felgi

Data: 2009-09-10 05:30:09
Autor: tadek
felgi
czy ktoś może podać ile kosztuje piaskowanie i pomalowanie stalowych
felg?

Data: 2009-09-10 14:42:57
Autor: Roman
felgi
Użytkownik "tadek" :
czy ktoś może podać ile kosztuje piaskowanie i pomalowanie stalowych
felg?

zalezy u kogo ale gdzies ze 4 dychy od sztuki

Data: 2009-09-10 15:18:04
Autor: Pawel O'Pajak
felgi
Powitanko,

czy ktoś może podać ile kosztuje piaskowanie i pomalowanie stalowych
felg?

Malowanie zrobilem sam, ale piaskowanie, wlasciwie szkielkowanie, kosztowalo mnie 50zl/szt.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2009-09-10 13:56:33
Autor: tadek
felgi
On 10 Wrz, 15:18, Pawel O'Pajak <opaj...@gazeta.pl> wrote:
Powitanko,

> [...]
> felg?

Malowanie zrobilem sam, ale piaskowanie, wlasciwie szkielkowanie,

-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  Mrożek)
******* >>> !!! UWAGA:  ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE ->:
 > pavel(ten_smieszny_znaczek)aster.pl  <<<<*******

Bardzo dziękuję

Data: 2009-09-11 12:44:09
Autor: Roman
felgi
Użytkownik "Pawel O'Pajak" :
czy ktoś może podać ile kosztuje piaskowanie i pomalowanie stalowych
felg?

Malowanie zrobilem sam, ale piaskowanie, wlasciwie szkielkowanie, kosztowalo mnie 50zl/szt.

Malowanie po takim zabiegu ma sens jezeli maluje sie proszkiem.

Data: 2009-09-11 01:05:43
Autor: niebieski_kret
felgi
malowaie z piaskowaniem 40zł/szt  - 3miasto...