felgi do smarta

Data: 2012-04-21 21:58:35
Autor: jarek
felgi do smarta
Witam
Czy to prawda, że felgi od mitshibuishi będą pasować do smarta forfour?
chodzi mi o takie jak tu:

http://allegro.pl/felgi-opony-mitshubishi-14-4x114-3-otw-67-i2288433666.html

Musiałbym kupić kurierem więc wierzyć na słowo jedynie pozostaje.
Pytałem gumiarza, mówił, że powinny pasować, ale zawsze może profil nie
zgadzać się z zaciskiem hamulca przykładowo.
Niestety, auto mam mało popularne i nie jest łatwo sprawdzić
Co sądzicie?

Data: 2012-04-22 00:33:58
Autor: Aleksander
felgi do smarta

" jarek" <kasajarek@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:jmvaib$dbs$1inews.gazeta.pl...
Co sądzicie?

Sadzimy ze niezly spam :P

Data: 2012-04-21 22:52:08
Autor:
felgi do smarta
Aleksander <fake@fake.fake> napisał(a):

" jarek" <kasajarek@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:jmvaib$dbs$1inews.gazeta.pl...
> Co sądzicie?

Sadzimy ze niezly spam :P
acha to już się zapytać nie można?
a myślałem, że do tego służy grupa aby się wymieniać wiedzą.
Mam pecha mieć niestandardowy pojazd jak na nasze warunki i już drugi raz
"wynalazku" nie kupię

--

felgi do smarta