felga do szosówki

Data: 2011-08-04 03:31:13
Autor: Dark Xtrem
felga do szosówki
Hej!
Mam takie pytanie.
Zaczynam więcej jeździć na swojej szosówce.
Doszedłem do wniosku, że złożę lepsze koła, trwalsze, może lżejsze.
Problem jednak w tym, że nasze drogi do równych nie należą :)
Stąd pytanie. Czy użyć felg stożkowych i dlaczego? Czy lepiej zapleść
na dobrych oczkowanych felgach ale w miarę niskich? Koła będą na 32
szprychy, ważę około 80 kg, nie jeżdżę delikatnie, nie ścigam się po
górach, ale lubię jak rower nie jest za ciężki choć to nie priorytet.
Zaplatać przednie koło na słoneczko i co to może dać?
Tylne koło zaplatałbym na 3x, czy lepiej/rozsądniej zapleść na 2x?
Trochę pytań, ale może ktoś doświadczony mi odpowie :)
Pozdrawiam

felga do szosówki