felieton Steca...

Data: 2009-09-07 15:18:09
Autor: Fidelio
felieton Steca...
Data: 2009-09-07 12:45:27
Autor: ligwan
felieton Steca...
On 7 Wrz, 15:18, "Fidelio" <tmackow...@onet.eu> wrote:
...polecam, bo trafnie rzecz całą ujmuje.http://rafalstec.blox.pl/2009/09/Jest-makabrycznie-zle-moze-byc-jeszc...

http://sport.onet.pl74456,1248770,2038249,,gorzkie_slowa_zbigniewa_bonka_o_reprezentacji_szczerze_im_gratuluje,wiadomosc.html

To ja dodam wypowiedź Bońka, też polecam.

Data: 2009-09-08 00:46:29
Autor: ligwan
felieton Steca...
Sorka źle mi się link wkleił, daje więc całość.

Remis polskich piłkarzy z Irlandią Północną 1:1 w eliminacjach
mistrzostw świata odebrano nad Wisłą jak porażkę. Z tą opinią nie
zgadza się jednak Zbigniew Boniek, były wybitny zawodnik reprezentacji
narodowej.

- Szczerze gratuluję polskim piłkarzom. Dziękuję im za walkę, dali z
siebie wszystko. To nie jest żadna ironia ani szyderstwo z mojej
strony - przyznał w rozmowie z Boniek.
- Wielu polskich kibiców oczekiwało zwycięstwa, ale na jakiej
podstawie? Czy mamy w kadrze np. dwóch napastników grających w
niezłych europejskich klubach? Nie! Polskie zespoły od dawna nie
występują w Lidze Mistrzów, nie potrafią nawet awansować do fazy
grupowej Ligi Europejskiej. Ciągle patrzymy na polski futbol przez
różowe okulary. Niestety, czasy, gdy wygrywaliśmy z piłkarskimi
potęgami już minęły. Pora zejść na ziemię. Owszem, mamy wspaniałych
kibiców, liczne media, piłka wzbudza w Polsce ogromne emocje, ale to
nie zapewni nam awansu na mundial. Wcale nie dziwię się Rafałowi
Murawskiemu, który mówił, że on i koledzy grali dobrze. Bo tak było.
Dali z siebie wszystko. Sporo biegali, często dochodzili pod pole
karne rywali, próbowali różnych rozwiązań. Robili co mogli, żeby
wygrać. Na więcej ich nie stać. Nic dziwnego, że po meczu nie
wychodzili z szatni załamani - podkreślił Boniek.

Były piłkarz Widzewa, Juventusu i Romy uważa nawet, że remis w
Chorzowie jest dla nas wynikiem szczęśliwym. - Spójrzmy na
stuprocentowe sytuacje. Irlandczycy stworzyli sobie dwie, my żadnej.
Dlatego podział punktów powinien nas zadowalać. Przecież gol na 1:1
był strzałem samobójczym. Widziałem tę sytuację dokładnie. Mariusz
Lewandowski być może szedł na piłkę, ale wbili ją sobie Irlandczycy -
stwierdził Boniek, który przy okazji podkreślił, że nie zamierza
krytykować Leo Beenhakkera.

- W czasie meczu tak naprawdę tylko pięć procent zależy od
selekcjonera. Zastanawianie się, dlaczego zdjął w przerwie Ludovica
Obraniaka, nie ma sensu. Co by zmieniło pozostawienie go na boisku?
Beenhakker postawił na Smolarka, licząc na umiejętności Ebiego. Jego
prawo - ocenił Zbigniew Boniek.

Zapytany o środowy mecz ze Słowenią, odparł po chwili zastanowienia:
"Jeśli gospodarze pomyślą w Mariborze, że grają ze słabą Polską, to
przegrają z nami 0:3. Ale jeśli to my zlekceważymy Słoweńców, punkty
zostaną u nich. Tak naprawdę gra naszej drużyny jest wielką
niewiadomą, a możliwych rozwiązań bez liku. Wygrywamy z silną
Portugalią i przegrywamy z rywalami mniej klasowymi. Dlaczego? Bo
gramy tak, jak nam rywal pozwala. Gdy Grecy niedawno pozwolili na
wiele, pokonaliśmy ich towarzysko 2:0. Irlandczycy nie mieli jednak
zamiaru się poddawać, stąd takie kłopoty. To jest największy problem
naszej reprezentacji. Zbyt często nie jesteśmy w stanie prowadzić gry,
narzucić swojego stylu, ustawić meczu pod nasze dyktando. Taki jest
poziom polskiej piłki. Wiele w poczynaniach naszych zawodników zależy
od przeciwników. Nie wiem, jak zagra z nami Słowenia, dlatego trudno o
wytypowanie wyniku" - zakończył Boniek.

Data: 2009-09-08 11:15:02
Autor: Włodziu
felieton Steca...

Użytkownik "ligwan" <lligwan@gmail.com> napisał w wiadomości news:aa2462bb-688f-4382-bf8f-c67ec3de31c0k39g2000yqe.googlegroups.com...

Sorka źle mi się link wkleił, daje więc całość.

Tu jest link do oryginału

http://sport.onet.pl/145390,1262245,2038249,gorzkie_slowa_zbigniewa_bonka_o_reprezentacji_szczerze_im_gratuluje,wiadomosc.html

Data: 2009-09-08 12:19:15
Autor: Fidelio
felieton Steca...
Użytkownik "ligwan" <lligwan@gmail.com> napisał w wiadomości news:02493929-a276-4357-9c37-126289076f99z30g2000yqz.googlegroups.com...
[...]

Czyli nie potrzebujemy selekcjonera bo i tak wszystko zalezy od piłkarzy, a wybrać jedenastkę można w audiotele i jeszcze na tym zarobić...
Ja jednak to widzę trochę inaczej niż ex-selekcjoner Boniek który też się nie popisał i może stąd ta solidarność z Leo ;-)

Data: 2009-09-08 04:27:48
Autor: ligwan
felieton Steca...
> [...]

Ja jednak to widzę trochę inaczej niż ex-selekcjoner Boniek który też się
nie popisał i może stąd ta solidarność z Leo ;-)

Słuchaj byliśmy ostatnimi czasy na  3 wielkich imprezach. W każdej z
nich Polske prowadził inny trener, każdy miał swój styl, każdy był z
innej szkoły trenerskiej.
Każdy z nich inaczej dobierał zawodników. W 2002 wzięto zawodników za
zasługi, w 2006  nie patrzono na zasługi, brano tych co byli w wyższej
formie, w 2008 było jeszcze inaczej.
Skutek. Identyczny. Pierwszy mecz w pałe a po drugim pakowaliśmy się
do domu. Ci którzy byli bohaterami eliminacji albo na nie nie jechali
albo kompletnie zawodzili. Z tych 3 imprez na palcach jednej ręki
policzyć zawodników którzy nie zawiedli.
Kurwa, kiedy ludzie sobie uzmysłowią, od x lat jesteśmy w takiej
sytuacji jak jesteśmy. Większość graczy naprawdę gra tak jak potrafi
(co potwierdza sam Murawski) i w obecnej sytuacji trudno wycisnąć od
nich więcej. Zdarzają im się śliczne mecze ale wyżej dupy nie
podskoczą. Czy to trenerem będzie Beenhakker, Janas,  Engel czy jakiś
tam Majewski.
Jeśli ktoś by potrafił zrobić więcej niż oni zrobili to powinien być
uznany za hiper-super-trenera.
Mamy: słabą ligę, za granicą słabszych zawodników, którzy grają/siedzą/
niegrają w słabszych klubach niż np. tacy Czesi czy Słowacy, w
pucharach leje nas Estonia, jest burdel w PZPN, nierozwiązana
korupcja, problemy z kibicami itd. Czy w takim syfie może urodzić się
sukces?? Nie!!
Niewiem  kto, kiedy i czy wogóle zrobi z tym porządek, dlatego narazie
pozostaje nam cieszyć się tym co mamy. Pomalutku, niech pojedyncze
wygrane mecze cieszą nas ale nie mydlą nam oczu że jesteśmy już
wielcy. Na ten czas na wiele więcej nas nie stać.

Data: 2009-09-08 15:49:46
Autor: Fidelio
felieton Steca...
[...]

Ej! Jasne! Nikt nie twierdził, że jesteśmy potęgą. Jednak co innego przegrać bo zrobiliśmy wszystko co w naszej mocy no i przegraliśmy, a co innego jak przegrywamy bo nasz selekcjoner zapomniał updejtować swojego notesu i wykreślić z niego kilka nazwisk (już dawno zresztą). Jeśli będziemy budować reprezentację na graczach, których Leo kilka lat temu uznał za international level i mogą już do końca życia grać w reprezentacji (casus Krzynówka), no to sorry ale z nikim nigdy nie wygramy.

Data: 2009-09-08 17:05:04
Autor: maciej
felieton Steca...
Fidelio napisał:

Ja jednak to widzę trochę inaczej

Znaczy według ciebie mamy dobrych piłakrzy, którzy powinni wygrywać mecze jak chcą?
A gdzie konkretnie ci dobrzy piłkarze: ci, co poprzegrywali w rundach wstępnych europejskich pucharów, czy ci, których na zachodzie nikt nie chce, czy też ci, co na zachodzie siedzą na trybunach?

Data: 2009-09-08 17:28:55
Autor: Fidelio
felieton Steca...
Użytkownik "maciej" <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> napisał w wiadomości news:h85seh$k1v$1nemesis.news.neostrada.pl...
Fidelio napisał:

[...]

Mamy przeciętnych piłkarzy, którzy dobrze poprowadzeni mogą pokonać równie przeciętną Irlandię, no chyba mnie nie przekonasz że nie?

Data: 2009-09-08 17:58:20
Autor: maciej
felieton Steca...
Fidelio napisał:

Mamy przeciętnych piłkarzy, którzy dobrze poprowadzeni mogą pokonać równie przeciętną Irlandię, no chyba mnie nie przekonasz że nie?

Nie, poniżej przeciętnych raczej. Pokonać oczywiście mogą, co nei znaczy, ze będą robili to za każdym razem na zawołanie. Tym razem się nie udało.

Jeżeli myślisz, że nasi będą wygrywać każdy mecz z Irlandią u siebie to pomyśl jeszcze raz.

Data: 2009-09-08 18:09:39
Autor: Fidelio
felieton Steca...
[...]

Ale tego żadna drużyna na świecie nie gwarantuje, tym się różni sport od produkcji taśmowej.

 Tym razem się nie udało.

Nie udało się i decyzje trenera mają w tym niepowodzeniu ogromny udział.

Jeżeli myślisz, że nasi będą wygrywać każdy mecz z Irlandią u siebie to pomyśl jeszcze raz.

Nie myślę, skąd taki pomysł?
Natomiast owszem, uważam że z takim pomysłem taktycznym i polityką personalną to faktycznie, nasze szanse na zwycięstwo z kimkolwiek są bardzo nikłe. Praktycznie sami pozbawiamy się szans a chyba nie o to chodzi?

Data: 2009-09-08 17:29:29
Autor: Viking
felieton Steca...

"Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> wrote in message

[...]

a jaka masz wiedze i doswiadczenie zeby glosic takie tezy?

V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
and Nocturnal Gratification
ICQ: 50985493 GG: 14408

Data: 2009-09-08 19:05:05
Autor: Fidelio
felieton Steca...
[...]

Jak postawi Brożka na bramce to też będziesz się mnie pytał o wiedzę i doświadczenie?
Facet popełnił błędy tak podstawowe, że Twoje dziecko wyjaści Ci co i jak jeśli jesteś tak bardzo oporny ;-)
Come on! Jak mawia nasz bohater ;-)))

Data: 2009-09-08 18:19:23
Autor: Viking
felieton Steca...

"Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> wrote in message

Jak postawi Brożka na bramce to też będziesz się mnie pytał o wiedzę i doświadczenie?

ale nie postawil

Facet popełnił błędy tak podstawowe, że Twoje dziecko wyjaści Ci co i jak jeśli jesteś tak bardzo oporny ;-)

podstawowe bledy? jaka masz wiedze i doswiadczenia procz tego z fify i football managera zeby umiec okreslic jakie bledy popelnia trener, zwlaszcza nie spedzajac z zawodnikami okresu przedmeczowego kiedy sie spaja calosc a przynajmniej probuje?

Data: 2009-09-08 19:34:21
Autor: Fidelio
felieton Steca...
Jak postawi Brożka na bramce to też będziesz się mnie pytał o wiedzę i doświadczenie?

ale nie postawil

Rany, no tak, to była ironia która miała Ci pomóc domyślić się o co chodzi ;-)
Po prostu facet popełnia bardzo oczywiste błędy.

Facet popełnił błędy tak podstawowe, że Twoje dziecko wyjaści Ci co i jak jeśli jesteś tak bardzo oporny ;-)

podstawowe bledy? jaka masz wiedze i doswiadczenia

Ok, nawet jeśli ja nie mam żadnej wiedzy i doświadczenia to większość komentatorów podkreśla, że decyzje Leo były co najmniej trudne do zrozumienia, i co - ich też odpytasz z wiedzy i doświadczenia ;-)?

 procz tego z fify i
football managera

Tu mnie ubawiłeś. Należę do pokolenia, które nie znało fify ani football managera, ale za to podwórkowe boiska był wtedy pełne od rana do wieczora. A jedyną fifę, która wtedy otrzymałem to była za to, że zagadałem się z kumplem i zaniedbałem obowiązki boiskowe za co dostałem w twarz ;-)

Data: 2009-09-08 18:46:12
Autor: Viking
felieton Steca...

[...]

najlepsza obrona jest atak...
czyli generalnie nigdy nie przepracowales 2tygodni w gorach nad forma i nie wiesz jak wyglada trening, jak sie buduje forme, jak sie zawodnik czuje w danych konfiguracjach etc? ogolnie mowiac wydaje ci sie ze na miejscu leo po prostu zrobilbys to co tu sugerujesz i polska by wygrala mecz? just like that?

[...]

interesujace...

Data: 2009-09-08 19:56:43
Autor: Fidelio
felieton Steca...
[...]

Czy jeśli widzę, że złapałem gumę to muszę znać chemiczny skład opony żeby to stwierdzić? No chyba nie. Pewne rzeczy są tak ewidentne, że nie trzeba do tego specjalistycznej wiedzy. Jak mi padł komp to domyśliłem się, że chodzi o zasilacz mimo, że nie jestem informatykiem... chcesz więcej przykładów? Jak widzisz przepaloną żarówke to wzywasz profesora z politechniki na konsultację czy po prostu stwierdzasz fakt ;-)?

[...]

Taka była rzeczywistość jakieś 20 lat temu i nie zamieniłbym tego nigdy na żadne Fify-srify i inne menadżery - jak ktoś wie jaką przyjemność daje kopanie piłeczki nigdy nie zamieni tego na wirtualny substytut :-) A jak już nastała epoka komputerów to grałem w NHL jeśli już :-)

Data: 2009-09-08 19:04:28
Autor: Viking
felieton Steca...

[...]

nakrzyczales zeby odwrocic uwage a zapomniales sie ustosunkowa do najwazniejszego

Data: 2009-09-08 20:18:17
Autor: Cavallino
felieton Steca...
Użytkownik "Viking" <jonnyb@nospam.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:

nakrzyczales zeby odwrocic uwage a zapomniales sie ustosunkowa do najwazniejszego
"ogolnie mowiac wydaje ci sie ze na miejscu leo po prostu zrobilbys to co tu

To nie jemu płacą za prowadzenie reprezy gigantyczną kasę.
Płacą Leo i jeśli on zawala, to świętym prawem każdego kibica jest go krytykować.
I tyle.
Jak Ci się to nie podoba, to nie czytaj grupy o piłce.

Data: 2009-09-08 20:26:39
Autor: Fidelio
felieton Steca...
nakrzyczales zeby odwrocic uwage a zapomniales sie ustosunkowa do najwazniejszego
"ogolnie mowiac wydaje ci sie ze na miejscu leo po prostu zrobilbys to co tu sugerujesz i polska by wygrala mecz? just like that?"

Nie, ale przynajmniej nie rzucałbym im dodatkowych kłód pod nogi w postaci nieuzasadnionej słabości do weteranów jak Krzynówek w dodatku umieszczając ich na niewłaściwej pozycji, dokonując wątpliwych zmian etc. Po prostu jedyne czego chcę to to, żeby wielki Leo naszym patałachom nie prze szkadzał, myślę że to niezbyt wiele ;-) Aż tyle i tylko tyle :-)

Data: 2009-09-08 20:16:20
Autor: Cavallino
felieton Steca...
Użytkownik "Viking" <jonnyb@nospam.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h863mp$d0p$1inews.gazeta.pl...

"Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> wrote in message

Jak postawi Brożka na bramce to też będziesz się mnie pytał o wiedzę i doświadczenie?

ale nie postawil

Za to postawił na obronie pomocnika - emeryta, zdjął po przerwie naszego najlepszego gracza.
To było równie głupie, albo równie celowe.

Facet popełnił błędy tak podstawowe, że Twoje dziecko wyjaści Ci co i jak jeśli jesteś tak bardzo oporny ;-)

podstawowe bledy?

Tak.

jaka masz wiedze i doswiadczenia

Przestań się brandzlować tym że kiedyś trzy razy piłkę krzywo kopnąłeś, jeśli mówisz o sprawach które widzi każdy laik.

Data: 2009-09-08 19:06:44
Autor: Cavallino
felieton Steca...
Użytkownik "Viking" <jonnyb@nospam.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h860p7$qms$1inews.gazeta.pl...

[...]

Do tego wystarczy mieć szeroko otwarte oczy i posiadać umiejętność kojarzenia prostych faktów.

Data: 2009-09-08 18:17:10
Autor: Viking
felieton Steca...

"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote in message

Do tego wystarczy mieć szeroko otwarte oczy i posiadać umiejętność kojarzenia prostych faktów.

czyli nie wiedza pilkarska czy ogolnie sportowa?

Data: 2009-09-08 20:14:39
Autor: Cavallino
felieton Steca...
Użytkownik "Viking" <jonnyb@nospam.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h863ik$c7c$1inews.gazeta.pl...

"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote in message

Do tego wystarczy mieć szeroko otwarte oczy i posiadać umiejętność kojarzenia prostych faktów.

czyli nie wiedza pilkarska czy ogolnie sportowa?

Przy tak kardynalnych błędach (albo sabotażu jak wolisz) jak te co uprawnia dziadyga, nawet nie jest to konieczne.

Data: 2009-09-08 18:43:46
Autor: Mane
felieton Steca...
maciej pisze:

Jeżeli myślisz, że nasi będą wygrywać każdy mecz z Irlandią u siebie to pomyśl jeszcze raz.

A dlaczego nie, przypomnij sobie mecze z Irlandia za Engela i Janasa, mozna powiedziec ze ogrywalismy ich bez problemu.

Data: 2009-09-08 17:54:32
Autor: Viking
felieton Steca...

"Mane" <mane1979@gazeta.pl> wrote in message
A dlaczego nie, przypomnij sobie mecze z Irlandia za Engela i Janasa, mozna powiedziec ze ogrywalismy ich bez problemu.

w tamtym czasie w reprezentacji polski grali zawodnicy z niezlych klubow europejskich a w irlandi z drugoligowych angielskich, dzisiaj w polskiej repzrezie graja niechciani nigdzie w europie z potencjalem i wybitniejsi z polskiej ekstraklasy a w irlandi zawodnicy m.in. manchesteru united czy rangersow, widzisz jakas roznice?? jakis wniosek nasuwa sie czy jestes tak odporny na fakty jak moje dziecko na prosby???

Data: 2009-09-08 21:16:54
Autor: Mane
felieton Steca...
Viking pisze:

[...]

To juz wlasnie problem trenera, ktory po EURO powinien odejsc na emeryture. Ilez ten Evans gra w tym Man UTD, pewnie nie wiele wiecej niz Kuszczak, czy Fabianski w Arsenalu. Skoro Irlandczycy zanotowali taki skok jakosciowy to czemu przez wiekszosc meczu w ich bramce stal autobus, nasza degrengolada nie wynika z tego ze mamy slabych zawodnikow, bo tych wybitnych nie mamy od dawna, tylko z tego ze starzec sie pogubil i to dawno temu.

Nie powiesz mi chyba ze nie mamy lepszych zawodnikow niz Smolarek praktycznie nie grajacy od 2 lat teraz nawet bez klubu, tak na szybkiego: Peszko, Malecki, na lewa obrone Brozek, Gancarczyk, a nie starze postanowi zrobic z tej kadry dom starcow dla Krzynowka, kolejna jego pozycja to bedzie bramka, w sumie to tam nie bedzie musial biegac za duzo ;D

Data: 2009-09-08 20:50:54
Autor: Viking
felieton Steca...

"Mane" <mane1@wp.pl> wrote in message

To juz wlasnie problem trenera, ktory po EURO powinien odejsc na emeryture. Ilez ten Evans gra w tym Man UTD, pewnie nie wiele wiecej niz Kuszczak, czy Fabianski w Arsenalu.

duzo duzo wiecej jezeli juz przyrownujesz do tych dwoch bo wogole gra, tak co 2-3 mecze sie pojawia

Skoro Irlandczycy zanotowali taki skok jakosciowy to czemu przez wiekszosc meczu w ich bramce stal autobus, nasza degrengolada nie wynika z tego ze mamy slabych zawodnikow, bo tych wybitnych nie mamy od dawna,

oj przepraszam, pokaz mi takiego lewego skrzydlowego jakim byl krzynowek z czasow leverkusen czy kosowski z czasow wielkiej wisly, pokaz mi takiego napastnika jakim byl olisadebe czy frankowski w zamierzchlych eliminacjach...
nie mamy takich zawodnikow dzis, nie mamy nawet takich ktrzy moga obok tamtych stanac i zrozumcie to w koncu ze jakos polskiej ligi na tle ktorej brozek, lewandowski peszko itd wygladaja wyjatkowo w zderzeniu z europa bladna jak swieczka, dno kompletne od ktorego lepiej prezentuje sie nie grajacy 2 lata smolarek wlasnie, wiecej wnosi do gry, ma wiecej doswiadczenia itd...
teraz zeby wam udowodnic powinna wyskoczyc jutro ligowa reprezentacja i zobaczylibyscie miernote nad miernotami...

Data: 2009-09-08 23:14:51
Autor: Mane
felieton Steca...
Viking pisze:

oj przepraszam, pokaz mi takiego lewego skrzydlowego jakim byl krzynowek

nie ma takowego, mozliwe ze dlatego ze starzec ciagle na niego stawia.

kosowski z czasow wielkiej wisly

Jest Blaszczykowski, mysle ze nie jest gorszym pilkarzem niz Kosowski wtedy, a i jemu zdarzalo sie kopac w czolo...

takiego napastnika jakim byl olisadebe czy frankowski w zamierzchlych eliminacjach...

Gramy jednym napastnikiem wiec zaden z tamtych sam z przodu nic by nie ugral, tak jak nie ugra teraz za wiele Brozek wystepujac sam na szpicy, bo nie jest typowym srodkowym napastnikiem. Komicznie to wyglada jak jedyny napastnik wraca do lini srodkowej rozgrywac pilke, tak samo bylo z Zurawskim

nie mamy takich zawodnikow dzis, nie mamy nawet takich ktrzy moga obok tamtych stanac i zrozumcie to w koncu ze jakos polskiej ligi na tle ktorej brozek, lewandowski peszko

Peszko nawet nie zagral w konkretnym meczy, Lewandowski ma raptem kilka meczy na koncie, Brozek tez nie za duzo pogral w kadrze, moze trzeba bylo na nich postawic tak jak Engel na Olisadebe, a Janas na Frankowskiego, chociaz w tym przypadku nie bez pomocy opinii publicznej, mysle ze to byloby lepsze rozwiazanie niz ciagniecie Krzynowka ktory moze juz od dawna grac co najwyzej gorzej

sie nie grajacy 2 lata smolarek wlasnie, wiecej wnosi do gry, ma wiecej doswiadczenia itd...

Na tle San Marino moze i tak.

Mysle ze Irlanczycy nie zrobili takiego skoku jakosciowego zeby nie mozna bylo ich ograc z tym skladem, nawet sobotni mecz pokazal, ze grajac totalny piach plus sabotaz trenera przy odrobinie szczescia mozna bylo ten mecz wygrac, tak wiem mozna bylo go tez przerznac.

Data: 2009-09-08 22:53:34
Autor: Viking
felieton Steca...

[...]

tak jak boniek powiedzial, irlandyczy stworzyli 2 setki, jedna wykorzystali, mysmy nie mieli ani pol setki gniotac irlandyczkow na ich polu karnym, obudzcie sie, zaden peszko, lewandowski czy inny brozek tej kadrze nie pomoze:(

Data: 2009-09-09 08:38:40
Autor: Cavallino
felieton Steca...
[...]

To TY się obudź, że wybierając gorszych od nich NIGDY się o tym nie dowiemy.

Data: 2009-09-08 19:36:36
Autor: maciej
felieton Steca...
Mane napisał:

A dlaczego nie, przypomnij sobie mecze z Irlandia za Engela i Janasa, mozna powiedziec ze ogrywalismy ich bez problemu.

Konsekwencja praw matematyki. Jeżeli jakieś zdarzenia ma szanse zajść (chyba nie myślisz, że Irlandia nie ma szans na wygraną, czy remis z naszymi w jakichkolwiek okolicznoscich) to na pewno prędzej, czy później zajdzie. Nawet przy szansach 0,8 - 0,15 - 0,05 na korzyść naszych wygrywamy średnio "tylko" 8 meczów na 10. A przy tak beznadziejnym poziomie obecnych polskich piłkarzy te szanse na pewno były mniejsze.

Oczywiście, że Benhaker popełnił błędy (jak każdny trener na swiecie), ale trzeba w końcu również dać dotrzeć do świadomosci jak beznadziejny obecnie poziom prezentują nasi piłkarze.
Tak, Irolandia w tej chwili to dla nich wyzwanie, tak samo jak Słowenia, Słowacja, czy Czechy.

Data: 2009-09-08 21:07:40
Autor: yamma
felieton Steca...
Fidelio wrote:

Mamy przeciętnych piłkarzy, którzy dobrze poprowadzeni mogą pokonać
równie przeciętną Irlandię, no chyba mnie nie przekonasz że nie?

Ta "przeciętna" Irlandia w el. do ME 2008 ograła Hiszpanię, Szwecję i Danię.
yamma

Data: 2009-09-08 22:24:58
Autor: castrol
felieton Steca...
yamma pisze:

Ta "przeciętna" Irlandia w el. do ME 2008 ograła Hiszpanię, Szwecję i Danię.

I w rankingu FIFA i UEFA znajduje sie sporo wyzej niz my :)

Jacek Kustra

Data: 2009-09-09 07:22:29
Autor: maciej
felieton Steca...
Fidelio napisał:

Na wyjeździe?

U siebie. I co z tego?

Data: 2009-09-09 10:21:59
Autor: Fidelio
felieton Steca...
Na wyjeździe?

U siebie. I co z tego?

No właśnie to.

Data: 2009-09-09 13:55:31
Autor: maciej
felieton Steca...
Fidelio napisał:

No właśnie to.

Znaczy co? Mało wartościowe te wyniki przez to są, czy co?

Data: 2009-09-09 14:16:03
Autor: Fidelio
felieton Steca...
Użytkownik "maciej" <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> napisał w wiadomości news:h88584$onb$1atlantis.news.neostrada.pl...
Fidelio napisał:

No właśnie to.

Znaczy co? Mało wartościowe te wyniki przez to są, czy co?

Znaczy można z nimi ugrać co najmniej 3 punkty, my ugraliśmy jeden.

Data: 2009-09-09 16:24:43
Autor: maciej
felieton Steca...
Fidelio napisał:

Znaczy można z nimi ugrać co najmniej 3 punkty, my ugraliśmy jeden.

Można było 0, 1, 2, 3, 4 i 6. Tyle, że w tej gałęzi wątku yamma zwrócił uwagę, że ci, którzy traktują Irlandię jako chłopców do golenia bardzo się mylą, bo nie takie "mocarstwa" jak Polska się na tej drużynie przejechały.

Nasi zawodnicy znaczą mniej w europejskiej piłce niż kiedykolwiek wcześniej, a Irlandia w ostatnich latach niejednego psikusa sprawiła. Chwytasz o czym mowa?

Data: 2009-09-09 18:51:52
Autor: Fidelio
felieton Steca...
[...]

No wiesz, jeśli trener przeciwnej drużyny im to ułatwia to dlaczego by nie, chwytasz?

Data: 2009-09-09 19:49:00
Autor: maciej
felieton Steca...
Fidelio napisał:

No wiesz, jeśli trener przeciwnej drużyny im to ułatwia to dlaczego by nie, chwytasz?

Nie o tym mowa w tym miejscu, tylko o tym, że Irlandia na naszym tle jest równorzędna, nie przeciętna.

Data: 2009-09-09 20:34:43
Autor: Fidelio
felieton Steca...
No wiesz, jeśli trener przeciwnej drużyny im to ułatwia to dlaczego by nie, chwytasz?

Nie o tym mowa w tym miejscu, tylko o tym, że Irlandia na naszym tle jest równorzędna, nie przeciętna.

Wszystkie drużyny w naszej grupie poza San Marino są mniej więcej na takim samym poziomie a wtedy każdy detal decyduje a zwłaszcza idiotyczne decyzje trenerskie, myślę że co do tego możemy się chyba zgodzić?

Data: 2009-09-09 20:56:25
Autor: maciej
felieton Steca...
Fidelio napisał:

Wszystkie drużyny w naszej grupie poza San Marino są mniej więcej na takim samym poziomie a wtedy każdy detal decyduje a zwłaszcza idiotyczne decyzje trenerskie, myślę że co do tego możemy się chyba zgodzić?

Wiadomo. Przy oczywiście dodaniu, że to jeden z wielu czynników niepowodzenia i to nawet nie główny, bo gdyby naszym problemem były tylko złe decyzje Benhakkera to nasze kluby by sobie radziły w pucharach, a nasi piłkarze byliby rozrywani przez kluby z zachodu.

Data: 2009-09-09 21:40:42
Autor: Cavallino
felieton Steca...
Użytkownik "maciej" <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> napisał w wiadomości news:h88ueq$7g6$1nemesis.news.neostrada.pl...
Fidelio napisał:

[...]

A kto tak mówi?
Bo ja widzę tylko narzekanie, że z powodu naszych słabości na złe decyzje Benhakera nas po prostu nie stać.

Data: 2009-09-10 09:01:52
Autor: Mane
felieton Steca...
maciej pisze:

[...]

Wczesniej pisales ze jestesmy przecietni, wiec jak cel maly by zachodnie kluby w zabieganiu o naszych zawodnikow?

Data: 2009-09-10 09:18:00
Autor: maciej
felieton Steca...
Mane napisał:

Wczesniej pisales ze jestesmy przecietni, wiec jak cel maly by zachodnie kluby w zabieganiu o naszych zawodnikow?

Jak się kiedyś nauczysz czytać ze zroumieniem rozmowę innych to wtedy wróć.

Data: 2009-09-07 19:44:30
Autor: maciej
felieton Steca...
Fidelio napisał:

...polecam, bo trafnie rzecz całą ujmuje.

1. Wisła przegrywa z Estończykami. Co prawda na grupie obowiązuje opinia, że gdyby mecz był w dowolnym, byle innym terminie niż był to hoho, zmietli by przeciwników z boiska, ale jedak ta porażka powinna być w świadomosci.

2. Eliminacji europejskiego pucharu pocieszenia nie przebrnął ani jeden klub.

3. Największej gwiazdy tzw. "ekstraklasy" na zachodzie nie chce zdaje się nikt.

4. W lidze przez lata nie gra/grało się na poważnie, tylko odstawiało kiepskie przedstawienia

5. Niewielka w sumie kasa jest ładowana w starych nieudaczników zamiast w wychowanie dzieciaków.

6. Na zachodzie w poważnych ligach gra ilu? 3 we Francji, 2 w Niemczech, 1 na Ukrainie - wszystko chyba. Włochy, Hiszpania, Anglia - zapomnij.

Jakim cudem ktoś moze oczekiwać sukcesów na dużych imprezach nie wiem. Sam awans to już w kategoriach cudu jest.

Data: 2009-09-07 20:00:21
Autor: ALEX Przekliniak
felieton Steca...
maciej ni au koto ha itsumo tanosii

Jakim cudem ktoś moze oczekiwać sukcesów na dużych imprezach nie
wiem. Sam awans to już w kategoriach cudu jest.

Zgadzam się z kolegą. Przegrać z Brazylią, Argentyną, Anglią czy Niemcami to nie wstyd. Ale my dostaniemy łomot od Kamerunu, Nigerii czy innej Korei :-/

--
ALEX Przekliniak, generał lejtnant, Mobilizacja to wojna i innego wytłumaczenia dla niej nie ma, B M Szaposznikow, Marszałek ZSRR.

Data: 2009-09-07 20:05:48
Autor: Mane
felieton Steca...
ALEX Przekliniak pisze:

Ale my dostaniemy łomot od Kamerunu, Nigerii czy innej Korei :-/

Zobacz w jakich ligacg graja Kamerunczycy, Nigeryjczycy, w jakich klubach i w jakiej ilosci :) dojdziesz do wniosku ze porazka z nimi to zadna ujma na honorze naszych pseudo grajkow.

Data: 2009-09-07 20:39:28
Autor: ALEX Przekliniak
felieton Steca...
Mane ni au koto ha itsumo tanosii

[...]

Ja bym bardzo chciał by reprezentacja Rzeczpospolitej coś sobą reprezentowała. Ale my już jesteśmy dostarczycielem punktów. A Kamerun czy Nigeria już dawno nas przeskoczyły. Ale wstyd.

Data: 2009-09-07 20:24:01
Autor: diego_maradona
felieton Steca...
Dnia Mon, 7 Sep 2009 20:00:21 +0200, ALEX Przekliniak napisał(a):

Zgadzam się z kolegą. Przegrać z Brazylią, Argentyną, Anglią czy Niemcami to nie wstyd. Ale my dostaniemy łomot od Kamerunu, Nigerii czy innej Korei :-/

Kamerun? Nigeria? Że niby wstyd? O czym ty mówisz?

Data: 2009-09-07 20:48:01
Autor: ALEX Przekliniak
felieton Steca...
diego_maradona ni au koto ha itsumo tanosii

[...]

O tym że w kopanej jesteśmy trzecią ligą. Niestety. Jeżeli nie potrafimy pokonać Irlandii Północnej to po co jechać do RPA. Szkoda słów.

Data: 2009-09-07 21:14:26
Autor: diego_maradona
felieton Steca...
Dnia Mon, 7 Sep 2009 20:48:01 +0200, ALEX Przekliniak napisał(a):
O tym że w kopanej jesteśmy trzecią ligą. Niestety. Jeżeli nie potrafimy pokonać Irlandii Północnej to po co jechać do RPA. Szkoda słów.

Ano tak niestety jest. Tylko mniej by bolało jakby była nadzieja na jakieś
zmiany... Zmiana selekcjonera też niewiele da na dłuższą metę..

Data: 2009-09-07 21:40:57
Autor: ALEX Przekliniak
felieton Steca...
[...]

Najgorsze jest to że my jesteśmy i będziemy 3. ligą światową. Jednym wielkim dnem :-(

Data: 2009-09-07 20:24:12
Autor: Fidelio
felieton Steca...
Jakim cudem ktoś moze oczekiwać sukcesów na dużych imprezach nie wiem. Sam awans to już w kategoriach cudu jest.

Może nie tyle cudu co w miarę szczęśliwego losowania i sensownego poprowadzenia drużyny (odnośnie awansu).

Data: 2009-09-07 20:46:45
Autor: Cavallino
felieton Steca...
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:h83j4s$ot0$1news.onet.pl...
Jakim cudem ktoś moze oczekiwać sukcesów na dużych imprezach nie wiem. Sam awans to już w kategoriach cudu jest.

Może nie tyle cudu co w miarę szczęśliwego losowania

Czyli tego co mieliśmy.

i sensownego poprowadzenia drużyny (odnośnie awansu).

Czyli tego czego nie mieliśmy.
Leo skończył się przed Euro i decyzja o pozostawieniu go jeszcze po Euro była błędem i widać to coraz wyraźniej.

Data: 2009-09-08 16:11:41
Autor: Viking
felieton Steca...

"Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> wrote in message news:h83j4s$ot0$1news.onet.pl...
[...]

jak katarynka, uparl sie ze mamy dobrych zawodnikow tylko trenerzy chujowi, sorry selekcjonerzy i to wszystko ich wina, zawodnicy sa kurwa miodzio...

Data: 2009-09-08 17:27:45
Autor: Fidelio
felieton Steca...

Użytkownik "Viking" <jonnyb@nospam.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h85s7b$3cq$1inews.gazeta.pl...

[...]

tego nie napisałem

 tylko trenerzy chujowi,

tego też nie

sorry selekcjonerzy i to wszystko ich wina, zawodnicy sa kurwa miodzio...

tego też nie, więc jeśli chcesz polemizować z jakimś wyimaginowanym dyskutantem to naprawdę nie mieszaj mnie do tego.

Data: 2009-09-08 16:38:29
Autor: Viking
felieton Steca...

"Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> wrote in message

tego też nie, więc jeśli chcesz polemizować z jakimś wyimaginowanym dyskutantem to naprawdę nie mieszaj mnie do tego.

a przepraszam to mozesz mi wyjasnic jakie preslanie nisoly slowa przez ciebie napisane?

Data: 2009-09-08 17:46:23
Autor: Fidelio
felieton Steca...
[...]

I odwrotnie, ci sami przeciętniacy fatalnie poprowadzeni oczywiście przegrają z każdym.

Data: 2009-09-08 16:52:56
Autor: Viking
felieton Steca...

"Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> wrote in message

"Mamy przeciętnych piłkarzy, którzy dobrze poprowadzeni mogą pokonać równie
przeciętną Irlandię, no chyba mnie nie przekonasz że nie?"

a to pilkarze cie jeszcze nie przekonali ze nie???
EOD dla mnie, niepotrzebnie sie wtracalem

Data: 2009-09-08 18:03:48
Autor: Fidelio
felieton Steca...
"Mamy przeciętnych piłkarzy, którzy dobrze poprowadzeni mogą pokonać równie
przeciętną Irlandię, no chyba mnie nie przekonasz że nie?"

a to pilkarze cie jeszcze nie przekonali ze nie???

Nie w warunkach sabotażu (zakładam, że nieświadomego) ze strony trenera.

Data: 2009-09-08 19:04:51
Autor: Cavallino
felieton Steca...
Użytkownik "Viking" <jonnyb@nospam.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h85tpk$b71$1inews.gazeta.pl...

[...]

Że TYM BARDZIEJ musimy wykorzystywać to cna możliwości i formę zawodników i nie możemy sobie pozwolić na trenerskie fanaberie?

Data: 2009-09-08 18:16:17
Autor: Viking
felieton Steca...

"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote in message

Że TYM BARDZIEJ musimy wykorzystywać to cna możliwości i formę zawodników i nie możemy sobie pozwolić na trenerskie fanaberie?

skad wiesz ze nie wykorzystalismy? spedziles z nimi to zgrupowanie? masz odpowiedni zasob wiedzy i doswiadczenia?

Data: 2009-09-08 20:13:41
Autor: Cavallino
felieton Steca...
Użytkownik "Viking" <jonnyb@nospam.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h863h0$c09$1inews.gazeta.pl...

[...]

Mam oczy i mózg - to wystarczy.

Data: 2009-09-08 20:18:47
Autor: Cavallino
felieton Steca...
Użytkownik "Viking" <jonnyb@nospam.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h86702$7v$1inews.gazeta.pl...

"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote in message

Mam oczy i mózg - to wystarczy.

ale tylko tobie...

Każdemu, który podobne cechy posiada i potrafi ich użyć.

Data: 2009-09-08 21:30:29
Autor: maciej
felieton Steca...
Cavallino napisał:

Mam oczy i mózg

Osły i barany tez mają :-)

Data: 2009-09-09 08:39:08
Autor: Cavallino
felieton Steca...
Użytkownik "maciej" <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> napisał w wiadomości news:h86bkb$ht5$1atlantis.news.neostrada.pl...
Cavallino napisał:

Mam oczy i mózg

Osły i barany tez mają :-)

Ale patrząc na Ciebie widać że nieużywane.

Data: 2009-09-08 18:28:06
Autor: Marcin Kasperski
felieton Steca...
jak katarynka, uparl sie ze mamy dobrych zawodnikow tylko trenerzy
chujowi, sorry selekcjonerzy i to wszystko ich wina, zawodnicy sa
kurwa miodzio...

W ramach dyskusji o roli trenera proponuję porównanie:

Ligowo:

- (teraz) Cracovii pod Płatkiem vs Cracovii pod Lenczykiem
- (parę lat temu) Lubina pod Klejndinstem vs tegoż Lubina pod Smudą i
  Michniewiczem
- .... (dopisujcie sobie dalej sami, te przykłady są chyba
  najwyraĹşniejsze)

Zagranicznie:

- Rosji pod (nie pamiętam) z Rosją pod Hiddinkiem
- Portugalii pod Scolarim z Portugalią pod Queirozem
- Włoch Donadoniego z Włochami Lippiego
- ...

Data: 2009-09-08 17:32:23
Autor: Viking
felieton Steca...

"Marcin Kasperski" <Marcin.Kasperski@mekk.waw.pl> wrote in message
[...]

co to ma dowiesc?
ruch 1 z lenczykiem zdobyl puchary, lenczyk z wisla zdobyl mistrzostwo i potem lenczyk 2x spuscil ruch do 2giej ligi??

Data: 2009-09-08 18:42:22
Autor: Mane
felieton Steca...
Marcin Kasperski pisze:

Zagranicznie:

- Rosji pod (nie pamiętam) z Rosją pod Hiddinkiem
- Portugalii pod Scolarim z Portugalią pod Queirozem
- Włoch Donadoniego z Włochami Lippiego

Tu wniosek nasuwa sie prosty, chujowemu trenerowi nie pomoga nawet zajebisci zawodnicy :)

Data: 2009-09-08 19:03:29
Autor: Cavallino
felieton Steca...
[...]

Między czarnym a białym nie ma nic?

Data: 2009-09-08 18:15:31
Autor: Viking
felieton Steca...

"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote in message

Między czarnym a białym nie ma nic?

no wlasnie, tylko leo, leo, leo i leo, nikt nie zawinil tylko leo i leo, sam sobie odpowiedz...

Data: 2009-09-08 20:13:19
Autor: Cavallino
felieton Steca...
Użytkownik "Viking" <jonnyb@nospam.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h863fh$bqo$1inews.gazeta.pl...

"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote in message

Między czarnym a białym nie ma nic?

no wlasnie, tylko leo, leo, leo i leo, nikt nie zawinil tylko leo i leo, sam sobie odpowiedz...

A kto mówi że nikt inny nie zawinił?
Cytat poproszę.

Ale pewnie go nie znajdziesz, podobnie jak dowodów na to, że Leo nie zawinił.
Więc daj sobie spokój.

felieton Steca...