feli aluminiowe POLEROWANE...

Data: 2009-08-06 12:21:28
Autor: szarjusz
feli aluminiowe POLEROWANE...
Witam.

Mam felgi aluminiowe które to były pomalowane farbą przez jakiegoś amatora.
Ja te felgi doprowadziłem do stanu używalności polerując je na błysk. Niestety
aby błyszczały się trzeba ten proces powtórzyć przynajmniej raz w roku. Dodam ze
autko jeźdźi niewiele i nie jeździ zimą. Czy jest jakiś patent na
zakonserwowanie polerowanego aluminium aby nie matowiało?

Data: 2009-08-06 13:00:29
Autor: Czyzyk
feli aluminiowe POLEROWANE...
Czy jest jakiś patent na
zakonserwowanie polerowanego aluminium aby nie matowiało?

Lakierowanie.

Polakieruj polerowane aluminium... Jelsi ta farba nie zejdzie po paru dniach to stawiam skrzynke piwa. Powodzenia!
A powaznie to jedyny sposob na konserwacje takich felg to co jakis czas przecierac je po myciu sucha szmatka (niekoniecznie co kazde mycie) i nie powinno byc problemu

pozdr

Data: 2009-08-06 18:34:04
Autor: Karolek

Użytkownik "Czyzyk" <bleble@blabla.com> napisał w wiadomości news:h5ed4e$277$1news.onet.pl...
[...]

Mi zaczela schodzic po kilku miesiacach :>
Najlepiej to zrobic polerowanie elektrolityczne, a potem pokryc alu cieniutka warstwa tlenkow aluminium. Nic nie trzeba malowac, ani konserwowac, mamy twarda i odporna na warunki atmosferyczne powloke no i ladnie blyszczy. Niestety, metoda troche pracochlonna skomplikowana i raczej kosztowna, za to efekt swietny.

Karolek

feli aluminiowe POLEROWANE...