na wybór? Półtorej minuty na sztywno czy można ustawiać?

Nie widziałem takiej możliwości. Ale jeżeli wklepiesz sobie własną listę to wystarcza.

pozdr

Data: 2009-10-05 08:49:58
Autor: s
fb1 - wyniki losowania, nie draftu, w morde
Sprawdziłem. Możesz to ustawić w commish tools -> draft management -> edit draft order & akp
Jesli nie to na 30 min przed draftem serwer automatycznie losuje kolejność.

Dzieki wielkie!

A tak swoja droga - ogolnie coraz bardziej mi sie to narzedzie podoba.
Nie trzeba bedzie na przyszlosc blagac o numerki itd.

Chociaz, z innej beczki - milo bylo wiedziec wczesniej, z ktorym numerem bede brac, zawsze da sie jakos wstepna taktyke dopasowac...

Pozdr

Data: 2009-10-05 16:03:50
Autor: wiLQ
> [...]

Chociaz, z innej beczki - milo bylo wiedziec wczesniej, z ktorym numerem bede brac, zawsze da sie jakos wstepna taktyke dopasowac...

Otoz to. Coz, bedzie to ostry atak na przyzwyczajenia...
A propos, mozna dolaczyc jako obserwator do takiego draftowania?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-10-05 16:08:18
Autor: s
fb1 - wyniki losowania, nie draftu, w morde
Otoz to. Coz, bedzie to ostry atak na przyzwyczajenia...
A propos, mozna dolaczyc jako obserwator do takiego draftowania?

A co to za klopot?
Zaloz team w testowej i wejdz, bez wybierania.
Dostaniesz z rankingu, podyskutujesz, popatrzysz...

Pozdr

Data: 2009-10-05 08:29:13
Autor: L'e-szczur
On 5 Paź, 16:08, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> [...]

A co to za klopot?
Zaloz team w testowej i wejdz, bez wybierania.
Dostaniesz z rankingu, podyskutujesz, popatrzysz...

Pewnie wiLQ ma swoje typy w szafie pancernej, którą komisja Gier i
Zakładów otworzy na 15 minut przed draftem :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-10-05 21:29:52
Autor: wiLQ
> [...]

Pewnie wiLQ ma swoje typy w szafie pancernej, którą komisja Gier i
Zakładów otworzy na 15 minut przed draftem :-)

Taaa, na razie nie mam zadnych typow, wiec jesli juz to na 15 minut
przed draftem skoncze klecic ostateczny ranking ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-10-05 21:34:13
Autor: wiLQ
> [...]

A co to za klopot?
Zaloz team w testowej i wejdz, bez wybierania.
Dostaniesz z rankingu, podyskutujesz, popatrzysz...

Huh? Jak to "zaloz team"? Przeciez to juz nie bedzie obserwowanie, a
czynne branie udzialu [nawet jesli picki beda automatyczne].

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-10-06 00:00:20
Autor: s
wiLQ pisze:
[...]

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!
Zabierzcie go ode mnie!!!!!!!!!

Pozdr

Data: 2009-10-06 09:19:51
Autor: s
s pisze:
[...]

No i dupa.
Wczoraj przyszedl mail od yahoo, ze system cus nie moze mi draftu ustawic.
Ze niby jedna z mozliwych przyczyn jest, iz wybralem h2h i nieparzysta liczbe teamow, co jest bzdura, ale nic to.
W efekcie zamienili typ draftu na autopick.

Dzis wszedlem, by zmienic z powrotem i moge ustawic tylko na jutro :-(
Wiec draftu dzis nie bedzie, mam nadzieje, ze podobnego numeru ponownie nie uswiadczymy.

Pozdr

PS. A moze teamow jest za malo?
Dopisywac sie!

Data: 2009-09-28 14:53:10
Autor: Rasheed
fb1 - wyniki draftu
"s" <s@krzak.wp.pl> wrote in message news:h9qatc$f20$1inews.gazeta.pl...
Jak zwykle prosze o korekte, jezeli gdzies sie rabnalem.
Tym bardziej prosze, bo losowanie ewidentnie poszlo po mojej mysli, wiec sami wiecie - rozumiecie.

Nawet mi sie nie chce sprawdzac, pasuje mi to co mam.

Czy ja nie podawalem 2???

Suma numerkow: 41.
Odliczanie.
41-szy to ja!
Czyli:

#1 Florida Pensioners

reszta z 41/9 to 5 - piaty gracz z pozostalych to L'e, czyli:

#2 Gone with the wind, czy jak tam ta swoja trzodke L;e teraz nazwie.

To lepszy numer niz ten pierwszy. L'e gratuluje!! :)

#10 - Rasheed (wiem, ze chlopak lubi ten pick ;-))

No jasne!! Ktory to juz raz to nie pamietam, ale wiedzialem Slawek, ze na Ciebie to moge zawsze liczyc :)

Rasheed

Data: 2009-09-28 06:19:23
Autor: L'e-szczur
fb1 - wyniki draftu
On 28 Wrz, 14:53, "Rasheed" <rash...@vp.pl> wrote:
> [...]

Nawet mi sie nie chce sprawdzac, pasuje mi to co mam.

> kolejnosc przeddraftowa, jak juz pisalem, wygladala tak (obok numerki

Czy ja nie podawalem 2???

> [...]

> #10 - Rasheed (wiem, ze chlopak lubi ten pick ;-))

No jasne!! Ktory to juz raz to nie pamietam, ale wiedzialem Slawek, ze na

Teoretycznie najtrudniej jest brac z 6-7 pickiem i chyba jest to
zgodne z powszechnym doswiadczeniem. Najwiekszy spadek produktywnosci
jest wlasnie w pierwszych 7 pickach. Potem idzie juz w zasadzie
liniowo.

Pozdro

L'e-szczur

#1 Florida Pensioners
reszta z 41/9 to 5 - piaty gracz z pozostalych to L'e, czyli:
#2 Gone with the wind, czy jak tam ta swoja trzodke L;e teraz nazwie.
To lepszy numer niz ten pierwszy. L'e gratuluje!! :)

#10 - Rasheed (wiem, ze chlopak lubi ten pick ;-))
[...]

Ja swoim miejscem też nie do końca jestem zadowolony, zawsze lubiłem brać dwóch z rzędu, albo być w miejscu gdzie nie muszę za długo czekać na kolejny pick. Wolałbym miejsce wyżej w sytuacji 4, jako 7 miejsce niżej ;)

Ale najbardziej będzie mi brakowało chyba gry 13 zespołów, wiecie jaka to frajda, kiedy 30fp to fajny zawodnik?:)

Szczepan Radzki

Data: 2009-09-28 23:37:49
Autor: wiLQ
fb1 - wyniki draftu
Szczepan Radzki napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Ale najbardziej będzie mi brakowało chyba gry 13 zespołów, wiecie jaka to frajda, kiedy 30fp to fajny zawodnik?:)

Przeciez mogles zostac w FB2... :-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-09-30 11:02:59
Autor: Szczepan Radzki
fb1 - wyniki draftu
wiLQ pisze:
Szczepan Radzki napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Ale najbardziej będzie mi brakowało chyba gry 13 zespołów, wiecie jaka to frajda, kiedy 30fp to fajny zawodnik?:)

Przeciez mogles zostac w FB2... :-)

Albo powiększyć FB1 :)

Szczepan Radzki

Data: 2009-09-30 11:13:07
Autor: s
fb1 - wyniki draftu
Przeciez mogles zostac w FB2... :-)

Albo powiększyć FB1 :)

Gdy zawalisz draft, albo zlamie Ci sie gwiazda - docenisz zalety ligi 10   zespolowej :-)

Pozdr

Data: 2009-09-30 12:33:48
Autor: Szczepan Radzki
fb1 - wyniki draftu
s pisze:
Przeciez mogles zostac w FB2... :-)

Albo powiększyć FB1 :)

Gdy zawalisz draft, albo zlamie Ci sie gwiazda - docenisz zalety ligi 10  zespolowej :-)

Been there, done that.. ;)
Większa frajda w większej lidze. Poznajesz ziutka o nazwisku, którego nigdy w życiu nie słyszałeś i do tego staje się on Twoją lokomotywą:D

Szczepan Radzki

Data: 2009-09-30 03:48:06
Autor: L'e-szczur
fb1 - wyniki draftu
On 30 Wrz, 12:33, Szczepan Radzki <s.rad...@CUTTHIS.gmail.com> wrote:
s pisze:

> [...]

Większa frajda w większej lidze. Poznajesz ziutka o nazwisku, którego
nigdy w życiu nie słyszałeś i do tego staje się on Twoją lokomotywą:D

Rzeczywscie - nie ma to jak oprzec swoja druzyne na Maliku Allenie ;-)

Data: 2009-09-30 16:03:09
Autor: Szczepan Radzki
fb1 - wyniki draftu
s pisze:

[...]

A potem pisać, jakiej to perełki się nie wychwyciło ;)

Szczepan Radzki

Data: 2009-09-30 14:53:50
Autor: wiLQ
fb1 - wyniki draftu

Been there, done that.. ;)
Większa frajda w większej lidze.

Ja tam nie mam nic przeciwko eksperymentowaniu, wiec jesli powstanie
problem z organizacja FB3 przez brak komisza to stworzenie dwoch lig po
14-17 GMow moze sie okazac najlepszym rozwiazaniem.

Poznajesz ziutka o nazwisku, którego nigdy w życiu nie słyszałeś i do tego staje się on Twoją lokomotywą:D

Kogo konkretnie masz na mysli?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-09-30 15:26:57
Autor: s
fb1 - wyniki draftu
[...]

To aby nie Ty przed rokiem trules zadek, ze liczba teamow w lidze ma byc stala i koniec?
A co, jezeli za rok znow liczba uczestnikow drastycznie sie zmieni?

Aaaa, juz wieeeeeeeem! Nowego losowania sie zachcialo!

L'e twierdzi, ze zadnych zmian robic juz nie wolno...

Pozdr

Data: 2009-09-30 16:22:02
Autor: Rasheed
fb1 - wyniki draftu
"s" <s@krzak.wp.pl> wrote in message news:h9vm68$gkt$2inews.gazeta.pl...
[...]

Tez tak uwazam. Jesli jest mozliwosc utworzenia FB3(sam w takiej zaczynalem) to w FB2 takze powinno byc 10 teamow. W nastepnym roku bedzie FB4 :) Trzeba nad tym jakos panowac i trzymac renome poszczegolnych lig. W FB3 z pewnoscia znajdzie sie ktos kto sie tym wszystkim zajmie, moje GG: 922424 lub na maila i pisac/pytac smialo. POMOZEMY

Rasheed

Data: 2009-10-05 16:05:40
Autor: wiLQ
fb1 - wyniki draftu

> problem z organizacja FB3 przez brak komisza to stworzenie dwoch lig po
> 14-17 GMow moze sie okazac najlepszym rozwiazaniem.

To aby nie Ty przed rokiem trules zadek, ze liczba teamow w lidze ma byc stala i koniec?

Nie pamietam, ale staram sie byc elastyczny...

A co, jezeli za rok znow liczba uczestnikow drastycznie sie zmieni?

... wrocilibysmy do starego porzadku.
Przy okazji bylaby wieksza okazja do walki w dolnych rejonach tabeli bo
nie wiadomo by bylo ile osob spadnie...

Aaaa, juz wieeeeeeeem! Nowego losowania sie zachcialo!

Bez jaj, #9 jest calkiem fajna, jedynym minusem jest towarzystwo
Rasheeda, o ktorego wybory bede musial sie martwic ;-)

L'e twierdzi, ze zadnych zmian robic juz nie wolno...

A jak L'e tak twierdzi to ja juz nie mam nic do dodania ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-10-06 18:00:53
Autor: Rasheed
fb1 - wyniki draftu
"wiLQ" <NIE@spam.com> wrote in message news:hacu7f$927$1node2.news.atman.pl...

> [...]

Bez jaj, #9 jest calkiem fajna, jedynym minusem jest towarzystwo
Rasheeda, o ktorego wybory bede musial sie martwic ;-)

Spoko, kolejny raz powtarzam, biore tych ktorych lubie. :) Z pewnoscia nie bede Ci przeszkadzal.

Rasheed

Data: 2009-10-09 23:08:58
Autor: wiLQ
fb1 - wyniki draftu
Rasheed napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Bez jaj, #9 jest calkiem fajna, jedynym minusem jest towarzystwo
> Rasheeda, o ktorego wybory bede musial sie martwic ;-)

Spoko, kolejny raz powtarzam, biore tych ktorych lubie. :)

Toz caly problem tkwi w tym, ze lubisz tych, ktorzy graja dobrze ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-09-30 16:05:41
Autor: Szczepan Radzki
fb1 - wyniki draftu
wiLQ pisze:
[...]

Jest to jakaś ciekawa myśl, jak reszta się zapatruje?

Poznajesz ziutka o nazwisku, którego nigdy w życiu nie słyszałeś i do tego staje się on Twoją lokomotywą:D

Kogo konkretnie masz na mysli?

Obojętnie jakiego ziutka, który robi pod 30 FP;)

Szczepan Radzki

Data: 2009-10-05 16:03:03
Autor: wiLQ
fb1 - wyniki draftu

Obojętnie jakiego ziutka, który robi pod 30 FP;)

I piszesz, ze nigdy o takim nie slyszales? ;-P

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-10-05 08:27:50
Autor: L'e-szczur
fb1 - wyniki draftu
On 5 Paź, 16:03, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Obojętnie jakiego ziutka, który robi pod 30 FP;)

I piszesz, ze nigdy o takim nie slyszales? ;-P

Ty nie tylko słyszałeś, ale wielu takich miałes u siebie ;P

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-10-05 21:27:40
Autor: wiLQ
fb1 - wyniki draftu

> I piszesz, ze nigdy o takim nie slyszales? ;-P

Ty nie tylko słyszałeś, ale wielu takich miałes u siebie ;P

I moze wlasnie dzieki nim bylem wyzej od Ciebie w tabeli? ;-P

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-10-05 12:40:13
Autor: L'e-szczur
fb1 - wyniki draftu
On 5 Paź, 21:27, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Ty nie tylko słyszałeś, ale wielu takich miałes u siebie ;P

I moze wlasnie dzieki nim bylem wyzej od Ciebie w tabeli? ;-P

Ty masz swoje tabele - ja mam swoje. :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-10-05 19:31:27
Autor: Szczepan Radzki
fb1 - wyniki draftu
wiLQ pisze:
[...]

Konkretnie pisze o _OBOJĘTNIE_ jakim ziutku, który robi pod 30 FP.

Szczepan Radzki

Data: 2009-10-05 21:40:00
Autor: wiLQ
fb1 - wyniki draftu

Konkretnie pisze o _OBOJĘTNIE_ jakim ziutku, który robi pod 30 FP.

Czyli po 20-29,9 fp/mecz, no i? To wciaz raczej ogolnie znani zawodnicy.
Przynajmniej w swiatku FB. Chyba nie sugerujesz, ze tymi lokomotywami
byli gracze z produkcja rzedu 5-19,9fp bo az taka gleboka liga nie byla.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-09-28 14:59:56
Autor: s
fb1 - wyniki draftu
10. Rasheed (3)

Czy ja nie podawalem 2???

Wez, bo ja sie serio przejmuje, czy jest ok.
A i upierdliwych nie brak :-)

#10 - Rasheed (wiem, ze chlopak lubi ten pick ;-))

No jasne!! Ktory to juz raz to nie pamietam, ale wiedzialem Slawek, ze na Ciebie to moge zawsze liczyc :)

Ja tam pamietam i zawsze pamietac bede, jak rozwaliles z 10 pozycji lige, w ktorej debiutowalem. Rok pozniej ja mialem 10 i rozwalilem lige nawet jeszcze bardziej :D

Wiec git...

Pozdr

#10 - Rasheed (wiem, ze chlopak lubi ten pick ;-))

[...]

Bo ja wtedy bylem juz w lidze wyzej :)

Rasheed

Data: 2009-09-28 16:24:08
Autor: s
fb1 - wyniki draftu
Ja tam pamietam i zawsze pamietac bede, jak rozwaliles z 10 pozycji lige, w ktorej debiutowalem. Rok pozniej ja mialem 10 i rozwalilem lige nawet jeszcze bardziej :D

Bo ja wtedy bylem juz w lidze wyzej :)

No widzisz!
Wiedzialem, ze sie ucieszysz :-)

Pozdr

Data: 2009-09-28 23:36:35
Autor: wiLQ
fb1 - wyniki draftu

#9 - Get Me Out of Here (wiLQ)

Wow, stara nazwa, a dopasowala sie do nowej sytuacji ;-)

Co do platformy - prawie juz jestem pewny, ze bierzemy na yahoo.

Skad ta pewnosc? Tyle glosow dostales czy po prostu nikt sie nie odezwal? ;-)

Artur od razu sie zastrzega, ze pewnie bedzie brac z listy, bo proponowane przez nas terminy mu nie leza.

A zapytales jaki mu lezy?  --
pzdr
wiLQ

Data: 2009-09-29 08:16:04
Autor: s
fb1 - wyniki draftu
Co do platformy - prawie juz jestem pewny, ze bierzemy na yahoo.

Skad ta pewnosc? Tyle glosow dostales czy po prostu nikt sie nie odezwal? ;-)

Z glosow, ktore sie pojawily, wylania sie yahoo...
A czas leci i trzeba sie na cos zdecydowac.

Artur od razu sie zastrzega, ze pewnie bedzie brac z listy, bo proponowane przez nas terminy mu nie leza.

A zapytales jaki mu lezy?

Zeby zapytac, nalezy nawiazac dialog.
Na tym etapie na razie nie jestesmy.

Dostalem tylko info od Artura, ze rozwazane przez nas terminy prawie na pewno nie beda mu pasowac, wiec automatycznie godzi sie na wybieranie z listy.

Pozdr

Data: 2009-09-29 13:20:55
Autor: wiLQ
fb1 - wyniki draftu

Na tym etapie na razie nie jestesmy.

Dostalem tylko info od Artura, ze rozwazane przez nas terminy prawie na pewno nie beda mu pasowac, wiec automatycznie godzi sie na wybieranie z listy.

Hmm, znowu? Ma taki hardcorowy pazdziernik czy nie chce draftowac?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-09-29 13:24:45
Autor: s
fb1 - wyniki draftu
Dostalem tylko info od Artura, ze rozwazane przez nas terminy prawie na pewno nie beda mu pasowac, wiec automatycznie godzi sie na wybieranie z listy.

Hmm, znowu? Ma taki hardcorowy pazdziernik czy nie chce draftowac?

Nie wnikalem, choc zakladam, ze nie z braku checi problem wynika.
Moze z niestandardowych godzin pracy? W kazdym razie Artur postara sie byc, choc na czesci draftu, ale obiecac nic nie moze.

Pozdr

Data: 2009-10-07 17:38:42
Autor: Kurian
fb1 - wyniki draftu
Witam !

Pozostaje tylko ustalic termin draftu.
Jezeli nic konkretnego nie zostanie ustalone w temacie ewentualnego dnia roboczego (jak sugerowal wiLQ), to zostaje 11ty o godz 23.00

powinienem byc a przynajmniej nic na razie nie mam w planach

pozdrawiam
Kurian

fb1 - wyniki draftu