fb1 - wyniki draftu

Data: 2009-09-28 14:53:10
Autor: Rasheed
fb1 - wyniki draftu
"s" <s@krzak.wp.pl> wrote in message news:h9qatc$f20$1inews.gazeta.pl...
Jak zwykle prosze o korekte, jezeli gdzies sie rabnalem.
Tym bardziej prosze, bo losowanie ewidentnie poszlo po mojej mysli, wiec sami wiecie - rozumiecie.

Nawet mi sie nie chce sprawdzac, pasuje mi to co mam.

kolejnosc przeddraftowa, jak juz pisalem, wygladala tak (obok numerki zadeklarowane przez managos):

1. Florida Pensioners (1)
2. Menele Nowa Huta (6)
3. Flamming Lips (9)
4. Szalone Kefiry (4)
5. Get Me Out of Here (6)
6. Gone with the Wind (3)
7. Draftless (5)
8. Bytkow Jazz (3)
9. Szczepan (1)
10. Rasheed (3)

Czy ja nie podawalem 2???

Suma numerkow: 41.
Odliczanie.
41-szy to ja!
Czyli:

#1 Florida Pensioners

reszta z 41/9 to 5 - piaty gracz z pozostalych to L'e, czyli:

#2 Gone with the wind, czy jak tam ta swoja trzodke L;e teraz nazwie.

To lepszy numer niz ten pierwszy. L'e gratuluje!! :)

#10 - Rasheed (wiem, ze chlopak lubi ten pick ;-))

No jasne!! Ktory to juz raz to nie pamietam, ale wiedzialem Slawek, ze na Ciebie to moge zawsze liczyc :)

Rasheed

Data: 2009-09-28 06:19:23
Autor: L'e-szczur
fb1 - wyniki draftu
On 28 Wrz, 14:53, "Rasheed" <rash...@vp.pl> wrote:
> [...]

Nawet mi sie nie chce sprawdzac, pasuje mi to co mam.

> kolejnosc przeddraftowa, jak juz pisalem, wygladala tak (obok numerki

Czy ja nie podawalem 2???

> [...]

> #10 - Rasheed (wiem, ze chlopak lubi ten pick ;-))

No jasne!! Ktory to juz raz to nie pamietam, ale wiedzialem Slawek, ze na

Teoretycznie najtrudniej jest brac z 6-7 pickiem i chyba jest to
zgodne z powszechnym doswiadczeniem. Najwiekszy spadek produktywnosci
jest wlasnie w pierwszych 7 pickach. Potem idzie juz w zasadzie
liniowo.

Pozdro

L'e-szczur

#1 Florida Pensioners
reszta z 41/9 to 5 - piaty gracz z pozostalych to L'e, czyli:
#2 Gone with the wind, czy jak tam ta swoja trzodke L;e teraz nazwie.
To lepszy numer niz ten pierwszy. L'e gratuluje!! :)

#10 - Rasheed (wiem, ze chlopak lubi ten pick ;-))
[...]

Ja swoim miejscem też nie do końca jestem zadowolony, zawsze lubiłem brać dwóch z rzędu, albo być w miejscu gdzie nie muszę za długo czekać na kolejny pick. Wolałbym miejsce wyżej w sytuacji 4, jako 7 miejsce niżej ;)

Ale najbardziej będzie mi brakowało chyba gry 13 zespołów, wiecie jaka to frajda, kiedy 30fp to fajny zawodnik?:)

Szczepan Radzki

Data: 2009-09-28 23:37:49
Autor: wiLQ
fb1 - wyniki draftu
Szczepan Radzki napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Ale najbardziej będzie mi brakowało chyba gry 13 zespołów, wiecie jaka to frajda, kiedy 30fp to fajny zawodnik?:)

Przeciez mogles zostac w FB2... :-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-09-30 11:02:59
Autor: Szczepan Radzki
fb1 - wyniki draftu
wiLQ pisze:
Szczepan Radzki napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Ale najbardziej będzie mi brakowało chyba gry 13 zespołów, wiecie jaka to frajda, kiedy 30fp to fajny zawodnik?:)

Przeciez mogles zostac w FB2... :-)

Albo powiększyć FB1 :)

Szczepan Radzki

Data: 2009-09-30 11:13:07
Autor: s
fb1 - wyniki draftu
Przeciez mogles zostac w FB2... :-)

Albo powiększyć FB1 :)

Gdy zawalisz draft, albo zlamie Ci sie gwiazda - docenisz zalety ligi 10   zespolowej :-)

Pozdr

Data: 2009-09-30 12:33:48
Autor: Szczepan Radzki
fb1 - wyniki draftu
s pisze:
Przeciez mogles zostac w FB2... :-)

Albo powiększyć FB1 :)

Gdy zawalisz draft, albo zlamie Ci sie gwiazda - docenisz zalety ligi 10  zespolowej :-)

Been there, done that.. ;)
Większa frajda w większej lidze. Poznajesz ziutka o nazwisku, którego nigdy w życiu nie słyszałeś i do tego staje się on Twoją lokomotywą:D

Szczepan Radzki

Data: 2009-09-30 03:48:06
Autor: L'e-szczur
fb1 - wyniki draftu
On 30 Wrz, 12:33, Szczepan Radzki <s.rad...@CUTTHIS.gmail.com> wrote:
s pisze:

> [...]

Większa frajda w większej lidze. Poznajesz ziutka o nazwisku, którego
nigdy w życiu nie słyszałeś i do tego staje się on Twoją lokomotywą:D

Rzeczywscie - nie ma to jak oprzec swoja druzyne na Maliku Allenie ;-)

Data: 2009-09-30 16:03:09
Autor: Szczepan Radzki
fb1 - wyniki draftu
s pisze:

[...]

A potem pisać, jakiej to perełki się nie wychwyciło ;)

Szczepan Radzki

Data: 2009-09-30 14:53:50
Autor: wiLQ
fb1 - wyniki draftu

Been there, done that.. ;)
Większa frajda w większej lidze.

Ja tam nie mam nic przeciwko eksperymentowaniu, wiec jesli powstanie
problem z organizacja FB3 przez brak komisza to stworzenie dwoch lig po
14-17 GMow moze sie okazac najlepszym rozwiazaniem.

Poznajesz ziutka o nazwisku, którego nigdy w życiu nie słyszałeś i do tego staje się on Twoją lokomotywą:D

Kogo konkretnie masz na mysli?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-09-30 15:26:57
Autor: s
fb1 - wyniki draftu
[...]

To aby nie Ty przed rokiem trules zadek, ze liczba teamow w lidze ma byc stala i koniec?
A co, jezeli za rok znow liczba uczestnikow drastycznie sie zmieni?

Aaaa, juz wieeeeeeeem! Nowego losowania sie zachcialo!

L'e twierdzi, ze zadnych zmian robic juz nie wolno...

Pozdr

Data: 2009-09-30 16:22:02
Autor: Rasheed
fb1 - wyniki draftu
"s" <s@krzak.wp.pl> wrote in message news:h9vm68$gkt$2inews.gazeta.pl...
[...]

Tez tak uwazam. Jesli jest mozliwosc utworzenia FB3(sam w takiej zaczynalem) to w FB2 takze powinno byc 10 teamow. W nastepnym roku bedzie FB4 :) Trzeba nad tym jakos panowac i trzymac renome poszczegolnych lig. W FB3 z pewnoscia znajdzie sie ktos kto sie tym wszystkim zajmie, moje GG: 922424 lub na maila i pisac/pytac smialo. POMOZEMY

Rasheed

Data: 2009-10-05 16:05:40
Autor: wiLQ
fb1 - wyniki draftu
s napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> problem z organizacja FB3 przez brak komisza to stworzenie dwoch lig po
> 14-17 GMow moze sie okazac najlepszym rozwiazaniem.

To aby nie Ty przed rokiem trules zadek, ze liczba teamow w lidze ma byc stala i koniec?

Nie pamietam, ale staram sie byc elastyczny...

A co, jezeli za rok znow liczba uczestnikow drastycznie sie zmieni?

... wrocilibysmy do starego porzadku.
Przy okazji bylaby wieksza okazja do walki w dolnych rejonach tabeli bo
nie wiadomo by bylo ile osob spadnie...

Aaaa, juz wieeeeeeeem! Nowego losowania sie zachcialo!

Bez jaj, #9 jest calkiem fajna, jedynym minusem jest towarzystwo
Rasheeda, o ktorego wybory bede musial sie martwic ;-)

L'e twierdzi, ze zadnych zmian robic juz nie wolno...

A jak L'e tak twierdzi to ja juz nie mam nic do dodania ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-10-06 18:00:53
Autor: Rasheed
fb1 - wyniki draftu
"wiLQ" <NIE@spam.com> wrote in message news:hacu7f$927$1node2.news.atman.pl...

> [...]

Bez jaj, #9 jest calkiem fajna, jedynym minusem jest towarzystwo
Rasheeda, o ktorego wybory bede musial sie martwic ;-)

Spoko, kolejny raz powtarzam, biore tych ktorych lubie. :) Z pewnoscia nie bede Ci przeszkadzal.

Rasheed

Data: 2009-10-09 23:08:58
Autor: wiLQ
fb1 - wyniki draftu
Rasheed napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Bez jaj, #9 jest calkiem fajna, jedynym minusem jest towarzystwo
> Rasheeda, o ktorego wybory bede musial sie martwic ;-)

Spoko, kolejny raz powtarzam, biore tych ktorych lubie. :)

Toz caly problem tkwi w tym, ze lubisz tych, ktorzy graja dobrze ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-09-30 16:05:41
Autor: Szczepan Radzki
fb1 - wyniki draftu
wiLQ pisze:
[...]

Jest to jakaś ciekawa myśl, jak reszta się zapatruje?

Poznajesz ziutka o nazwisku, którego nigdy w życiu nie słyszałeś i do tego staje się on Twoją lokomotywą:D

Kogo konkretnie masz na mysli?

Obojętnie jakiego ziutka, który robi pod 30 FP;)

Szczepan Radzki

Data: 2009-10-05 16:03:03
Autor: wiLQ
fb1 - wyniki draftu

Obojętnie jakiego ziutka, który robi pod 30 FP;)

I piszesz, ze nigdy o takim nie slyszales? ;-P

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-10-05 08:27:50
Autor: L'e-szczur
fb1 - wyniki draftu
On 5 Paź, 16:03, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Obojętnie jakiego ziutka, który robi pod 30 FP;)

I piszesz, ze nigdy o takim nie slyszales? ;-P

Ty nie tylko słyszałeś, ale wielu takich miałes u siebie ;P

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-10-05 21:27:40
Autor: wiLQ
fb1 - wyniki draftu
L'e-szczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> I piszesz, ze nigdy o takim nie slyszales? ;-P

Ty nie tylko słyszałeś, ale wielu takich miałes u siebie ;P

I moze wlasnie dzieki nim bylem wyzej od Ciebie w tabeli? ;-P

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-10-05 12:40:13
Autor: L'e-szczur
fb1 - wyniki draftu
On 5 Paź, 21:27, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Ty nie tylko słyszałeś, ale wielu takich miałes u siebie ;P

I moze wlasnie dzieki nim bylem wyzej od Ciebie w tabeli? ;-P

Ty masz swoje tabele - ja mam swoje. :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-10-05 19:31:27
Autor: Szczepan Radzki
fb1 - wyniki draftu
wiLQ pisze:
[...]

Konkretnie pisze o _OBOJĘTNIE_ jakim ziutku, który robi pod 30 FP.

Szczepan Radzki

Data: 2009-10-05 21:40:00
Autor: wiLQ
fb1 - wyniki draftu

Konkretnie pisze o _OBOJĘTNIE_ jakim ziutku, który robi pod 30 FP.

Czyli po 20-29,9 fp/mecz, no i? To wciaz raczej ogolnie znani zawodnicy.
Przynajmniej w swiatku FB. Chyba nie sugerujesz, ze tymi lokomotywami
byli gracze z produkcja rzedu 5-19,9fp bo az taka gleboka liga nie byla.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-09-28 14:59:56
Autor: s
fb1 - wyniki draftu
10. Rasheed (3)

Czy ja nie podawalem 2???

Wez, bo ja sie serio przejmuje, czy jest ok.
A i upierdliwych nie brak :-)

#10 - Rasheed (wiem, ze chlopak lubi ten pick ;-))

No jasne!! Ktory to juz raz to nie pamietam, ale wiedzialem Slawek, ze na Ciebie to moge zawsze liczyc :)

Ja tam pamietam i zawsze pamietac bede, jak rozwaliles z 10 pozycji lige, w ktorej debiutowalem. Rok pozniej ja mialem 10 i rozwalilem lige nawet jeszcze bardziej :D

Wiec git...

Pozdr

#10 - Rasheed (wiem, ze chlopak lubi ten pick ;-))

[...]

Bo ja wtedy bylem juz w lidze wyzej :)

Rasheed

Data: 2009-09-28 16:24:08
Autor: s
fb1 - wyniki draftu
Ja tam pamietam i zawsze pamietac bede, jak rozwaliles z 10 pozycji lige, w ktorej debiutowalem. Rok pozniej ja mialem 10 i rozwalilem lige nawet jeszcze bardziej :D

Bo ja wtedy bylem juz w lidze wyzej :)

No widzisz!
Wiedzialem, ze sie ucieszysz :-)

Pozdr