fb1 - wyniki draftu

Data: 2009-09-28 23:36:35
Autor: wiLQ
fb1 - wyniki draftu

#9 - Get Me Out of Here (wiLQ)

Wow, stara nazwa, a dopasowala sie do nowej sytuacji ;-)

Co do platformy - prawie juz jestem pewny, ze bierzemy na yahoo.

Skad ta pewnosc? Tyle glosow dostales czy po prostu nikt sie nie odezwal? ;-)

Artur od razu sie zastrzega, ze pewnie bedzie brac z listy, bo proponowane przez nas terminy mu nie leza.

A zapytales jaki mu lezy?  --
pzdr
wiLQ

Data: 2009-09-29 08:16:04
Autor: s
fb1 - wyniki draftu
Co do platformy - prawie juz jestem pewny, ze bierzemy na yahoo.

Skad ta pewnosc? Tyle glosow dostales czy po prostu nikt sie nie odezwal? ;-)

Z glosow, ktore sie pojawily, wylania sie yahoo...
A czas leci i trzeba sie na cos zdecydowac.

Artur od razu sie zastrzega, ze pewnie bedzie brac z listy, bo proponowane przez nas terminy mu nie leza.

A zapytales jaki mu lezy?

Zeby zapytac, nalezy nawiazac dialog.
Na tym etapie na razie nie jestesmy.

Dostalem tylko info od Artura, ze rozwazane przez nas terminy prawie na pewno nie beda mu pasowac, wiec automatycznie godzi sie na wybieranie z listy.

Pozdr

Data: 2009-09-29 13:20:55
Autor: wiLQ
fb1 - wyniki draftu

Na tym etapie na razie nie jestesmy.

Dostalem tylko info od Artura, ze rozwazane przez nas terminy prawie na pewno nie beda mu pasowac, wiec automatycznie godzi sie na wybieranie z listy.

Hmm, znowu? Ma taki hardcorowy pazdziernik czy nie chce draftowac?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-09-29 13:24:45
Autor: s
fb1 - wyniki draftu
Dostalem tylko info od Artura, ze rozwazane przez nas terminy prawie na pewno nie beda mu pasowac, wiec automatycznie godzi sie na wybieranie z listy.

Hmm, znowu? Ma taki hardcorowy pazdziernik czy nie chce draftowac?

Nie wnikalem, choc zakladam, ze nie z braku checi problem wynika.
Moze z niestandardowych godzin pracy? W kazdym razie Artur postara sie byc, choc na czesci draftu, ale obiecac nic nie moze.

Pozdr

fb1 - wyniki draftu