-fenomenalne og³oszenie

Data: 2009-02-25 16:45:19
Autor: Art
-fenomenalne og³oszenie
witajcie
 sam juz nie wiem czy to ¿art, czy zamierzone dzia³anie...
Chyba b³êdy maj± przyciagaæ uwagê, zarówno te techniczne jak i ortograficzne....
Nawet terminator tak dok³adnie nie potrafi przewidzieæ przysz³o¶ci jak data na zdjêciach
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7908600

Data: 2009-02-25 16:03:11
Autor: kejd¿ej
-fenomenalne og³oszenie
On 25 Lut, 16:45, "Art" <art...@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

haha, a co to jest "wy¶wietlacz paliwa" bo nie wiem :(

Data: 2009-02-26 15:38:05
Autor: Azbest
-fenomenalne og³oszenie
ale za to o ile wiecej ludzi widzia³o jego og³oszenie!!
moze to taki marketing:)

Data: 2009-02-28 21:23:11
Autor: N1
-fenomenalne og³oszenie
kejd¿ej pisze:
haha, a co to jest "wy¶wietlacz paliwa" bo nie wiem :(

Taki rodzaj rzutnika ... wy¶wietla paliwo np. na ¶cianie w gara¿u

Data: 2009-02-25 16:58:47
Autor: huck
-fenomenalne og³oszenie

U¿ytkownik "Art" <artfra@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:go3ou8$c7g$1node2.news.atman.pl...
[...]
baa...i co za futurystyczna pisownia
Motocyk
na ftrysku.
limitowana wersia.
motocyk
ruwniesz
¿adko¶ci±
3 kluczyni do niego?
Napent
ruwniesz jak nowy?.
przyjeæ
ruwniesz posiada wy¶wietlacz paliwa.
zewnêtsznej
¿adko¶ci±

i po ¿e¶my tê wojne 5 lat prowadzili..........
huck

Data: 2009-02-25 18:21:49
Autor: (pj)
-fenomenalne og³oszenie
huck pisze:
[...]
[...]
baa...i co za futurystyczna pisownia

iiitam, lepsze to:

Rok produkcji: 2000, 9 700 km

--

pozdr
pj

Data: 2009-02-27 14:29:11
Autor: []v[]artec
-fenomenalne og³oszenie
(pj) pisze:
Rok produkcji: 2000, 9 700 km

Bo to z W³och, u¿ywany przez kobietê na niedzielne wypady do Mugello.

--
Martec - Jelenia Góra
..:: GSF 600S '00

Data: 2009-02-25 22:49:49
Autor: Easy
-fenomenalne og³oszenie

U¿ytkownik "huck" <280kph@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:go3qc8$1eo$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

jacek i po cos ty po te xj jechal jak na miejscu masz takie cacko ;)

--
Easy
Zielona Dziura

Data: 2009-02-25 21:36:22
Autor: N1
-fenomenalne og³oszenie
Ten "ftrysk" mnie frapuje ..., "napent ruwniesz"
mo¿e to Czesio sprzedaje?

-fenomenalne og³oszenie