felgowe dylematy

Data: 2009-10-31 16:27:16
Autor: bartekkr
felgowe dylematy
Brat ma standardowo w aucie felgi aluminiowe 15" 5,5J ET45 4x100. Szuka felg stalowych. Wpadly nam w oko nowe felgi stalowe od opla - 15" 6,5J ET35 4x100. To, ze sa szersze to akurat dobrze, bo te opony, ktore teraz sa zalozone sa troche za duze jak na szerokosc 5,5J. Zastanawia mnie tylko to, czy ET35 bedzie odpowiednie? Niby felgi szersze i 1 cal, czyli te 2,5cm i offset wiekszy o 1cm. Wydaje mi sie, ze dzieki temu parametry prawie stoja w miejscu, mam racje? Czy moze ET jest liczone inaczej i wyglada tak samo dla szerszych i wezszych felg? Nie za bardzo wiem jak to wyrazic w slowach, ale mam nadzieje, ze sie polapiecie o co chodzi.

Data: 2009-10-31 17:07:02
Autor: Qwerty
felgowe dylematy
bartekkr pisze:

> [...]
miejscu, mam racje? Czy moze ET jest liczone inaczej i wyglada tak samo dla szerszych i wezszych felg? Nie za bardzo wiem jak to wyrazic w slowach, ale mam nadzieje, ze sie polapiecie o co chodzi.

http://foty.ifd.pl/sb.asp?w=520&p=2/images2006/20060419224749.jpg

felgowe dylematy